XXIX.

631 11 0
                                    

"Tak na co koukneme" zeptal se mě večer Hasan a dal mi pusu do vlasů "Ja se na nic koukat nechci" řekla jsem a zaklapla počítač Hasan ho položil na zem a otočil se ke mě "A co by si chtěla dělat" zepta se mě s úsměve a za ucho mi strčil pramen vlasů "Já bych ti chtěla něco dát" řekla jsem a šla hledat dárek který jsem pro něj koupila, vytáhla jsem malou krabičku a sedla si s ní zpátky k Hasnovi na postel a podala mu krabičku ve které  byl náhrdelník s mími iniciáli, já jsem měla naopak náhrdelník s jeho iniciáli. Hasan otevřel krabiku a náhrdelnk z ní vyndal "Veronika Cittová" řekl a já se usmála, sáhla jsem si na krk a vyndala z něj náhrdelník s jeho iniciali "Josef Andreas" řekla jsem a on se smál od ucha k uchu "A hele Pepo jak to teda je, už si se rozhodl" zeptala jsem se ho opatrně "Ronnie ty si to nepochopila" zeptal se mě s úsměvem, já jsem na něj jen koukala "Ronnie já tě miluju" řekl a chytl mě za tváře "A chci aby si byla moje" řekl a políbil mě, odtáhl se ode mě a podíval se a mě, podladil mě po tváři, já jsem přikývla a políbila ho, tentokrát jsme se líbali až do té doby dokud nám nedošel vzduch v plicích.

Tentokrát jsem usínala s tím že mě někdo doopravdy miluje a že s tím člověkem tvoříme dokonalí pár. Pepa měl ruku kolem mého břicha a objímal mě nejspíše už spal, ale moje blbá mysl furt overthinkovala nad tím jestli jsem dobrá přítelkyně nebo ne. "Zlato proč nespíš" zepta se mě zničeho nic Hasan "Já nevím, jen tak přemýšlím" řekla jsem a já slyšela jak si povzdechl "A nad čím přemýšlíš" zeptal se mě "Jestli jsem a budu dobá přítelkyně" řekla jsem, Pepa si mě otočil k sobě a podíval se mi do očí "Ronnie posluchej jsi dokonalá, jsi moje nejdokonalejší přítelkyně, už o tomhle nikdy nepochybuj ano" řekl a dal mi pusu, já jsem se usmála a přitulila se k němu "Miluju tě" řekla jsem mu "Já tebe taky" odpověděl mi a naposledy mi dal pusu do vlasů předtím než jsem usnula.

"Vstávejte vy dvě hrdliky" řekl Dominik nás zase přišel otravovat "Dominiku tentokrát je to ale oficiální" řekla jsem a vyděla jeho překapený výraz "Josefe dobře ty" zařval na Pepu Dominik a rozběh se za klukama "Hoši je to oficiální, Ronnie s Hasanem spolu chodí" zařval na ně a v tu ránu jsem zabouchla dveře "Baby pojď ještě ke mě" zavolal na mě Hasan z postele svím raním chraplákem, s úsměvem jsem se na něj otočila a pak jsem skočila za ním a zachumlala se do jeho mikiny kterou měl na sobě.

"Co budeme dělat mě už nebaví jen ležet a nic nedělat" řeka jsem asi hodinu po to co jsme se mazlily "Jo já bychh měl jeden nápad" řekl Hasan a podíval se na moje rty které jsem si zkousla, ihned jsem se mu vrhla na rty a začala ho líbat, on mi polibky oplácel.

