15. Bölüm

274 33 34
                                    

Medya: Celebrate 🥳

İyi okumalar dilerim... 💚

***

Tzuyu odada yine yalnız uyanmıştı. Gece duş alıp temiz kıyafetler giydikten sonra hemen uyumuştu ama şimdi koltuğun ayak ucuna bırakılan başka kıyafetler vardı. Okul kıyafetleri. Bugünün hangi gün olduğunu bilmiyordu ama yine de kıyafetleri üzerine geçirip aşağıya indi. Kızlar bir yandan kahvaltı ederken bir yandan da fısıltıyla konuşuyorlardı.

"Yani bu durumda o bir melez ve bundan haberi yok mu?" dedi Dahyun.

Momo başını, Tzuyu daha içeri girmeden kapıya çevirmişti. Onu görür görmez Dahyun'un yanında bitti ve elini kızın omzuna koydu, bu herkesin dikkatini çekmiş ve Momo'nun baktığı yöne bakmalarını sağlamıştı. Nayeon kızı görmeden önce kokusunu almış ve ayağa kalkmıştı, hızlıca yanına gitti.

"Ahhh ufaklık, günaydın. Biraz daha uyuman için kaldırmamıştık sabah seni. Uykunu alabildin mi?"

Tzuyu, koluna girip onu masadaki yerine oturtan Nayeon'a gülümsemişti.

"Evet unni güzel uyudum, teşekkür ederim."

Herkes sessizce kıza bakınca Tzuyu da onlara bakmıştı, en sonunda Jeongyeon beklenen o soruyu sordu.

"Tzuyu, her şeyi hatırlıyor musun gerçekten?"

Tzuyu ona baktı ve gülümsedi.

"Evet unni, her şeyi hatırlıyorum. Hem de her şeyi." dedi son cümlesinde Momo'ya bakarak.

"Bar akşamını da yani?"dedi Dahyun. Tzuyu gözlerini Momo'dan ayırmadan başını salladı.

Herkes sıkıntıyla birbirine baktı. Her şeyi hatırlaması tuhaftı ve onlara göre imkansızdı ayrıca bar akşamının ne olduğu konusunda kimse bir şey sormadığı için Tzuyu zaten tamamını bildiklerini var saydı.

"Tzuyu okuldan sonra konuşmamız gereken şeyler olacak. Dövmen hakkında, senin hakkında..."dedi Jihyo sakince ve kızı korkutmamak için hafifçe gülümsemişti.

Tzuyu başını salladı ve tabağındaki yiyeceklerden bir kaç çatal alıp bıraktı. Kızlar önlerindeki bardaklardan kanlarını içerken Chaeyoung hınzırca Momo'ya baktı ve

"Unni dün akşamdan sonra hala beslenme ihtiyacı mı duyuyorsun? Bu şaşırtıcı değil mi?" dedi.

Momo ona ters bir bakış attıktan hemen sonra bardağındaki kanı tepesine dikti.

"Chaeng chaeng!"dedi Mina sevgilisini uyarırcasına. Chaeyoung sessizce sırıtarak sandalyesine gömüldü.

"Hadi herkes hazırsa okul vakti."dedi Jeongyeon yerinden kalkarken.

İlk kez arabaya bindikleri gibi dağılmışlardı şimdide. Jipte Jeongyeon-Nayeon-Momo-Tzuyu vardı. Diğerleri de sedan araçtaydılar. Momo ve Tzuyu yan yana arkada oturuyorlardı yine ancak bu sefer Momo Tzuyu'den uzakta değildi. Sağ cam kenarındaki Tzuyu'nin hemen yanındaydı hatta bacakları birbirine değiyordu. Tzuyu heyecanlansa da aklını dağıtmak için öndekilere merak ettiği bir soru yöneltti.

"Ben, şimdi insanım diye sizi rahatsız etmiyor muyum? Sonuçta bir insanla yakın olmak sizin için çok zor olmalı. Bununla nasıl başa çıkabilirsiniz?"

Nayeon arkaya dönüp gülümsedi ve sanki Jeongyeon'un cevap vereceğini biliyormuş gibi önüne döner dönmez Jeong konuşmuştu.

"Biz yetişkin vampirleriz Tzu, uzun süre işkence edilip susuz bırakılmadıysak asla istem dışı insanlara saldırmayız. Dün Momo'yu gördün yaralandı ve kana ihtiyacı vardı çünkü insan kanı vampir bedenini olağanüstü bir şekilde iyileştiriyordu ama ona rağmen sana saldırmadı. Bu durumdan en çok etkilenen Chaey ve Dubu olabilir daha genç oldukları için ama onlar da işkenceye maruz kalmadıkça bunu yapmazlar."

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin