Pekala tamam bu bölüm bugün için son! 😇
Bazı şeylerin açıklandığı bir bölüm.
İyi okumalar dilerim.💚
***
"Hadi gidelim. Sorularıma bir cevap alamayacağımı hissediyordum zaten."
Hepsi birlikte Tzuyu'nin arkasından geldikleri yöne yürümeye başlamışlardı. Ancak bir ses onları durdurdu.
"Bir koruyucu nasıl doğru hissedemez?"
***
Kızlar aniden arkalarını döndüklerinde orta boylu, yaşlı, beyaz ve uzun saçlara sahip, elinde ahşap bir asa bulunan bir kadınla karşılaştılar.
Tzuyu kadınla göz göze geldi, onunla konuştuğunu anlamıştı ama cevap veremedi. Ondan cevap gelmeyince kadının gözleri önce Jeongyeon'a, sonra Momo'ya kaydı. Momo'ya bakarken yaşlı kadın dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı.
"Yine buradasın çocuk. Ama bu sefer doğru zamandasın."
Momo tek kelime etmemişti kadına. Kadın eliyle onlara gelmelerini işaret etti ve evine girdi. Evin içi dışından daha büyüktü sanki. 2 adet üçlü koltuk ve bir yatak vardı. 2 masa ve birinin üzeri bitkilerle doluydu. Bazıları kurumuş bazılarıysa taze bitkiler ve çiçeklerdi. Tzuyu evin içinde bir cadı kazanının kaynayacağını düşünmüştü nedense ama öyle bir şey yoktu. Gayet düzgün bir ihtiyar evi gibiydi.
"Oturun, uzun bir yoldan geldiniz."
Hepsi koltuklara oturmuştu. Chaeyong bilerek Momo'nun yanına oturdu. Eğer Kahin'e saldıracak olursa tutmak için hazırda bekliyordu.
Kahin kadın bunu fark etmiş gibi Chaeyong'a dönüp gülümsedi.
"Rahat otur, kimse bana saldırmayacak."
Chaey birden suçlu gibi hissetti ve Momo'ya kaçamak bir bakış attı ancak kız ona değil kadına bakıyordu.
"Bazı sorularımız var."dedi Jeongyeon konuşmakta çok zorlanmıştı ve tüm bunlar Tzuyu'nin dikkatini çekiyordu. Bu halleri onun kafasını çok karıştırıyordu.
"Biliyorum. Geldiğinizi de, sorularınızı da, sorunlarınızı da siz gelmeden çok önce görmüştüm. Ama gördüğüm bir şeyde bana olan kininizdi. Bu yüzden önce bunu açıklığa kavuşturmamız, düzeltmemiz gerek."
Kahin koltukların karşısında duran yatağa oturdu asasından destek alarak. Sağ eliyle asasını tutarak Jeongyeon ve Momo'ya sırasıyla baktı.
"O gün size kızı kurtarmanızın yolunu söyleseydim bugün burada olamayacaktınız. Burada olmanızın büyük bir amacı var. Bunu daha sonra göreceksiniz ama önce geçmişimizi çözmeliyiz. Geçtiğimiz 2 asır, çok daha toydun Hirai Momo. Şimdi öyle değilsin, bazı şeyler seni olgunlaştırmış, bu iyi. Bunun olması gerekiyordu. Yoo Jeongyeon. Hala soğuk kanlı o cesur kızsın ancak sende değiştin, sadece farkında değilsin. Artık sevdiklerini kaybetmemek için iki kez düşünüyorsun ve akıllıca hareket ediyorsun. Hepiniz değiştiniz. Birbirinize olan bağınız arttı, içinizden birini bile kaybedecek durumda değilsiniz artık. İstediğim buydu. Olması gereken buydu."
"Sen ne dediğinin farkında mısın ha! Sırf bunlar olsun diye nasıl Somi'nin yerini söylemezsin! Sana yalvardım, beni bu dünyadan yok et, kölen yap dedim, kendimi sana adadım istediğini yap ama onun yerini bana söyle dedim! Ama sen onun ölmesine göz yumdun!"
Momo bunları yüksek bir sesle söylemişti ancak dışarıdaki gibi de bağırmıyordu. Yumrukları sıkılıydı Chaeyoung elini kızın eli üzerine koymuş sakinleştirmek ister gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...