Jeli jsem autem směre k našemu místu, Hasan zastavil před lesíkem a oba jsem vystoupili a šli směrem do lesa "Hasane pohni, si nějakej pomalej" zakřičela jsem na Hasana který se loudal za mnou, začala jsem se najednou smát ale karma zapůsobila, stoupla jsem si na kluzkej kořen a spadla, už jsem čekala tvrdý náraz ale ten nepřišel, Hasan mě chytil. Držel mě těstě nad zemí "Si v pohodě" zeptal se mě a já se postavila "Jojo jsem, jsi můj zachránce" řekla jsem a dala mu pusu na tvář, on mě postavil na nohy, a chytl za ruku abych už znovu nespadla, a šel dál na naše místo. Došli jsem na louku a přesně na západ slunce, sedla jsem si do trávy a vyndala obě vodky, cíga a Pepa si sedl vedle mě "Je to tu nádherný" řekl Pepa a obejmul mě kolem ramen, podala jsem mu otevřenou vodku a on mi místo toho podal jointa, pili jsme a hulili.
Naposledy jsem potáhla a když jsem vyfoukla dala jsem Pepovi pusu, on mi dal ruce na boky a začal mě líbat, já jsem si mu instinktivně sedla na klín a polibky mu oplácela se stejnou vášní, jeho ruce se přesunuli z mích boků na můj zadek já jsem si ruce dala za jeho krk.
Líbali jsem se při svitu hvězd, oba zhulení, opití a strašně zamilovaní. Pánví jsem narazila na jeho kámoše, on mi do polibku vzdych a já ho přestala líbat vzala jsem ho za ruku a oba dva šli k autu, nasedli jsme a Pepa mi položil ruku na stehno a já si jí s ním propleptla, Pepa nastartoval auto a vyjel směrem k nám domů.
Hasan odemkl dveře od bytu a já si šla vyzout boty, kluci už spali a mi byli v bytě jediný vzhůru, došla jsem do Hasanova pokoje a on šel hned zamnou, jen jak se zavřeli dveře mě Hasan začal vášnivě líbat přitlačil mě na dveře a vyhoupl si mě do náruče, já mu nohy obmotala kolem pasu a jeho polibky mu oplácela, přešel se mnou k posteli do které mě jemně položil a začal mě líbat na krku, uniklo mi pár vzdychů a já cítila jak se usmál, zapletla jsem si svoje prsty do jeho vlasů a při každém vzdychu jsem za ně jemně zatahala. Sundal mi mikinu a i tričko které jsem měla pod ní, začal mi dělat mokrou cestičku přes prsa až k pupíku. Chytla jsem ho za tváře a přitáhla si ho znovu k mím rtům, jeho sládké rty mě líbali na rtech.
Ruce jsem mu položila na ramena a schodila pod sebe abych si na něj mohla sednout, líbala jsem ho dravěji a vášnivěji, jeho ruce byli na mích bocích, a on mě za mě vzal a hodil mě pod sebe přestal mě líbat a podíval se mi do očí "Chceš to" zeptal se mě, sice jsem to chtěla a byla jsem zkurveně nadržená ale furt jsem sebála "Já nevím" řekla jsem a začali mě pálit oči "Neplakej ano, tak to dělat nebudeme nemysli na to co se stalo se Steinem mysli na to co se děje a co se stalo teď ano, sice si myslím že na to do rána zapomeneme ale tohle bylo nádherný" řekl Hasan a obejmul mě, sedla jsem si na něj obkročmo a objala ho, jeho ruce mě přikryli dekou a obejmuli na zpátek, teď jsem ho potřebovala, zamilovala jsme se do měho a doufám že to on cítí stejně.
