XII.

686 12 0
                                    

Leželi jsme celí den jen vposteli a nic nedělali jen jsme koukaly na seriali a chodili si pro jídlo, když poprvé Pepa vylezl z pokoje tak mu kluci pogratulovali a dali potlesk, když se vrátil tak mi řekl že si připadá trapně a že se za ně omlouvá.

"Hele vy dvě hrdličky jdeme do studia a to jako všichni jasné" řekl Jakub který nám vlít do pokoje "Jojo vždyť mi jdeme" řekla jsem mu a žďuchla do Hasana "Pepo vstávej" zašeptala jsem mu do ucha "Hmm mě se ale nechce" řekl mi "To máš blbí budeš muset" řekla jsem, poplácala ho po hrudníku, a vstala z postele, na sobě jsem měla jen Pepovo triko a tanga, když to viděl Pepa tak vyskočil z postele a pláck mě zadek "Jofese co si to právě teď udělal" zeptala jsem se ho a šťuchla ho prstem do hrudníku, on mi dal ruce na boky "Já nic nedělám co bych dělal" řekl mi a já se začala smát "Tak pro tentokrát to nechám být ano, jo a můžeš mi jít vybrat fit jestli chceš" řekla jsem a dala mu pusu, zachvíli Hasan přišel "Na tak tohle jsem ti vybral" řekl a podal mi ty věci, a já si je šla obléknout.

"Hele vy dvě hrdličky jdeme do studia a to jako všichni jasné" řekl Jakub který nám vlít do pokoje "Jojo vždyť mi jdeme" řekla jsem mu a žďuchla do Hasana "Pepo vstávej" zašeptala jsem mu do ucha "Hmm mě se ale nechce" řekl mi "To máš blbí budeš m...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ty vole Ronnie ty si ale nádherná" řekl mi Hasan když jsem se převlíkla "Myslíš ja si přijdu ošklivá a tlustá" řekla jsem a začala se kontrolovat před zrcadlem, Pepa ke mě přišel a ze zadu mě obejmul "Princezno ty si dokonalá, si ta nejdokonalejší osoba v mím životě" řekl a dal mi pusu na krk "Děkuji, ty si taky můj fufíček víš to žejo" řekla jsem a objala ho.

Přišli jsme do studia a na gauči seděl Dominik s nějakým klukem, sedla jsem si vede Dominika a na proti mě seděl Tom, s Jakube a Hasan šel s Deckym nahrávat "Jak se jmenuje tahle kočka" řekl najednou pro mě neznýmí kluk "Bulhare tohle je moje sestra" řekl Dominik a Ten klučina mě sjel pohledem "Já jsem Cashanova bulhar, nebo spíše bulhar nebo jen Matěj" řekl a usmál se "Já jsem Veronika Cittová ale spíše Ronnie" řekla jsem a usmála se na něj nazpátek.

Seděli jsem tu asi hodinu a já jsem se náramě bavila, Dominik šel nahrávat za Hasanem tak že jsem si teď povídala s Matějem "Matěji a kde vlastně bydíš" zeptala jsem se ho "No já teď bydím v Praze a ty"odpověděl mi " no já teď bydlím s klukama ale bydlela jsem ve Varech" řekla jsem a začala po kapsách hledat cíga "Aha a proč si se rozhodla přestěhovat" zeptal se mě "No já se vlastně nerozhodla ale to noje matka, vyhodila mě z bytu asi před měsícem když mi bylo čerstvě osmnáct,a navícjsem bráchu neviděla dobrých osm let" řekla jsem a vyndala si cigára z kapsy "Počkej to mě mrzí, a tobě je jen osmnáct" řekl Matěj "Jo jo je mi osmáct" řekla jsem a on na vě vykulil oči "Jsem si myse že si nějak stejně jako já" řekl "A kolik že je tobě" zeptala jsem se ho "No mě je 28" ž'řekl a já na něj vykulila oči "Hele jdu si zakouřit tak se za chvíli vrátím" řekla jsem Matějovi ale ten se zvedl se mnou "Jdu s tebou" řekl a oba jsme vyšli na balkon.

Stáli jsem tam a oba kouřily "Hele Ronnie mohl bych se tě na něco zepta" řekl najednou Matěj "Jasně ptej se" řekl jsem a otočila se k měnu, on si strčil cigaretu do pusy a rukama mi vyhrnul rukávy "Tyvole Ronnie, myslel jsem si že když Dominik řekl že se řežeš tak že to nebude tolik" řekl Matěj a stáhl mi rukávy zpátky "Nebudu se tě ptát proč ale jak často" řekl mi a já se podivila "No dříve třeba každy den ale teď se to snaži omezovat takže víc jak třikrát týdně ne" řekla jsem a zapálila si druhou cigaretu "Ptám se tě proto že jsem tohle zažil taky" (Idk jesti Matějměl nějakýho kámoše kdo se řezal nebo se zabil aleje to fanfikce takže proč ne)řekl mi a já se podivyla "Můj nejlepší kámoš se takhle taky řezel a pak spáchal sebevraždu" řekl mi a podíval se směrem na noční Pardubice "To mě mrzí" řekl jsem a potáhla si  "Děkuji, jen ti řeknu jednu věc i když ti ten hlas uvnitř tvý hlavy bude řikat že si k ničemu a ať se jseš zabít tak to nic nedělej budeš všem kurevsky chybět, ano" dokončil svůj monolog a já jen přikývla, oba jsem šli zpátky do vnitř a tentokrát tam byl už i Dominik s Hasanem "Kde jste byli" zeptal se mě Dominik "Byli jsme si zakouřit" řekla jsem jim a sedla si k Hasanovi "Tak co, co si nahrál" zeptala jsem se ho a usmála se "To je překvapení" odpověděl, a dal mi ruku na stehno.

Kluci byli ožralí a jediná já byla střízlivá, druhý jen tak připitý byl Hasan. Byli asi dvě hodiny ráno a já už se děsně nudila "Hasane nepůjdeme už domů mě se chce spát" zeptala jsem se Hasana který dělal něco na mobilu  "Tak jo mě se taky chce jít domů, hele kluci jdeme domů" řekl Hasan a začal je včechny zvedal a odvádět k botám.

Cesta domů nám trvala asi hodinu přitom mohla trvat jen pět minut kdybi kluci nebyli ožralí, všichni i s Metějen jsme došli domů a já si šla lehnout najednou se otevřeli dveře a v nich stáli kluci, Hasan, Matěj a Jakub a všichni měli překvapivě peřiny"Co potřebuje te kluci" zeptala jsem se jich "My si jdeme lehnou za tebou" řekl Hasan,  kluci jen přikývly "Tak pojďte" řekla jsem a posunula se tak a by měli místo ležela jsme vedle Hasana a z druhý strany jsem měla Matěje, a vedle něho ležel Jakub.

Zachvíli jsem cítila jak mě obímá něčí ruka nevěděla jsem čí je protože jsem ležela na zádech, najednou se Hasan roztáhl a mě donutil se více namáčknou na Matěje, ten zareagoval tak že si mě přitáhl co nejblíž k sobě takže jsem mu ležela na hrudníku. Jeho ruku jsem měla na zádech, zavřela jsem oči a ponořila se do říše snů a nočních můr.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat