"Tyvole oni zase spěj, to snad není možný" řekl Dominik který přišel ke mě do pokoje "Dominiku drž hubu mi chceme spát jestli ti to nedošlo" řekl Hasan a pořádně mě obejmul "Tak to máte blbý protože je šest hodin a právě teď nám má začít zvukovka" řekl Dominik "Pepo vstávej musíš tam jít jinak bude Jakub nasranej" řekla jsem a pohladila ho po tváři "Mě se ale nechce" řekl mi a pohladil mě po zádech "Ne, ne, ne pojď vstávej" řekla jsem a vstála z jeho objetí "A ty Dominiku vypadni" řekla jsem Dominikovi a on odešel "Pojď" řekla jsem mu a pohladila ho po bříšku "No jo už vstávám" řekl a posadil se já se zvedla a šla se převlíct.
"Tak co jak vypadám" zeptala jsem se Hasana který na mě čelal před dveřmi "Si nádherná" řekl mi a já zčervenala "Děkuji, tobě to taky sluší" řekla jsem mu a mi se rozešli k výtahu "Jakub bude nasranej" řekl Hasan a povzdychl si "To bude dobrý" řekl jsem a chytla ho za ruku aby nebil ve stresu "Kolik máme teda zpožděšní" zeptala jsem se ho "No bude to asi tak půl hodinky" řek mi a mi vyšli z hotelu ven a vydali se na cestu do klubu.
"Jeden pochopitelnej důvod proč máte zpoždění" zeptal se nás Jakub "Nikdo nás nevzbudil" řekla jsem a šla si sednou vedle Dominika "Brácha nalej mi něco" řekla jsemmu a podala mu kelímek, mezitím Jakub seřval Hasana a ten šel zkoušet "A co by sis dala ségra" zeptal se mě a já hned měla jasno "Tonic a Gin, děkuji" řekla jsem a vzala si mobil do ruky kde jsem začala projíždět ig "Tak prosím" řekl Dominik a podal mi kelíme s pitím "Ty Dominiku co si to da na story" řekl jsem a Dominik se zasmál. Já jsem se rychle zvedla a běžela na stege "Pepo koukej" řekla jsem a ukázala mu tu fotku.
"Dominik to vyfotil a dal to na instagram" řekla jsme mu a on vykulil oči "Co že udělal" řekl, obešel mě a rychlík krokem šel do backstage "Dominiku přijde ti to normální" začal Pepa řvát na Dominika, ten se mu jen vysmál do ksichtu kvůli jeho a Dominikově výžce to vypadala všechono vtipně "Pepo vždyť je to v pohodě mě ani tak nevadí, a korát si mohl odpustit to označení" řekla jsem a Pepa se trochu uklidnil "Dominiku jednou mě dostaneš do hrobu" řekl Pepa a šel si sednout, sedla jsem si vedle něj "Buď v klidu ano" řekla jsem mu a on se na mě podíval "Půjč mi svůj mobil" řekl mi a já mu ho podala, on klik na ikonu instagramu a pak na direct "Koukej co si způsobil jo" řekl Pepa a ukázal mu můj mobil "Ups Ronnie promiň to jsem truchu nedomyslel" řekl mi a omluvně se na mě podíval "Co se stalo" řekla jsem a mobil Hasanovi sebrala "Ronnie ne" řekl Hasan a snažil se mi mobil vzít, já jsem ho dala na opačnou stranu a všechno si to přečetla "Podle nich jsem děvka, tlustá kurva, jsem prej kunda co se k vám přisrala, jsem nechutná tak že by si o mě ani kolo neopřeli" řekla jsem a mobil mi u toho vypadl z ruky, sedla jsem si na židli a musela to rozdýcht nikdy jsem nečekala takový hate. "Bude to dobrý" říkal mi celou dobu Pepa který seděl vedle mě a objímal mě "Hela za chvíli jdete na stage" řekl Jakub který přišel do backu "Co se tu stalo" řekl když nás viděl "Domini nás vyfotil jak spolu ležíme v posteli a dal to na story, to by nebit až takovej problém ale označil nás tam, no a Ronnie začali do directu přicházet hate" řekl Pepa a já si oddychla "No už je to v pohodě" řekla jsem a uceně se usmála "Hele já si půjde pro nějaký věci k mámě tak zachvíli přijdu ano" řekla jsem a začala se zvadat "Tak dobře ale ať se tinic nestane ano, kdy by se ti něco stalo tak mi zavolej ano" řekl mi Pepa a já ho objala "Jojo neboj se" řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
Stála jsem před mí starým bytem kde teď bydlela už jenom máma, zazvonila jsem a chvíli jsem čekala "Prosim" ozvalo se z mikrofonu "Ahoj mami tady je Veronika přišla jsem si pro pár věcí co mi zůstali v pokoji" řekla jsem nervózně "Tak dělej pojď" řekla mi a dveře se otevřeli, vyšla jsem do třetiho patra a zaťukala na dveře od matčinýho bytu. Dveře se otevřeli a v nich stál neznámí muž, měl velkej pivní pupek a v puse cigáro "Ty si Veronika" řekl mi a nechutně se na mě podíval "Jo jsem" řekla jsem a on mě pustil dál, rychle jsem šla do pokoje, otevřela jsem dveře a furt to tu vypadalo stejně, ze skříně jsem vzala nike sportovní tašku, a začalo do ní dávat fotka a obrázky co jsem měla nalepené na zdech, vzala jsem si tam i věci na kreslení, dala jsem si k ní i můj skate ale vzala jsem si i něco co jsem nechtěla, přišla jsem k posteli a klekla si na zem, pod mojí postelí bylo uvolněné prkno když jsem ho odendala tak to ve mě probudilo vzpomínky, byly tak moje starý deníky nějaký fotky ale taky, pitlíčky s dragama co jsem ukradla mámě a tak je skoušela s kámošema na každém pitlíčku bylo napsané co to je, byli tu a zapalovače žiletky ale i sterilní injekční stříkačky, všechno jsem to vzala a dal to do tašky.
Taška byla plná a já už se měla na odchodu "Ty už jdeš" řekl ten chlap "Jo už jdu" řekla jem a začala otvírat dveře, on ke mě přišel blíž zmáčkl zadek "Si strašne sexy" řekl mi do ucha "Fuj" řekla jsem a zabouchla mu dveře před nosem, sešla jsem domů a šla se projít došla jsemdo skateparku jsem zažila půlku mého života. Viděl jsem tam sketovat, moje kamarády, Dana, Markét a Lukáše, nad zpomínkami s nimijsem se zasmála a mě ukápla slza. Otočila jsem se a měla se na odchodu ale někdo na mě zavolal "Hej Veru počkej" slyšela jsem volání Dana, otočila jsem se a viděla jak za mnou všichni skatujou položila jsem tašku na zem a šla k nim blíž, Dan seskočil ze skatu a běžel mě obejmout, objetí jsem mu oplatila najednou ke mě přišla i Maky a Lukáš všichni mě pevně obejmuli "Chyběla si nám" řekl Dan když se ode mě všichni odtrhli "Vy mě taky" řekla jsem a usmála se "Tak co kde si ten měsíc byla proč si se neozvala" řekla mi Maky a můj úsměv se ztratil "Eee já nevím jak vám to mám říct ale já už se nevrátím jen sem si šla pro zbytek věcí a teď du zpátky za klukama" řekla jsem jim a viděla jejich smutný obličeje "Co jak to, co se stalo že už se nevrátíš a za jakýma klukam" zeptal se mě prozměnu Lukáš "Možná bude lepší když si k tomu sednete" řekla jsem jim.
Seděli jsem na rampě a já se jim to chystala říct "No na moje narozky, když jsem přišla z práce tak jsem našla zabelený kufry no a máma mě vyhodila z bytu, no tak jsem si našla bydle ní u nich" řekla jsem a ukázala jim fotku kde jsem ve studiu s klukama "To si děláš prdel, ty jsi teď u Dominika" řekla Maky a já jen kívla "No a kluci tu máji teď koncert tek proto jsem tedy no a teď bydlím v Pardubicích" řekla jsem a podívala se na mě "Takže to si byla ty na tom story u Nika že" řekla Maky a já zrčervenala "Jo to jsem byla já" řekla jsem "Takže ty máš něco s Hasanem" zeptal se Dan "Ne ne jsme jen kamarádi" řekla jsem a slyšela takoví to to uritě a tak.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...