10. Bölüm

199 33 58
                                    

Mutlu hafta sonları. Ve 15 tatile giren bebelerim, iyi tatiller. (15 tatilin tüm insanlığa verilmesini umut eden ben... Çalışmaya devam.) 🥲

Medya: Taze taze henüz 10 saat önce çıkmış ingilizce şarkımız. JYP nakarat kısmını teaserlarda vermese daha güzel olurdu ama artık bizi şaşırtmayan bir şirket. Neyse hala kızgınlığımı dizginlemeye çalışıyorum. Once, lütfen tatiliniz boyunca M/V için Stream kasın. 🌝🌚🦋

İyi okumalar dilerim. 💚

***

V yol boyunca tek bir cümle kurmuştu.

"Başka bir klanın önünde bana bu şekilde davranmanın bazı sonuçları olacak güzellik..."

***

Eve geldiklerinde Tzuyu beklemeden içeri girmiş ve odasına gitmişti. Arkasından kapıyı kapatıp kilitledi.

Hemen eşyalarının olduğu torbaları boşaltıp ne kadar küçük katlaya bilirse katlamıştı. Üniformasını çıkarıp kot pantolon ve uzun kollu ince bir kazak giyip orta boylardaki el bavulunun boşluklarına kıyafetleri doldurdu ve tek bir çantada hepsini topladı, sadece kan torbası dışarıda kalmıştı. Kıyafetleri tek çantaya toplamasının sebebi kaçarken elinde tek bir yükün olmasıydı.

Ceketin cebindeki şarj aletini de çantaya tıkınca her şey tamamdı. Duşa girip yıkanmıştı ama saçlarını kurutacak bir havlusu ya da makinesi yoktu bu yüzden ıslak saçlarla duracaktı mecburen. Telefonunun saatine baktığında akşam 8'i geçtiğini gördü hava kararmıştı.

Tzuyu yataktaki ceketi üzerine giydi ve önünü kapattı. Telefonunu da ceketin iç tarafındaki fermuarlı cebe koymuş ve sağlama almıştı, sanırım Jeongyeon'u bir daha görebilirse bu ceket için gerçek anlamda bir teşekkür edecekti.

Tzuyu cama ilerleyip pencereyi açtı usulca. Pencerede parmaklıklar vardı. Elini parmaklıklara koyup biraz itti. Çok sağlam görünmüyordu ama ses çıkarma ihtimali yüksekti. Nasıl kaçabileceğini düşünürken ayak sesleri duydu ve camı yavaşça kapattı. Yatağa oturduğu esna da kapı çaldı.

"Hey orada mısın? Beslenmen gerekmiyor mu? Herkes en üst katta ziyafette. Senin için yeni olabilir bu durum ama taze kanla beslenmek daha doyurucu ve lezzetli kendine bir şehvet bağı oluşturabilirsin bizim gibi, bu kesinlikle yasal merak etme. Dün akşam, V biraz anormal şekilde davet etmiş seni, yeni öğrendim ve onun adına üzgünüm. O biraz böyledir, yani şakacı bir tip."

Bu Jennie'ydi.

Tzuyu sakince cevap verdi. En sevdiği özelliği sesinin ve yüzünün çoğu zaman stabil kalabilmesiydi ama çoğu zaman...

"Teşekkür ederim, ben buraya gelmeden önce beslenmiştim zaten ve henüz susamadım. Davetin için teşekkür ederim, V'nin aksine gerçekten kibar birisin. Dün gece pek uyuyamamıştım, şimdi duş aldım ve uyumak istiyorum açıkçası başka bir gün katılsam size olur mu?"

Tzuyu çok inandırıcı konuşmuştu, Jennie hakkında söylediği ise tamamen gerçekti aslında. Kapıdaki kız hemen cevap vermişti.

"Hiç problem değil, seni anlıyorum alışmak zor olabiliyor. V'ye göz kulak olacağım ve seni rahatsız etmemesi için elimden geleni yapacağım, sen rahatça dinlenebilirsin. Eğer fikrini değiştirirsen, herkes beşinci kattaki büyük salonda, iki kapılı bir yer mutlaka fark edersin."

"Tamam, teşekkür ederim."

Kız gittikten sonra Tzuyu el bavulunu alıp pencerenin yanına koydu ve camı açıp tekrar demiri zorlamaya başladı. Yukarıdan müzik sesi gelmesine rağmen yavaşça itiyordu demiri ses çıkmaması için ama demir ufak hareketler dışında oynamıyordu. Sonra demirin aralıklarının çok dar olmadığını fark etti. Tzuyu, uzun ama zayıf bir kızdı ve muhtemelen buradan geçebilirdi. Heyecanla valizi aldı ve zorlayarak parmaklıkların arasından geçirmeye çalıştı. Zar zor geçirip kolunu uzatabildiği kadar aşağıya uzatarak yere düşme sesini mümkün olduğunca azaltmaya çalışmıştı.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin