25. Bölüm

171 30 29
                                    

Son 1... 🥲

İyi Okumalar...💚

***

Binlerce kişiden büyük uğultular çıkmaya başladı. Twice dahil herkes şaşkındı, Yaşlılar bile.

"Bu gece mavi ay, ulu göl ile birleştiğinde vampiri insana dönüştürebileceğim. Bunu ister miydiniz sevgili vampir halkı? Tekrar insan olmayı, ister miydiniz? Eski hayatınıza geri dönebilmeyi ister miydiniz?"

Vampirlerin çoğundan sevinç nidaları yükselmeye başladı. Çoğunun yüzü şaşkınlıkla ve mutlulukla parlarken Twice da birbirine şaşkınca bakıyordu.

"Hepimizi insana çevirebilir mi yani?" diye fısıldadı Momo.

"Bunu istemiyoruz, bizi yalnız bırakıp kendi dağına geri dön Kahin!" Yaşlı sinirle kükredi. Gözlerinden ateş çıkıyordu adeta.

"Eğer oy çokluğuyla kabul edilirse bu evrendeki tüm vampire dönüştürülmüş olanlar insan olacak ve büyülü, tanımlanamayan varlıklar da bu evrenden tamamen yok olacaklar. İnsandan dönüşen her canlı tekrardan insana geri dönüşecek."

"Bu-bu safkanların öleceği anlamına mı geliyor?" dedi Momo kekeleyerek. Tzuyu de safkan bir büyücüden gelme melezdi. Onun da yok olması muhtemeldi.

"Evet tüm safkanlar yok olacak!"

Yaşlılar korkuyla itiraz edip konsey askerlerine Kahine saldırması konusunda emirler verdi ancak hiç kimse Kahin'den daha güçlü değildi. Ona asla karşı çıkamaz ve zarar veremezlerdi.

"Bu durumda insan olmayı, eski hayatına dönmeyi kabul eden herkes sol tarafa geçsin."

Klanların büyük çoğunluğu sol tarafa geçmişti. Diğerleri oldukları yerde kalırken Twice da sola geçiyordu. Momo, Tzuyu'nin elini sıkıca tutup sağa doğru çekiştirdi. Tzuyu ve kızlar şok içindeydi.

"Ne yapıyorsun Momo!"dedi Nayeon bağırarak ve şaşkınca. Tzuyu elini bıraktırmaya çalıştı ama Momo sıkıca tutuyordu.

"İnsan olmak istiyorum Momo, ne yapıyorsun?"

Tzuyu cümlesini bitirdiğinde Momo elini bırakıp kızın iki koluna sıkıca yapışmıştı.

"Safkan soyundan geldin! Öleceksin Tzuyu! İnsan olamazsın, olmaz!"

Tzuyu bir an düşündü. Safkandan gelmesi hem güç hem de zayıflıktı. Az önce içinde beliren insan olma umudu şimdi birden yok olmaya başlamıştı. Kızlar ikisinin konuşmalarından sonra birbirlerine ne yapacağız der gibi bakıyorlardı birbirlerine. Sonra Nayeon ileri adım atıp sağ tarafa, MoTzu'nun yanına geçti. Diğerleri de onu takip etmişti. En sona kalan Jeongyeon Kahin onun yanında belirmiş ve durdurulmuştu. Kahin onun kulağına bir şeyler fısıldadığında Jeongyeon şaşkınca ona baktı ve başını hafifçe eğdi. Bu kısa bir selamlama gibiydi.

"Evet, büyük çoğunluk insan olmayı seçti. Şimdi siz evlerinize gideceksiniz, bu gece sizin için bir kabusun sonu olacak. Uyuyun ve gözlerinizi güzel dünyanıza, hislerinize açın. Vakit geldi, gözlerinizi kapatın!"

Kahin'in uyarısından sonra herkes gözlerini kapatmaya başladı ama Tzuyu gözlerini açık tutmaya devam ediyordu. Kahin ellerini yukarı kaldırdı ve yüzü hizasına getirip var gücüyle ellerini birbirine vurdu, işte o zaman Tzuyu gözlerini kapatmadığı için pişmanlık duyuyordu çünkü ışık gözlerini kör edecek kadar güçlüydü.

**

Tzuyu, gözlerini açmadan bir esintinin vücudunu sardığını hissetti. Üşümesine neden olmuştu. Yavaşça gözlerini açtığında kendini o ulu gölün yanında buldu. Etrafına bakıp kızları gördüğünde rahatladı. Ancak sadece Twice Klanı buradaydı. Diğerleri de onunla beraber doğrulmuştu. Kahin ise gölün yanındaki ağaca yaslanmış bir şekilde ayakta bekliyordu. Daha önce Twice klanının evine geldiğinde bastonu yoktu ancak şimdi elinde tutuyordu.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin