Mutlu hafta sonları.
Medya: Aşırı sevdiğim bir şarkı dansıyla sözleriyle... 🫠
İyi okumalar dilerim...💚
***
Siyah pelerinlilerin arasından yavaş adımlarla yürüyerek eve vardılar ancak pelerinliler dışarıda kalmıştı. Eve giren karşısında gördüğü 3 kişinin önünde eğilip selam vermişti. Tzuyu anlamadığı için hareketsiz kalmışken sağındaki Nayeon onu elinden tutup aşağı çekmiş ve eğilmesin sağlamıştı. Tzuyu, Nayeon'un zoruyla eğilip selam vermişti ve diğerleriyle birlikte geri doğrulmuştu.
"Efendim hoş geldiniz." dedi Jihyo saygıyla. Tzuyu onları inceliyordu. 2 adam da orta yaşlı duruyordu, biri siyahiydi ama tam ortalarında duran 3. Kişi çok daha yaşlıydı.
"Hoş bulmadık! Ne zamandan beri klanınızı büyütmek için insanları vampir yapıyorsunuz Park Jihyo?" dedi siyahi olan.
Kızlar şaşırmıştı.
"Efendim bir yanlış anlaşılma var sanırım, biz öyle.."
Jihyo'nun sözü yarım kalmıştı çünkü en yaşlı olanları gür bir sesle bağırdı.
"Yalan mı söylüyoruz yani!" ve sonra Tzuyu, boğazından tutularak bedeni duvara dayanmış şekilde buldu kendini. Yaşlı olan gürledikten sonra kızın boğazına yapışmış ve duvara yaslayıp gözlerinden ateş fışkırırcasına gürlemişti.
"Bu ne o zaman, bu yeni-doğan ne! Vücudu yeni-doğan ama farklı kokuyor! Siz ne yapıyorsunuz ha, yeni türler mi üretiyorsunuz!!!"
"Efendim bunu nasıl yapabiliriz ki, lütfen bizi bir dinleyin."
Jihyo bunu söyledikten sonra yaşlı olan ellerini gevşetmiş ve Tzuyu'yi bırakmıştı. Tzuyu yere düşer düşmez elini boğazına atıp öksürmeye başladı,
"evet pekala vampirlerde nefessiz kalabiliyormuş"
diye düşündü.
Aslında insan olsaydı muhtemelen şu anda boğulmuş olurdu ama o sadece nefessiz kalmıştı ancak adam onu tutarken nefes alma ihtiyacı da hissetmemişti sadece bıraktığında öksürme isteği hissetmişti.
"Açıklayın!" dedi yaşlı adam Jihyo'ya bakıp yerine dönerken.
"Bakın, sizin tarafınızdan aranan bir başıboş bizim bölgemizde bu kıza saldırdı, zaten bizde onu arıyorduk emrinizden dolayı. Jeongyeon onu kızdan uzaklaştırdı ama geç kalmıştık, biz gidene kadar kız çoktan zehri almıştı ve yaralıydı. Bu yüzden dışarıda bir yerde dönüşmesinden korkup buraya getirdik, ölürse de yakacaktık. Zaten size haber yollayıp yeni-doğan olduğunu söyledik, sizden habersiz ve kötü bir şey yapmadık efendim. Kız dönüştüğünde size haber verdik."
Yaşlılar birbirlerine baktı.
"Başıboş olduğuna emin misin?" dedi beyaz orta yaşlı. Jihyo hemen onayladı.
"Evet efendim bir başıboştu, arananlar listesindeydi. Daha önce gördüğümüz biriydi."
"O zaman neden bize sizin yaptığınıza dair bir bilgi geldi?"
Kızlar birbirlerine bakarken şaşkındılar.
"Nasıl yani?" dedi Jeongyeon ilk kez konuşmuştu.
"Klanlardan biri bunu sizin yaptığınızı söyledi. Park Jihyo buraya gel.'
Jihyo orta yaşlı gibi duranlardan birinin cümlesiyle ona yürüdü ve adamın uzattığı eli tuttu. Adam gözlerini kapatıp saniyesinde geri açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...