Sedla jsem si mu na klín a on mě nepřestával líbat, začala jsem se kroutil přímo na jeho rozkrou "Kurva, Ronnie" vzdychl do polibku a já se usmála "Měli by jsem si zamknout" řekla jsem mezi polibky Hasan mě přestal líbat a šel rychle zamkout cesou vzal ještě něco co jsem nepoznala, vrátil se ke mě a znovu mě začal líbat "Chci to" zešeptala jsem mezi polibky a já cítila jsem se usmál, pomalu mi začal sundala oblečení sundal mi jeho tričko, a další nařadě a taky poslední byli moje kalhotky "Věř mi" řekl mi sundal mi je, nejdnou začal kroužit kolem mého klitorisu a já už se propadala slastí, snažila jsem se nevzdychat ale nešloto po té co do mě zastrčil dva prsty, vzdychala jsem,  Hasan mě musel utiši polibkem, líbali jsme se a u toho mě dělal, když usoudil že jsem dost mokrá tak si stáhl boxerky rozdělal kondom a nasadil si ho na svůj stojící dick "Ronnie kdyby to hodně bolelo tak řekni a já přestanu ale hlavně mi věř" řekl a pak ho do mě strčil, mě se nahnali slzy do očí bolelo to tak zkurveně moc, Hasan se ke mě nahl a začal mě líbat, pomalu začal hýbat i svím dickem už to tolik nebolelo, z bolesti se stávala slast, obmotala jsem nohy kolem jeho těla a nechty se mu začala zarívat do zad, bolest už téměř odešla a já se utápěla ve slasti "AaAhHh.. Hasane" vzdychala jsem jeho jméno, on začal zrychlovat a já se s výkřikem udělala, po té ho ze mě vysunul a lehn si vedle mě. "Byla si úžasná" řekl mi  a dalmi pusu do vlasů a já po té hned usnula.

Pobudila jsem a Hasan vedle mě neležel, podívala jsem se na mobil a bylo půl třetí odpoledne vstala jsem z postele a oblíkla si na sebe tepláky a nějakou random mikynu, odělala jsem si drdol a vydla se dolů, kde mě hned po příchodu přivýtali kluci s potleskem dokonce tam byl i Patrik s Radkem, zčervenala jsem až na prdel a utekla rychle do kuchyně kde jsem si začala dělat kafe a vzala jsem si k tomu rohlík se šunkou. Došla jsem za klukama s sedla si za nimi na gauč "Tak co jaký..." chtěl říct Dominik ale já to stihla dřív "Drž hubu, jesti se mě z vás všech někdo zeptá na to jáký to bylo tak vám dám všem stejnou odpověď a to ať jdeme do prdele" řekla jsem a napila se kafe.

*Hasan pov*

Byl večer a s klukama jsme měli v plánu se na něco koukat na nějakej film, Ronnie byla nahoře v pokoji nevím co tam dělala tak jsem se vydal to zjistit, přišel jsem do pokoje a vyděl Ronnie zachumanou v dekách koukající na TikTok, vypadala smutně sedl jem si vedle ní a pohladil jí po vlasech "Ronnie co se děje vypadáš smutně" zeptal jsem se jí, ona vypla mobil a posadila se "Ty si se neudělal" zeptala se "Já vím" řekl jsem, opravdu jsem se neudělal chtěl jsem a by se udělala hlavně ona, první sex musí být vyjmečný nechtěl jsem aby jí to bolelo, když slyšela tuhle odpověď tak si dala vlasy do drdolu a klekla si předemě "Hele Ronnie nemusíš to dělat jestli nechceš" řekl jsem jí ale to už mi sundala kalhoty "Já vím ale ty si mě udělal tak já tě taky chci udělat" vyděl jsem jak je nezvózní "A navíc ti takhle poděkuji" řekla a přejela mi pobouli co se mi udělala "Ronnie opravdu to dělat nemusíš, já to když tak udělám sám" snažil jsem se jí to rozmluvit, ale to už měla ruku v mích boxerkách které mi i pomalu stáhla "Ronnie když už budeš chtít přestat tak přestaň" řekl jsem jí, ona mi olízla špičku dicku a tak si ho celí strčila do pusy a začala jezdit nahoru a dolů, okamžitě mnou projela slast nemohl jsem to vydržet a začal potichu vzdychal, chvíli jsem jí nechal aby si jela svoje tempo ale to pro mě byla za chvíli příliš pomalé, vzal jsem jí za drdol a začal si určovat svoje tempo, ona dotoho přidal ještě jazyk "Ronnie" vzdychl jsem její jméno a měl v plánu vytáhnout svůj dick, ale ona ho chytla a já se jí udělal do pusy "Ronnie nepolikej to" řekl jsem ale ona to všechno poslušne spolikala. Potom můj dick strčila zpáky do boxerk a sedla si vedle mě "Byla si úžasná" řekl jsem jí a ona se nezvózně usmála.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat