Ležela jsem v posteli, Pepa měl položenou hlavu pod mími prsy a já ho hladi ve vlasech, on spokojeně oddychoval, podle jeho pravidelného dýchání jsem usoudila že spí, podle mobilu bylo půl čtvrtý a já nemohla usnou doufala jsem že pro Toma ten polibek nic neznamenal z přemýšlení mě vyrušilo cukání, Hasan měl zase noční můru "Hasane" řekla jsem a začala s ním třást aby se probudil "Zlati je to jen noční můra probuď se" třásla jsem sním a zase mi tekly slzy, najednou se probudil, rychle si sedl z očí mu tekly slzy "Už to bude dobrý" řekla jsem a obejmula ho, on mě obejmu na zpátek přitiskl si mě k sobě "Už bude dobře" říkala jsem mu a houpala sním ze strany na stranu "Já o tebe nechci přijít" řekl mi "Neboj se já tě neopustím" řekla jsem mu a dala mu pusu na čelo.
"Už je to dobrý" řekla jsem mu a podívala se mu do očí on jen kívl, lehla jsem si na záda a on mě obejmul nejpevěji jak mohl, hladila jsem ho ve vlasech a on mě obímal kolem boků bylo asi pět hodin, takže těď mi bylo jasný že na cestě do Varů budeme oba spát, oba jsme v klidu usnuli.
"Vstávej te je čas, zachvíli budeme vyrážet" řekl Dominik který nás přišel otravovat do pokoje "Dominiku už si tu po padesáté a mi víme že máme vstávat" zakřičela jsem, vybuchi mi nervy "Tak sorry už du ale za půl hodiny" řekl a odcházel z pokoje "Vypadni" naposledy jsem zařvala a on odešel, vyhrabala jsem se z postele a Hasan furt spal "Co se děje"řekl najednou když jsem se prohlížela v zrcadle "Nic je že máme vstávat" řekla jsem mu a on vstal, přišel za mnou a podíval se do zrcadla "My teda vypadáme" řekl a oba jsem se začali smát. Došla jsem k sobě do pokoje a začalasi vybírat oblečení.
Nakonec jsem si vybrala tohle, vzala jsem si batoh kam jsem si zbalila spodní prádlo tak na týden, tričko na spaní, další outfit a něco pohodlného na sebe. Podívala jsem se na sebe do zrcadla, měla jsem černý kruhy pod očima a vypadala jsem hrozně unaveně, vylezla jsem pokoje a šla se podívat do kuchyně už tam na mě všichni čekali "No to je dost" řekl mi Dominik který už nezvózně přešlapoval před dveřmi "Tak můžeme vyrazit" řekla jsem a šla si obout boty, Dominik otevřel dveře a s Jakube šli naložit věci, v bytě jsme zůstala jsem já a Hasan "Tak pojď ty můj kulíšku" řekla jsem když se Hasan zasekl u nazouvání bot "Nojo vždyť už jdu" řekl mi a nazul si pořádně obě boty.
"Hele Pepo, můžu se tě na něco zeptat"zeptala jsem se ho když jsme scházeli schody "No jasně ptej se" řekl s úsměvem "Noo, co se ti včera v noci zdálo" zeptala jsem se, a jeho úsměv se ztratil a nahlasi si oddychl "Noo, zdálo se mi něco podobnýho jako minule akorát s tím že sem něco provedl já a ty si mi to neodpustila" řekl mi a mě ho bylo líto "Ale prosím tě" řekla jsem a obejmula ho.
Všichni jsem čekaly před barákem na toho jednoho člověka který měl přijet a dodávkou "Tyvole kde je ten zkurvenej bratr" řekla jsem když jsem seděla na obrubníku a v puse měla cígo "Nevím kde je" řekl Jakub který seděl vedle mě, všichni jsme seděli na obrubníku a čekali na zkurvenýho Dominika, najednou před nás přijela černá dodávka a z ní vysloupil Dominik "Tak jedeme ne" řekl a začal se smát "Kde si byl takovou dobu" zeptal se ho Jakub "No po cestě jsem potkal moc krásnou holku no a tak prostě" řekl a nám to všem došlo "No a proště si jí oprcal" dořekl to za něj Jakub.
Všichni jsme nastoupili, řídil Tomáš vedle něho seděl Jakub, vzadu jsem seděla já u okna vedle mě seděl Hasan a za námi seděl Dominik s Deckym, prý má přijet ještě někdo další ale ty přijednou až na místo, nasadila jsem si sluchátka a pustila si tak nějakýho Peepa, hlavu jsem si opřela o Pepu a mě se začínali zavírat oči, byla jsem strašně unavená, a zanedlouho jsem usnula.
"Dominiku nech je spát, za chvíli budeme na benzínce tak si tam můžeš koupit třeba kafe ale je nech bejt" slyšel jsem najednou hlas Jakuba, při tom spánku m asi vypadli sluchátka. Najednou se auto zastavilo a všichni z něho vystoupily až na nás, cítila jsem jak někdo hladí po roce otevřela jsem oči, viděla jsem Hasana jak má zavřený oči a hladí mě po ruce, měl v uších sluchátka, zatáhla jsem za jeden drátek a sluchátko mu vypadlo on otevřel oči a řekl "Kde jsem" řekl a protáhl se "Jsme v půlce cesty" řekla jsem a zády se opřela o dveře auta "Já jsem furt ospalá" řekla jsem, Pepa se opřel zády o dveře auta a hlavu si opřel o okýnko, zese zavřel oči. Mě se zase začali zavírat oči, chtěla jsem spát v objetí, v jeho objetí, sedla jsem si tak že jsem se zády opřela a Pepovu hruď o mi dal ruce na břicho a já zase zavřela oči.
Zachvíli jsem slyšela jak se otevírají dveře a hlasy kluků "Panebože ty se docela přemístili čumte" řekl Dominik a já slyšela zvuk mobil přesně že nás někdo vyfotil. Najednou se auto rozjelo a já opět usnula.
"Stávejte" řekl Dominik a otevřel dveře takže Hasan málem vypadl "Ty si kokot Dominiku" řekl Hasan a promnul si kořen nosu "Dobrý" zeptala jsem se ho a pohladila ho po tváři "Jo jsem jen se prostě kurva unavenej" řekl a začal se hrabat z auta ven, já jsem se protáhla a taky se vyhrabala ven, byli jsme před nějakým hotelem ve Varech "Tak pojďte" zakřičem na nás Jakub od dveří "Nojo mi už jdeme" řekla jsme a mi se rozešli v nim.
"Takže tady máš klíče od pokoje" řekl Jakub a podal mi klíč já jsem si jen vzala batoh a šla si do pokoje, odemkla jsem pokoj a vešla do něj, byl to docela hezký pokoj odložila jsm si věci a skočila do postele kde jsem se zachumlala do těch nejlepších hotelových peřin, najednou někdo zaklepal "Pojď" řekla jsem, stále byla vposteli a byla schovaná v peřinách uslyšela jsem zvuk otevírání dveří a i jejich zavření "Vypadáto že si na tom stejně jako já" řekla ta osoba co přišla "Pepo pojď si za mnou lehnou" řekla jsem Pepovy a zachvíli cítila jak mě obejmul "Víš že tě mám ráda" řekla jsem a podívala se na Hasana který ležel vedle mě "Já tě mám taky rád" řekl a dal mi pramínek vlasů za ucho, jájsem ho pořádně obejmula a on mi objetí oplatil, takhle jsem chvíli ležely až jsme z toho usnuly.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...