16. Bölüm

244 34 38
                                    

Meraktan çatlamayın diye bir bölüm daha atayım dedim. 😁😁 

İyi Okumalar.💚

***

"Tzu? Uyanmalısın, akşam yemeği yiyeceğiz."

Tzuyu Momo'nun sesiyle gözlerini açmıştı.Yavaşça yerinden doğruldu ve gözlerini ovuşturdu.

"Ah ne kadar zamandır uyuyorum hava kararmak üzere."

"Evet öyle, ama çok yorgundun o yüzden uyandırmadık."

Tzu başını sallayıp yataktan kalktı. Üzerinde hala okul kıyafetleri vardı.

"Kıyafetlerin benim dolabımda. O gün, insana dönüştüğün gün yani, Nayeon unni hepsini yıkamış, bende kendi dolabıma yerleştirdim."

Tzuyu başını salladı ve dolaptan bir eşofman ve tişört aldı. Arkasına döndüğünde Momo hala yatağın yanında duruyor ve onu seyrediyordu.

"Eee üzerimi değiştireceğim de..." dedi Tzuyu gitmesini ima ederek. Momo gülümsedi ve kapıya yöneldi.

"Sanki görmeyeceğim..."

Tzuyu kapıyı kapatıp çıkan kızın arkasından kocaman gözlerle bakakalmıştı.

Nasıl görecekti...

Ne zaman!

Neden?

Ne!

Tzuyu'nin kafası karışırken hızlıca üzerini değiştirip yüzünü yıkadı ve mutfağa indi.

"Tzu, iyi uyudun mu bebeğim?" dedi Sana(SaTzu kalbiimmm😭🥲) gülümseyerek. Tzuyu da ona aynı samimiyetle karşılık verip gülümsemişti.

"Teşekkür ederim unni evet iyi uyumuşum ama hala uykum var."

"Momo unni seni biraz fazla yormuş heralde."dedi Chaeyoung kıkırtıyla.

Sonra mutfakta bir rüzgar esmiş, anında Chaeyoung'un tepesinde Momo belirmişti. Momo, Chaey'in omzuna koyduğu elini hafifçe sıktı. Bu bir vampire göre hiçte acı verici bir durum değildi ama Chaey'in gerilmesine engel de değildi.

"Minari, sevgilini gerçekten çamaşır ipinde sallandıracağım, belki sarkıtırsak boyuda biraz uzar hem!"

Chaey bu cümleye bozulmuştu kısa olmak onun suçu değildi! Somurtup kollarını göğsünde kavuşturduğunda Momo kıkırdayarak elini kızın saçlarına daldırıp karıştırmıştı.

"Kendine şaka yapılmasını istemiyorsan başkasına şaka yapmayacaksın ufaklık anladın mı?"diyerek yerine oturdu.

Yemek sofrası neşelenmiş, güzel bir akşam yemeği yenmişti. Herkes yemeğini bitirdiğinde Jeongyeon hepsini odaya geçmeleri için yönlendirmiş, mutfak masasını bile toplamadan oraya geçirmişti.

"Evet, şimdi konuşmamız gereken o önemli konuya geçmemiz gerek." dedi Jeongyeon sıkıntılı bir sesle. Sonra bakışları Momo'ya gitti. Momo başını salladı ve yerdeki puflardan birine oturdu.

Odada 3 koltuk ve yerde 3-4 puf bulunuyordu. Momo Dahyun ve Sana puflara çökmüştü. Tzuyu tam önündeki pufta konuşmak için hazırlanan Momo'ya baktı.

"Seni insana çevirdikleri gün ihtiyarın aklını okudum. Aklından bir cümle geçirdi ve o cümle de şuydu,

"-Koruyucu mu! Olamaz... bu olamaz... koruyucu olamaz... onun türü yıllar önce yok edildi!-"

Tzuyu kaşlarını çattı.

"Koruyucu da nedir. Yani neyi korur anlamadım?"

Tzuyu'nin sorusunu Jihyo cevapladı.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin