Už asi hodinu skládáme nabytek, máme složený stůl a teď skládáme postel "Do píči proč to tam nepasuje" vztekal se Pepa a já se mu potichu smála "Ty se mi bedeš smát joo" řekl a začal mě lechtat, já jsem se smála jak pominutá "Pepo prosím dost" říkala jsem "Co za to dostanu když přestanu" řekl a přestal mě lechtat "A co by si pan Andreas představoval" řekla jsem mu a škodolibě se usmála "Pusu" řekl a usmál se, Hasan se skláněl nedemnou a já ležela podním podepřela jsem se rukama abych dosáhla na Pepovi rty a políbila ho, ze všech kluků který jsem líbala měl nejsladší rty, byl to krásný pocit, odtáhla jsem se a posadila se a Hasan zase začal skládat tu postel.
Po třech hodinách jsme měli hoto měli jsme složenou postel, skříň, stůl a komodu. Dominik s Jakubem mi přinesli ze sklepa matrace a já si povlíkla matraci s peřinami a polštářemi, všechno jsem povlíkla a padla vyčerpaně do nové postele "Nějaká unavená ne" řekl Hasan a zasmál se "Neříkej že ty nejsi taky unavenej" řekla jsem mu a podívala se na měj "To víš že jsem, jsem utahavej jako kráva" řekl a svalil se vedle mě. "Co chcete k večeři" řekl Dominik který přilítl do pokoje "Hmm já nevím já si dám asi Qurrito a k tomu hranolky a taky stripsy" řekla jsem Dominikovi svoje požadavky "Taky" řekl jednoduše Hasan.
Vzala jsem si svoje kufry a dala si je do těď už mého pokoje a oblečení začala skládat do skříně Začala jsem dávat trička, mikiny, a i nějaký šaty na ramínka a pak je dávat do skříně potom jsem pokračavala kalhotami a tak dále, do šuklíků jsem si dala spodní prádlo jako podprsekny, ponožky, kalhotky nebo vetšinu mích kalhotek tvořily tanga. Oblečení jsem měla vyskládané a Pepa dělal furt něco na mobilu "Hej děcka jídlo je tady" zakřičel na nás Dominik z obýváku "Pojď" řekla jsem Hasanovi který furt ležel v posteli "Už jdu" řekl a začal se vyhrabávat z peřin.
Seděli jsme v obýváku a u jídla koukali na televizi, "Dominiku potřebuju jestli by si se mnou nezaje k mámě pro zbytek věcí" řekla jsem Dominikovi a on jen přikývl "Tak tam zejedeme zítra odpoledne, protože dneska večer jdeme do klubu" řekl Dominik "Tak si běžte já zůstanu doma" řela jsem "Ne ty jdeš s náma a bez odmlouvání" odpověděl Dominik "A zajak dlouho půjdeme jen abych se stihla připravit" zeptala jsem se jich "No půjdeme asi za hodinu a půl" řekl Jakub.
Začala jsem se oblíkal a malovat.
(Takhle vypadal make-up oblečení)
"Tak můžeme jít" řekla jsemkluků kteří stáli u dveří "Tyvole" řekli všichni a sjeli mě pohledem od hlavy až v patě "Přestaň te slintat a jdeme, kluci na nás čekají před barákem" řekla jsem jim a prošla kolem nich k výtahu. Došli před bytovku kde čekal Tomáš, Robert (Robin Zoot), Dan (Konex), Andreas a taky Radek a nějaká holčina co byla asi tak v mím věku "Tyvole ty si kurva sexi Ronnie" řekl Konex a já se začala červenat protože mi bylo trapně.
Kluci šli před náma a já šla vzadu s tou holčinou "Jsem Nikol Adámková a jsem Radkova přítelkyně" řekla najednou ta holčina teda Nikol "Já jsem Veronika Citová můžeš mi říkat Ronnnie jestli chceš" řekla jsem jí a ona se usmála. Niki byla strašně fajn, zjistila jsem že je sestra Petra Adámka neboli Steina27, taky že s Radkem chodí už dva roky a že jíje dvacet a taky že sní mám jet někdy do brna za Petrem a jeho crew . Došli jsem do baru který byl v centru Pardubic, Jakub, Dominik a Tomáš někam zmizeli u baru jsme zůstali jen já, Pepa, Nikol s Radkem a taky Konex s Robinem.
"Co si vůbec chtěla studovat"(Vím že je Konex za slovensla ale budu ho psát česky) zeptal se mě Daniel "No já jsem vystudovala gympl a chtěla bych dál dělat něco ve zdravotnictvý, patologa nebo tak" řekla jsem a Konex se zasmál "Tak to si budu dáva bacha abych tě nenasral jinak skončim u tebe na pitevně" řekl a já se začala smát "Co si dáš" zeptal se mě Dan "Havanu, děkuji"řekla jsem a Dan objednal "Dojdu si na záchod tak aby si mě nehledala" pošepta mi Hasan do ucha a já jen přikývla. Chvíli jsem si ještě povídala s Danem ale pak mě Nikol vytáhla na parket abych sní šla tančit. "Hele Ronnie co máš s Hasanem" zeptala se mě z ničeho nic "Nic sním nemám, jsem jen kamarádi" řekla jsem jí a usmála se sama pro sebe "Vydíš usmívaš se když o něm mluvíme" řekla mi, já se zasmála a vrátila se k baru kde jse vyhlížela Hasana, povídal si tam s Radkem a Konexem, sedla jsem si k nim a pila dál a dál.
Cítila jsem jak na mě jde úzkost, přišla jsem za Pepou a zatahala ho za rukáv od mikiny "Copak Ronnie Copak se děje" zeptal se mě "No nemůžeme jít domů, jde na mě úzkost" řekla jsem potichu "Dobře tam půjdeme, hele hoši mi jdeme tak se tu mějte" řekl. Chytl mě za ruku a šli jsem domů "Už dobrý"zeptal se mě "Jo už jo bylo tam na mě moc lidí ale klidně si tam mohl zůstat, kdyby si řekl ne tak já to vpohodě dojdu" řekla jsem mu "Ne já bych tě nenechal jít samotnou po tmě".
Přišla jsem do pokoje a chtěla se začít svlíkal ale najdnou přišel Hasan "Copak potřebuješ" řekla jsem "Chtěl jsem ti říct že ti to dneska moc slušelo" řekl mi s já mu poděkovala. Převlíkla jsem se do toho oc jsem měla odpoledne takže černé tepláky a mikyna která patřila Hasanovi, šla jsem si lehhnout do postele a projížděla instagram, byli tři ráno a já byla docela unavená ale nemohla jsem usnout, vzala jsem mobil a najela na Hasanův instagram a byl aktivní, napsala jsem mu jestli by si nehctěl přijít lehnou ke mě, chvíli jsem čekala a dal mi jenom zobrazeno. Já jsem odložila mobil a šla spát.
Slyšela jsem jak se otevírají dveře od mého pokoje otočila jsem hlavu a viděla Hasana, zavřel dveře a šel si lehnou ke mě "Jsem ráda že jsi přišel" řekla jsem lehla jsem si mu na hruď a jednu mojí nohu sem přehodila přes něj, ruku jsem si zamotala do jeho vlasů a začala usínat. On měl ruku kousem nad mím zadkem. Zachvíli jsme se ponořila do říše snů a usnula.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...