9. Bölüm

206 27 31
                                    

Merhabalar. Mutlu hafta sonlarıı...

Medya: Twice - Better            ( Yine müthiş bir şarkı.) Rap partlarındaki melodiye bayılıyor ve aşırı eğleniyorum. Japon şarkıları, neden bu kadar feci güzel ? 🤯❤️‍🔥💚

İyi okumalar dilerim. 😊

***

Tzuyu kulaklarını kapatıp sakinleşmeye çalıştı, eğer Twice'ın evinde olsaydı daha huzurlu olacaktı ama şimdi buradaydı.

Burada olmaktansa başıboş olmayı tercih ederdi...

***

Tzuyu sabahı bu düşüncelerle etmişti. Eğer burada kalacak olursa kaçacaktı ve bir başıboş olacaktı. Burada bir gece daha geçirmek istemiyordu. Hava aydınlanınca kalkıp üzerini giydi, pileli koyu gri şort eteği dizlerinin hemen üzerindeydi. Beyaz gömleği boynuna taktığı kravata benzemeyen okulun armasının olduğu amblemin ipleri de gri renkteydi, okul ceketi de yine griydi.

Tzuyu üstünü giydikten sonra dünkü torbada kalan kanı içti bu sefer torba bitmişti, ikinci torbayı da açtı ve yarısına kadar içti. Telefonunun titrediğini duyunca şarjdan çekip aldı. Şarj cihazını katlayıp Jeongyeon'un ceketinin cebine koyduktan sonra telefonundaki mesaja baktı.

-Günaydın, umarım iyi uyumuşsundur. SaiDa-MiChaeng -

Mesajı atan Sana'ydı ama ortak bir mesaj gibi Dahyun, Mina ve Chaeyoung'un da adlarını kısaltarak yazmıştı. Diğer mesajı açtı bu ise Nayeon'dan gelmişti.

-Günaydın ufaklık üniformanı giy ve okula git, seni orada göreceğim. -

Tzuyu yine gülümsedi. Onlardan biri bir şey söylediğinde hep gülümsüyordu, bu istem dışı olan bir şeydi. Kapı tıklandığında telefonu cebine attı ve yavaş adımlarla ilerledi.

"Hey uyandın mı? Okul vakti..."

Bu Jennie'nin sesiydi. Tzuyu yavaşça kilidi açtı, biraz utanmıştı kapıyı kilitlediği için ama Jennie bunu umursamıyor gibi duruyordu.

"Woov, çoktan hazırsın bile. Hadi beni takip et ve odanı kilitle. Sen yokken başkasının girmesini istemiyorsan."

Tzuyu kapıyı arkasından kilitleyip anahtarı cebine attı. Bir çantası yoktu henüz, sadece okul ceketi ve Jeongyeon'un verdiği siyah ceket vardı.

Jennie'yi takip etti, dışarıya çıktıklarında siyah spor bir araba kapıda bekliyordu ve önünde V duruyordu. Anahtarı Jennie'ye fırlattığında kız profesyonelce yakaladı.

"Sen gelme." dedi V'ye .Çocuk kaşlarını çattı.

"Neden?"

"Gelme işte, Jeongyeon seni görürse kafanı bedeninden ayırır."

V sırıtarak ön koltuğa otururken,

"Hadi deneyelim!" dedi.

Tzuyu derin bir nefes alıp arkaya oturdu ve yolun bitmesini bekledi. Bunu yaparken de yolu ezberlemeye çalışıyordu. Evin olduğu yer bir ormanın ortasındaydı, toprak yoldan sonra ana yola çıkılıyordu bu Twice klanında da böyleydi, sanırım herkes kolayca gelemesin diye böyle bir yer seçiyorlardı.

Tzuyu yol boyunca tedirgindi, V'nin dün akşam ile ilgili konuşacağını düşünmüştü ama konuşmamıştı.

Okula geldiklerinde otoparkın önünde durmuştu Jennie. Tzuyu otoparka baktı hemen. İşte oradaydılar. 8 kız da arabalarının yanında dikilmiş konuşuyorlardı. Siyah arabayı gördüklerinde onlarda bu tarafa dönmüşlerdi.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin