13. Bölüm

228 34 64
                                    

Hey Selam!

Medya: Mi-Sa-Mo(Mina-Sana-Momo) Japonca bir OST(dizi müziği) çıkardılar. Momo'nun şarkı finalindeki vokali O!M!G!  ❤️‍🔥

İyi okumalar.💚

***

Tzuyu beyninde çakan o seslerden sonra gözlerini yavaşça açtı ve etrafını saran 8 kızı gördü. Önünde Nayeon denilen kız duruyordu. Hepsinin endişeli bakışları Tzuyu'nin üzerindeydi.

"Tzu iyi misin? Hadi gel şuraya otur. " Nayeon onu tutup koltuklardan birine oturttu.

"E-evet iyiyim sa-sadece... Sizinle daha önce tanışmadım değil mi?" dedi Nayeon'a bakarak. Nayeon şaşırmıştı ve hafifçe gülümsedi.

"H-hayır belki bayılırken görmüşsündür beni, aklında kalmışımdır. Sonuçta bu kadar tatlı birini unutamazsın değil mi? Belki beni her gördüğünde gülümseyip ne kadar tatlı olduğumu bana hatırlata bilirsin ha ufaklık?"

Tzuyu beyninde buna benzer cümleler anımsadı ama kızın ona davranışından dolayı çok düşünmedi ve sadece ona gülümsedi. 

Nayeon gözleri dolduğunda oradan kalktı ve uzun boylu, sarı kısa saçları olan bir kızın yanına gidip ona sarıldı, bu onları arabayla eve getiren kızdı.

"Ah Nayeon unni bugün gününde değil, regl oldu ve çok duygusal bu yüzden her şeye ağlıyor, onun için üzgünüm ben Dahyun, Chaeng'in çocukluk arkadaşıyım. "

Beyaz tenli kızın elini sıkıp diğer konuşana döndü Tzu.

"Merhaba Tzu ben Sana, Mina'nın kuzeniyim memnun oldum."

"Bende." dedi kısaca Tzuyu.

"Merhaba ufaklık adım Jihyo ve şuradaki Nayeon unniye sarılan kızın arkadaşı oluyorum."

Nayeon'a sarılan kız gülümsedi ve el salladı.

"Merhaba ufaklık ben Jeongyeon. Chaeng'in kuzeni oluyorum ve Nayeon da Jihyo gibi benim çocukluk arkadaşım."

Nayeon bunu duyunca başını kızın göğsünden çekip omzuna vurdu.

"Yah! Kız arkadaşın olduğumu neden söylemiyorsun!"

Tzuyu dahil herkes kıkırdadıktan sonra Jeongyeon gülümseyerek kendini düzeltti.

"Ah bu tavşan dişli, bebek yanaklı kız Nayeon, benim kız arkadaşım oluyor. Tzuyu seninle tanıştığımıza sevindik."

"Bende memnun oldum unni?"

Tzuyu kime unni diyeceğini bilemediği için sorarcasına konuşmuştu. Chaeng ona açıkladı.

"Buradaki herkes senden büyük. Ben yıl olarak seninle aynıyım ama ay olarak büyüğüm. Ama bana unni deme, kendimi kötü hissederim."

"Peki."

Tzuyu tek bir kişinin hala konuşmadığını gördü. Herkes Tzu'ya bakarken Tzuyu kıza bakıyordu. Kız da kaşlarını çatmış ona bakmıştı.

Tzuyu ondan hoşlanmadığını düşünüp başını öne eğip gözlerini ondan kaçırdı.

"Momoring ona selam versene." dedi Nayeon kızı dürterek. Tzuyu'nin önüne bir el uzandığında Tzu yavaşça elini tuttu.

"Momo." dedi kız sadece.

Tzuyu kısa bir bakış atıp elini çekti ve başını eğdi.

"Memnun oldum unni."

"Momo biraz tuhaftır seninle alakası yok Tzu, o aynı zamanda Mina ve benim kuzenim oluyor." dedi Sana

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin