14. Bölüm

286 32 69
                                    

Hey hey.  😊

Medya: Doughnut! Evet Donut adında bir şarkıları var ve hüzünlü bir şarkı... Klip hikayesi bence çok zekice. Bir Donutun yaralandığı cinayet mahallinde başlıyor ve Donut aslında burada kızların aşık olduğu kişi. Şarkıda en sevdiğim söz "Kalbimde senin gibi bir boşluk var." Yani Donut aslında çok güzel bir metafor olarak kullanılıyor. Zekice ve çok güzel bir şey. Ya da ben kızlara aşığım. Hehe! 🙃

İyi Okumalar... 💚

***

Tzuyu duyduğu gürültü yüzünden gözlerini açmak zorunda kalmıştı. Odadan çıkan birilerini duymuş ve yattığı yerden doğrulmuştu. Nayeon ve Jeongyeon odada değillerdi. Evin içindeki gürültüler yükselince oraya doğru yöneldi Tzuyu.

"Momo!"

"Seni sefil köpek!"

"Unni !"

Bu duyduklarının kızlara ait sesler olduğunu anlamıştı ama "sefil köpek"diye bağıran ses bir erkeğe ait gibiydi. Tzuyu alt kata inip sesin olduğu odaya ilerledi. Kapıdan girince gördüğü ilk şey Jeongyeon'un genç bir adamın boynuna yapıştığı olmuştu.

Nayeon ve Jihyo da onun yanında adamı sıkıca tutuyorlardı. Sonra Tzuyu diğer kızların toplanmış olduğu tarafa baktı, yatağın kenarında, yerde gövdesi kanlar içinde olan Momo'yu gördü. Gözleri şokla açılarak onlara doğru hızlı adımlarla gitti ve yere çöküp Momo'nun gözlerine baktı. Kızın acı çektiği belliyle ama dişlerini sıkıyor ve sakin kalmaya çalışıyordu.

"Derdin ne senin V! Söyle ne istiyorsun bizden!" diye gürledi Jeongyeon.

"Bizim olanı her zaman bizden çalmaya çalışan dostunuza gününü göstermeye gelmiştim!" diye karşılık verdi V.

"Ne demek istiyorsun!"

Tzuyu V denen adamın ona bakarak konuşmasına anlam verememişti.

"O kız benimdi! Onu o barda ben görmüştüm. Onu bağım olarak seçmiştim ama sizin arkadaşınız onu benden aldı ve orada boynumu kırdı!!! Kız benimdi, benim! Abimi, çalmakla suçlayan arkadaşınız, benim olanı çaldı!"

"Bırak beni lütfen ben, ben senin sandığın gibi biri değilim lütfen yapma!"

.

"Eğlence başlamadı bile...-"

.

.

".....- damarlarındaki o sesi ağzımda hissetmeliyim, bu gece benimlesin tatlım başka birini düşünme."

.

"Ya ben onu düşünüyorsam?"

.

Tzuyu ellerini başına koymuş yere eğilmiş aklından geçen bu cümlelerle hayal meyal bar sokağını hatırladı. Sadece sesler ve ufak görüntüler vardı zihninde. Erkek sesinin şu an buradaki V'nin sesine benzetmişti ancak bir de kız vardı, onun yüzünü göremiyordu zihninde bir türlü.

Jeongyeon Momo'ya baktı sorarcasına. Ancak onun yerine Dahyun konuşmuştu.

"Öyle gibi oldu unni size anlatmıştım ama tamamını değil. V onu sadece yanında götürüyordu ve kıza kötü davranacaktı Momo unni de onu aldı. Yani aralarında henüz bağ olmamıştı. Zaten Momo unni de bir şey yapmadı."

Jeongyeon V'ye döndüğünde konuşamadan çocuk konuşmaya koyulmuştu bile.

"Orada elimden aldı sonrada konsey kararına karşı gelip klanımdan onu kaçırdı! Konseye karşı çıkmanın bir cezası yok mu ha! Kız insan olmakla cezalandırıldı ama bununla kalamaz, onunda ceza alması gerekiyordu ve bende bu cezayı verdim!"

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin