VIII.

738 13 0
                                    

Ráno mě probudila hrozná bolest hlavy, vstala jsem z postele a šla do kuchyně kde jsem si natočila vodu a nějakou náhodou našla prášky, zapila jsem tem prášek a v tu chvíli jsem vylítla na záchod a obsah mého žaludku skončil v něm. U záchové mísy sem ztrávila asi 15 minut, poto jsem si vyčistila zuby a šla zapít další prášek. Šla jsem do pokoje a procházela kolem pokoje kde byl Hasan dveře byli pootevřené, potřebovala jsem si s ním promluvit, zaťukala jsem na dveře ale nic se neozvalo, zaťukala jsem znovu a tentokrát se dveře otevřeli a vnich stál Hasan, měl na sobě černou teplákovku a vypadal příšerně "Co chceš" řekl suše a mě jako by zabodl někdo kudlu dozad "Promluvit si" řekla jsem a začínali mě pálit oči "Není o čem mluvit běz si za Petrem" řekl a chtěl zavřít dveře "On mě znásilnil" řekla jsem a Hasanova ruka se zastavila "Cože" řekl "Šli jsem ven a on mi do vína hodil koks já si nic nepamatuju"řekla jsem a začali mi téct slzy "Já jsem kokot" řekl a obejmul mě "Já se moc omlouvám já si nic nepamatuju" vzlykala jsem mu do mikiny "Ronnie ty se neomlouvej to já se moc moc omluvám zachoval jsem se jako kokot" řekla a přitiskl si mě víc k sobě.

Najednou jsem si vzpoměla co mi řekl Jakub zase si začal pícht heroin odtáhla jsem se od něj a rychle mu vyhrnula rukávy, stopy po jehle nebyly jedniný který pod rukávama zkrýval byli tam i čerstný rány od žiletky, zese se mi nahrnuli slzy do očí. Prošla jsem kolem něj a zamířila do jeho pokoje roztáhla jsem záclony a otevřela okno podívala jsem se po pokoji svíčky, jehly a ty sračky, žiletky a bordel naštěstí použitý jehly byli v koši "Promiň" řekl Pepa a měl slzy v očích došla jsem k němu a pořádněho obejmula "Strašne si mi chyběla" řekl a začal brečet "Ty mě taky".

Uklidili jsme Hasanův pokoj a vrhy se na ten můj ten byl hotovej raz dva, "Půjdeme si lehnout nějak mě to unavilo" řekl Hasan a já jen kývla, lehly jsem si do postele a Hasan mě pořádně obejmul zavřela jsem oči a užívala si ten pocit, zachvíli jsem se ponořila do říše snů a usnula stejně jako Hasan.

*Dominik pov*

Když jsem přišli s klukama ze studia a bytě bylo jak obvykle ticho, šel jsem k Hasanovi do pokoje abych mu řekl že album bude už hotoví, ale jeho pokoj byl uklizenej a ani Hasan tak nebyl, šel jsem se podívat k Ronnie do pokoje a tam jsem je našel "Hej hoši pojďte se sem podívat" křik jsem na kluky ale i tak abych je nevzbudil, když všichni došli tak jsem je vyfotil.

Když jsem přišli s klukama ze studia a bytě bylo jak obvykle ticho, šel jsem k Hasanovi do pokoje abych mu řekl že album bude už hotoví, ale jeho pokoj byl uklizenej a ani Hasan tak nebyl, šel jsem se podívat k Ronnie do pokoje a tam jsem je našel...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavřel jsem dveře a šel si sednou za klukama do obýváku "Jsem rád že se usmířily" řekl najednou Jakub všichni jsme souhlasily.

*Ronnie pov*

Zase jsem vyděla tu osoubu co v mích 14 letech způsobovala tu největší bolest. Rychle jsem se probudila vystřelila jsem do sedu a zrychleně dýchala "Ronnie by to jen sen, poď jsem" řekl Hasan, já se zachumlala do jeho mikina a začala fetovat jeho vůni. Bylo půl čtvrtý odpoledne a já už nespala ale furt jsem ležela v našem objetí a hrála si Hasanovími vlasy, byla jsme ráda že jsme se usmířily, už jsem ho nechtěla opustit, najednou jsem vyděla že se Pepa usmívá "Hele ty jako nespíš jo" řekla jsem a začala se smát "Hele nechceš místo toho řvaní pokračovat mě se to docela líbilo a na víc to bylo příjemný" řekl a usmál se "Tak dobře" odpověděla jsem mu. Hasan mě obejmul a já si zese začala hrát s jeho vlasy "Mám tě moc rád a tak hodně si mi chyběla" řekl a dal mi pusu do vlasů, usmála jsem se a dál svoje prsty proplítala mezi jeho vlasy.

"Hele vy dvě hrdličiky mi jdeme do studia a vy jdete s náma" řekl Dominik který nám vlítl do pokoje "Nám se nechce" řekli jsem oba naráz "Nezájem prostě jdete kluci vás taky chtěj vidět" řekla a odešel " Tak pojď" řekla jsem a vymanila se z jeho objetí "Ronnie mě se nikam nehce já se s tebou chci mazlit, prosím" řekl Hasan a posadil se, ohnul ret a koukal na mě "Tak dobře, ale teď půjdeme do studia a pak se spolu můžeme podívat třeba koukat na film" řekla jsem a dala mu pusu na čelo. "Já už zase nevím co si oblíknout na sebe" řekla jsem a začala se přehrabovat ve skříni, vydala jsem k Hasanovi do pokoje a našla stejnou teplákovku kterou měl Hasan, vzala jsem si jí do ruky a převlíkla se do ní, byla tak pohodlná a taky voněla po něm.

"Hele kolik věcí mi ještě vezmeš" řekl najednou Hasan a já se ho hrozně lekla "Tyvole já se ale lekla, tohle mi nemůžeš dělat" řekla jsem a chyta se za hrudník "Neodpověděla si mi na otázku" lašlovně se usmál a přišel ke mě blíž "Nevím, nemám nic na sebe" řekla jsem a ohnula spodní "Chce se ti do toho studia, mě totiž ne" řekl "Mě se tam taky moc nehce" řekla jsem a on se usmál "Tak jdeme nakupovat" řekl "Tak dobře ale to se musím převlíct do něčeho, včem můžu do města" řekla jsem a šla k sobě do pokoje a začala se přehrabovat ve skříni slyšela jsem jak Hasan říka Dominkovi že do studia přijdeme později.

"Hele kolik věcí mi ještě vezmeš" řekl najednou Hasan a já se ho hrozně lekla "Tyvole já se ale lekla, tohle mi nemůžeš dělat" řekla jsem a chyta se za hrudník "Neodpověděla si mi na otázku" lašlovně se usmál a přišel ke mě blíž "Nevím, nemám nic ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle jsme měla na sobě. Přišla jsem do obýváku a Pepa už tam na mě čekal "Sluší ti to" řekl a mi si šli obouvat boty.

"Jak tu ještě dlouho chceme bejt" řekl Hasan který cupital za mnou "Ty už chceš jet do studia, vždyť jsem teprve v prvním krámu, pojď se mnou jdu si to zkusit" řekla jsem a šla směrem ke kabinkám.

"Tak co jak vypadám" měla jsem na sobě zelená cargo kalhoty, černé tílko a skeleton mikynu "Vypadáš užasně" řekl Hasan který něco dělal na mobilu "Podíval se na mě vůbec" řekla jsem a on zvedl hlavu od mobilu "No vždyť říkám si kočka" řekla a já zese zalezla do kabinky. Tentokrát jsem si zkusila tohle (Nechce semi to rozepisovat)

Vylezla jsem z kabinky a Hasan zvedl pohled od mobilu na mě "Tak tohle si koupíš i kdy by si nechtěla" řekl Hasan a já se usmála

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vylezla jsem z kabinky a Hasan zvedl pohled od mobilu na mě "Tak tohle si koupíš i kdy by si nechtěla" řekl Hasan a já se usmála. Převlíkla jsem se zpátky a vzala věci který si koupím byli to ty dva fity co jsem ukázala Pepovi "Tak už můžeme" řekla jsem Hasanovi který už tam na mě netrpělivě čekal "No koněčne" řekl a šli jsem k pokladnám, začale jak si vytahovat z peněženky kartu abych mohla zaplatit "Co si jako myslíš že děláš" řekl Hasan a kartu mi sebral "Hej co děláš" řekla jsem a on se usmál "Platim, když si se mnou tak platit nebudeš" řekl a přiložil kartu k terminálu. Pepa zaplatil a mi šli do dalšího krámu a to NewYorkeru a to jsem tam šla ke spodnímu prádlu a začala vybírat pobprsenky "Na tohle si taky vyzkoušej" řekl Hasan a přinesl mi nějaký tanga a podprsenky, všechno jsem si vzala a šla zkoušet, nejdřive jsem si vzala krajkovanou, černou podprsenku a i stejné tanga, jednoduše jsem si všechno vzala a Pepa opět zaplati, já ho za to tolik nesnášela.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat