Merhabalar. Mutlu pazarlar.
Medya: Twice- Wake Me Up. Çok eğlenerek dinlediğim bir şarkı. Konser performansını daha çok seviyorum tabi. Özellikle Dance Break kısımlarına hayran olduğum bir şarkıdır. NOT: Tzuyu ve Chaeyoung'un Dancebreaklerinin uzun ve net halini asla bulamadığım için aşırıda üzülüyorum açıkçası... 😪
Bölümde bilmediğiniz bir kelime geçebilir ya da tam olarak açıklanmayan bir kelime. Bu sonraki bölümlerde mutlaka açıklanacak merak etmeyin.🙏
İyi okumalar dilerim.💚
***
15 saat olmuştu ancak Tzuyu'nin(Çuvinin) çektiği acı hala bitmemişti. Kız duştan çıkmış gibi terden sırılsıklam olmuş, vücudundaki tüm kan çekilmiş gibi duruyordu.
Son 4 saattir kız her bağırmaya başladığında onu öldürmeleri için yalvarmıştı. En sonunda Jeongyeon(Conyon), Momo'yu yanına çağırdı.
"Evet?" dedi Momo, Jeongyeon'un gözlerine bakmaya çalışarak.
"Momo, onu öldürmemiz gerekecek. Bu şekilde ne kadar devam edecek bilmiyorum, en azından arafta kalmalıydı ama 15 saattir başka bir şey olmuyor. Buna bir son vermeliyiz, konseye danışamayız çünkü üzerimize kalacak biliyorsun, en azından Hunwo'yu(yazıldığı gibi okunuyor) bulana kadar onu saklamalıydık fakat kız dönüşmüyor." Jeongyeon Tzuyu'ye kısa bir bakış attı ve Momo'ya geri dönüp ekledi.
"Saatlerdir ölmek için yalvarıyor ve çok acı çekiyor..."
Momo önce Jeongyeon'a sonra bağırışları henüz durmuş kıza baktı.
"Eee? Bunu neden bana söylüyorsun, siz üçünüz kararınızı verdiyseniz yapın."
Momo ne kadar net konuşmuş olsa da Nayeon(Nayon) onun gözlerindeki tereddütü görmüştü.
"Momo, bundan emi.-" dedi Nayeon ancak Momo sözünü kesip kendinden emin bir tonda ve kısaca,
"Eminim." dedi.
Jeongyeon kafasını sallayıp kıza doğru yavaş adımlarla yürüdü.
"Ona dönüşümünü tamamlayarak ölmüş bir vampir gibi davranacağız."
Tzuyu'nin gözleri kapalı gibiydi hızlı ve sık nefesler alıyordu ama hali kalmamıştı. Jeongyeon elleriyle kızı doğrulttu ve başını koyduğu yere oturdu. Momo'ya son bir bakış attı ve sonra kızın boynunu kırdı. Elindeki ince tahta parçasını kızın kalbine sokmadan önce Momo bakışlarını kızın üzerinden çekip yerdeki kan birikintisine baktı ve kısa bir duraksamadan sonra odadan çıktı.
Jeongyeon işini bitirdikten sonra yataktan kalktı ve kızın ıslak saçlarını düzeltti.
"Dahyun'a(Tayon) haber verir misin Jihyo(Ciyo), ateşi bu akşam için hazırlasın, bedeni yakacağız. Çektiği bunca acıdan sonra ona bir vampirmiş gibi davranacağız. O, dönüşümünü tamamlayamamış bir arafçı ama onca saat mücadele etti ve bununla ilk kez karşılaşıyoruz. Ne büyük bir dayanıklılık... Onu onurlandırmalıyız ama hepimiz çok yorulduk, cenazeden önce biraz dinlenelim."
Jihyo başını salladığında gözünden bir damla yaş düşmüştü. 15 saat boyunca can çekişen ve ölmek için yalvaran o kız artık ölüydü.
O bir arafçıydı, dönüşümünü tamamlayamamıştı. Ancak ona ölümle ödüllendirilen bir vampir gibi davranacaklardı. Arafçıların iki çeşidi vardı. Biri dönüşümü sırasında ölmüş olanlardı, Tzuyu tam olarak dönüşüm sırasında ölmemişti fakat öldürülmüştü, yine bir arafçıydı yani...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...