4. Bölüm

220 32 17
                                    

Merhaba, mutlu hafta sonları... Çok kısa bir bölüm ama 5.bölümü de kısa süre de atacağım. 😇

Medya: Twice'ın, The Jackson 5'ın "I Want You Back" coverı. Orijinalinden daha çok sevdiğim eski bir şarkı. 😊

İyi okumalar dilerim.💚

***

"Momo bu gece senin odanda kalsın kız. Ona göz kulak ol."

"Neden benimle kalıyor, Jihyo'nun odasında kalabilir!"

Momo'nun bu çıkışını kimse tuhaf bulmamıştı. Jeongyeon göz devirdi ve tekrar konuştu.

"O bir yeni-doğan Momo, yanında senin olman daha doğru olur."

Momo buna itiraz edecek gibi duruyordu ama 2yeon(Jeongyeon-Nayeon) ve Jihyo'nun bakışları onu uyarır cinstendi. Uyurken bile tetikte olabilen tek kişi Momo'ydu aralarında çünkü, en sonunda başını sallayıp kabul etti.

***

Momo'nun odası geniş bir odaydı. Çift kişilik bir yatak, büyük bir dolap, makyaj masası ve ebeveyn banyosu vardı. Odaya ekstradan üç kişilik bir koltuk bile sığabilirdi. 

Kapı açıldığında hemen karşıda olan yatağın ayak ucu kapının solunda kalan banyo ve giysi dolabına bakıyordu, yatağın yanında makyaj masası duruyordu. Yataktan bakıldığında karşıda,  giysi dolabının hemen solunda ebeveyn banyosu vardı.

"Sen duşa gir, ben sana kıyafet getireyim."

Tzuyu yavaş adımlarla banyoya girdi, kapıyı kapatmamıştı. Aynanın karşısına geçip kendine bakmaya başladı. Her yeri kurumuş kanla kaplıydı. 

Diğerlerinin yanında bu halde mi durmuştum az önce, benden iğrenmiş olmalılar.

Diye düşündü.

"Çok zayıfsın, bunlar muhtemelen sana olur." dedi Momo elindeki tişört ve küçük şortu verirken. Bir çift de iç çamaşırı vardı lila renkli ve dantelli. Tzuyu onu görüp utanarak Momo'nun ellerinden eşyaları aldı.

"Çekmecedeki havlulardan herhangi birini kullanabilirsin." diyerek çıktı Momo kapıyı kapatarak.

Tzuyu temiz kıyafetleri askılığa astı ve suyun altına girdi. Jakuzili (kompakt) duşa kabinin tüm vücuduna yaydığı suyla kendini çok daha temiz hissediyordu. 

Muhtemelen Momo'nun olan şampuan ve duş jelini kullandıktan sonra suyu kapattı ve kurulanıp üstünü giydi. Aynaya tekrar baktığında gözlerinin koyulaşmış olduğunu gördü. Momo, bunun susamış olduğunun bir göstergesi olduğunu söylemişti daha önce.

Tzuyu hızla iç çamaşırlarını, siyah baksırımsı şortu ve uzun beyaz tişörtü giyip banyodan çıktı. Momo yatağında uzanmış kucağındaki köpekle oynuyordu. Tzuyu, çıkar çıkmaz bir ses duymaya başladı, kalp atışı gibiydi. Gözlerini köpeğe diktiğinde Momo da kıza bakmaya başladı.

"Köpeği odadan çıkarır mısın?" dedi Tzuyu, kendine hakim olmaya çalışırak. Momo yataktan kalktı kucağındaki köpekle.

"Ufaklık, hadi gel bakalım mutfağa gidip karnını doyuralım."

Momo köpekle birlikte çıkarken bir an duraksadı ve Tzu'ya bakıp,

"Hemen geleceğim, sakın odadan çıkma." dedi.

Tzuyu başını salladı ve yatağa çıkıp bozulmamış sağ tarafa oturdu. Momo geri döndüğünde onun yanına oturdu ve Tzuyu'nin korku dolu gözlerine baktı.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin