Mutlu hafta sonları...
Medya: Efsane bir Japonca şarkı eğlenerek dinlerim eğlenerek izlerim. Klip de çok güzel. 😊
(Çok kısa MoTzu hikayemizi anlatan bir video değil mi? 🥰 )
İyi okumalar dilerim.
***
Tzuyu gözlerini açtığında ilk defa bir sabah bu kadar rahat hissetmişti kendini. Sanki ilk kez böyle huzurlu uyumuştu. Kendine yabancı gelen tavan önceki gün yaşadıklarının rüya olmadığının bir kanıtıydı.
Sol tarafına döndüğünde yanında Momo'yu göremedi. Kalkıp yatağın ayak ucunda, muhtemelen onun için bırakılmış kıyafetleri aldı ve banyoya yönelip üstünü değiştirdi. Yüzünü yıkarken aynadaki yüzüyle karşı karşıya gelmek onun için biraz tuhaftı. Kahverengi gözlerinin şu anda gri durması çok tuhaf hissettiriyordu ve yüzü biraz farklıydı. Sanki daha olgunlaşmış gibi. 17 yaşındaki bir kıza benzemiyordu.
Banyodan çıkıp giysi dolabının karşısına geçti. Oradaki boy aynasında kendine baktı. Dün akşamkine göre çok daha farklı görünüyordu. Vücut hatları 17 yaşındaki bir kıza göre daha belirgindi ama tamda kadınsı durmuyordu, sadece hatları daha belirgin ve güzeldi. Elmacık kemikleri her zamankinden daha dolgun, yüz hatları, dudakları her zamankinden daha belirgindi. Aynadaki yansıması ona fazlaca güzel gelmişti, hele de gözleri. Bakışlarını aynadan çekip odadan çıkmaya karar verdi.
Momo'nun odası 2. Kattaydı, alt kata inip etrafa bakındı ama kimseyi göremedi. Mutfak olduğunu düşündüğü yerden sesler geliyordu bu yüzden oraya doğru ilerledi. Kapıda durup içeridekileri seyretmeyi tercih etti.
Jihyo kızgın bir şekilde bağırıyordu. Dayhun, Sana ve Chaeyoung'un birbirine ellerindeki bir yiyeceği atmalarına kızıyordu. Momo ve Mina onlara bakıp gülüyordu. Tzuyu da kapıda onların bu neşeli haline gülmeden edemedi.
"Bizimkiler biraz yaramazdır." dedi arkasında beliren Jeongyeon, Tzuyu'nin yanından geçerken. Sonra durup geri döndü ve onu baştan aşağı süzdü. Hemen sonra mutfağa giren Nayeon da onunla aynı şeyi yapmış ve kızı süzmüştü.
"Wooww. Tzuyu, aman tanrım bu ilk günden mi oluyor yani?"
Nayeon'un sözleriyle herkes dikkatini Tzuyu'ye çevirmişti. Tzuyu utanıp başını önüne eğmişti ki Chaeyoung onu durdurdu.
"Hey hey, gözlerine bakayım. Vaaay canına ohaaa!"(Oha demezsek olmaz, onu ilk gördüğümde oha demiştim...)
Chaeyoung'un ardından Sana ve Dahyun da konuşmuştu.
"Gözlerinin rengi harika!"
"Tanrım biri yanlışlıkla bu halini görürse biteriz, yine de çok güzel."
Tzuyu utanmış bir şekilde başını önüne eğdi ama Momo'ya bakmak da istiyordu. Kısa bir bakış attığında ona bakmadığını gördü.
"Tamam bu kadar şamata yeterli, bu ortalığı toplayacaksınız kızlar ne hale getirdiniz etrafı! Gerçekten sabrımı zorluyorsunuz, çocuk musunuz siz?"
Jihyo'nun bu çıkışından sonra Dahyun ve Chaeyoung sırıtmaya başlamıştı. İnsan yaşına göre 17 ve 18 yaşlarında oldukları için ve vampir yaşında henüz yetişkin bir vampir olmadıkları için kendilerini çocuk gibi görüyorlardı. Sana ise somurtup yerine oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...