Merhabalar. Mutlu Pazarlar.
Hot&Cold 25 bölümlük olarak yazdım yani 2 hafta sonra bitmiş olacak ve Perfect World'e geçeceğiz şimdiden giriş kısmını yayınlamak istedim. Umarım hoşunuza giden bir hikaye olur.😊😇🙏💚
***
1.Bölüm Giriş
Semtin en karanlık sokağından geçerken, ürküyordu Tzuyu(Çuvi) her akşamki gibi.
İlk defa bu kadar kısa bir etek giyip bacaklarını fazlasıyla çıplak bıraktığı için normalden daha fazla üşüyordu ancak ürkmesinin sebebi sokağın ıssızlığıydı. Her gece bu kadar sessiz olsa bile birkaç kişi olurdu etrafta ve aralarında kadın varsa daha rahat ederdi sokağı geçerken, daha güvende hissederdi.
Kalçasının biraz altına kadar uzanan siyah kabanını iyice bedenine sarmış hızlı adımlarla yürüyordu. Boyu uzun olduğu için adımları da daha uzun olabiliyordu, uzun boylu olması onun için bazen iyi bazen kötüydü.
Etrafına bakınmaya başladı, bugün o küçük köpek sokakta yok muydu?
Her gece onu bekleyen köpek şimdi yoktu, sanırım her zamanki saatinden daha geç olduğu için onu beklememişti bu gece.
"Köpekciikk? Hey, neredesin ufaklık? Sana yiyecek getirdim."
Ne kadar seslense de köpek ortaya çıkmadı, bu yüzden çantasından çıkardığı ekmeği kaldırıma bırakıp yoluna devam etti.
Sokağın sonunda dikilen bir erkek bedeni onun adımlarını yavaşlatmıştı. Tam ortada sanki onu bekliyormuşçasına duruyordu adam. Tzuyu adımlarını yavaşlatıp durdu ve yaklaşık 30 metre ilerisindeki bedenin yaptığı gibi sessizce bekledi. İleri gitmek ve geri dönmek arasında kalmıştı ki adam daha fazla hareket etmeyince geriye döndü Tzu.
Sanırım bugün eve gidemeyeceğim, diye düşündü çünkü bu sokağı geçmeden caddeye ulaşamazdı. Evine gitmek için caddeye çıkan tek yol buydu. En iyisi şu anda en yakın olan iş yerine gitmekti, belki patronu hala oradaysa ona borç verir ve taksiye binmesini sağlardı.
Ancak geriye döner dönmez arkasında bir beden hissetti, saçlarına dolanan eller başını geri çektiğinde boynunun sağ tarafında keskin bir acı hissetti ve yine sağ tarafında boynuna eğilmiş bir baş gördü göz ucuyla.
Gözleri kocaman açılmış, gökyüzüne dönerken boynunda hissetmeye devam ettiği acı ile ağırlaşmaya başlamıştı vücudu.
Biri hızla arkasındaki erkek bedenini ondan uzaklaştırmışken Tzuyu kendini yerde buldu ancak düşmeden önce ona çarpan bir şey bedenini birkaç metre geriye sürüklemişti.
Gözleri kararmadan hemen önce boynundaki acıdan çok, karnında hissettiği o feci acı onu endişelendiren şeydi...
***
2 hafta sonra görüşmek dileğimle umarım beğendiğiniz bir kurgu olur...😇🙏😊💚🍭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...