"Nepůjdeme me si zakouřit" zeptala jsem se Hasana "Klidně" řekl a já se zvedla a šla si pro cigára "Hele nepujdeš na balkon bez mikiny na tady máš mojí vem si jí" řekl Hasan a podal mi jeho černou mikinu, on si sám nasadil tričko a vzal si zapalovač který mi vždy chyběl, oba dva jsme se vydali na balkon kde jsme si zapálili a koukali na noční Pardubice, Hasan se postavil vedle mě a obejmul mě kolem ramen "Mám tě rád víš to" řekl, já se na něj podívala a usmála se potáhl jsem z cigarety a vyfoukla "Já tě nemám ráda, já tě miluji" řekla jsem a dala mu pusu.
Leželi jsme u Hasana v pokoji, přikryti teplou dekou a mě obímali dvě ruce a já poslouchala tlukot jeho srdce. Usnuli jsme oba dva asi ve tři hodiny, vyčerpáni a zamilováni.
Probudilo mě cukání a brečení, otevřela jsem oči a viděla Hasana jak je spocený a cuká sebou "Hasane prosím tě probuď se je to je sen" začala jsem říkat a třást s Hasanem jsem "Hasane prosím probuď se je to jen sen" brečela jsem a říkala mezi vzlyky tyhle věty, najednou se Hasan probudil a vymrštil se od sedu, vzal mě za ruce které začal prohlížet když zjistil že jsou v pořádku, obejmul mě tak pevně jak mě nikdy nikdo předtím neobejmul. Zase začal brečet "Hej, hej neplakej byl to jen sen ano neboj se" řekla jsem mu a chytla ho za tváře aby se na mě díval, měl strach v očích začala jsem mu otírat slzy "Bude to dobrý byl to jen sen ano" řekla jsem, měl zrychlený dech a celí se klepal. "Chceš mi říct co se ti zdálo"zeptala jsem se ho potom co se ulkidnil, kývl pro souhlas hluboce se nadech a začal "Zdálo se mi že jsme byli mi dva doma sami ty si šla do koupelny a byla si tam strašně tak jsem se tam přišel podívat a ty si byla ve vaně podřezaná, mrtvá, už jsem ti prostě nedokázal pomoct" když to dořekl jakoby se zhroutil "Já tě miluju a nechci o tebe přijít" řekl mi když mě obímal "Já tě taky miluju" řekla jsem a dala mu pusu do vlasů, lehla jsem si a zavřela oči a cítíla jak Pepa pravidelně oddychuje dala jsem mu ruku do vlasu a usnula taky.
Ráno mě probudilo hlazení ve vlasech, zvedla jsem ruce a obejmula tu osobu která mě hladila ve vlasech, otevřela jsem oči a podívala se na usmívajícího se Hasana "Jak pak si se vyspinkala" řekl, a dal mi pusu na čelo "Hmm, nejlépe jak jsem mohla" odpověděla jsem mu a dala mu pusu, nejlepší on se usmál a obejmul mě "Kolik je hodin" zeptala jsem se ho zatím co mi na břiše dělal kroužky "Nevím" řekl a dál mi dělal kroužky, najednou jsem uslyšela hlasy z obýváku, ty hlasy patřili klukům "Jdu si pro pití a prášek chceš taky" zeptala jsem se Pepy ten jen kývl na souhlas a já si šla obléknout nejblížší tričko které jsem našla.
Vyšla jsem v Hasanovym tričku z pokoje a štrádovala si to do kuchyně kdy seděli kuci na gauči a koukali na telku (májí spojený obývak a kuchyň jestli to chápete) vytáhla jsem dvě skeničky a dva prášky na bolest hlavy "Tak co jak jsem si to užili ségra" zasmál se Dominik "Myslíš si že mi jsme ty rány neslyšeli" řekl prozmněnu Jakub, všichni vybuchli v záchvat smíchu "Hele, tak dost pánové mi jsme se jenom mega ožrali a zhulili no a pak se nám to vymklo trochu z kontroly no a jenom jsem se líbali" řekla jsem s úsměvem a vrátila se do pokoje.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...