18. Bölüm

183 29 20
                                    

Bugün de kafayı yedim. Ne mutlu bana! 😇

İyi okumalar dilerim.💚

***

Tzuyu uyandığında yanında boşluk hissediyordu. Gözlerini yavaşça açtı. Momo ve Chayeoung yoktu. Yataktan kalkıp diğer odaya gittiğinde kimseyi bulamadı ancak mutfaktan sesler geliyordu. Oraya ilerlediğinde Momo ve Nayeon'un tavada bir şeyler yaptığını gördü. Jeongyeon ve Chaeyoung hala ortalarda yoktu.

"Günaydın."dedi Nayeon arkasını dönmeden.

Vampir hisleri olmalıydı ki dönmeden onun olduğunu anlamıştı, diye düşündü Tzuyu.

"Vampir hissinden dolayı değil vampir duyularından dolayı fark etti seni, mesela iyi koku alabilmek, iyi duyabilmek..."dedi Momo arkasını dönmeden dalga geçer gibi. Tzuyu gözlerini devirdi sadece.

"Bak mesela şu anda da gözlerini devirdin, bu da vampir hissi."

Tzuyu, gözlerini kocaman açmış nasıl göz devirdiğini gördüğünü anlamaya çalışıyordu. Vampirlerin 3.bir gözü mü vardı?

"Şaka yapıyorum, mutfak dolabından gördüm yansımanı. 3. Bir gözüm yok, aslında olsa güzel olabilirdi." dedi Momo ve Nayeon ile birlikte kıkırdayarak Tzuyu'ye döndüler. Tzuyu somurtup kollarını göğsünde birleştirdi. Siyah, parlak mutfak dolaplarına bakınca gerçekten de görünüyordu.

"Benimle dalga geçme, ayrıca sana aklımı okumayı bırak demiştim Momoring!"

Nayeon kaşlarını kaldırdı ve Tzuyu de olan gözlerini Momo'ya çevirdi.

"Momoring?"

Momo ona göz devirdi sadece. Nayeon ile birlikte tezgaha geri döndüklerinde Tzu yine arkada kalmıştı. Nayeon, Momo'ya fısıldadı.

"Takma isimler ha? Sen hala öyle bir şey yok de!"

"Unni saçmalama. Yok diyorsam yok. Uzatma şimdi duyacak."

Tzuyu ne fısıldadıklarını dinlememişti, arkasına dönüp küçük masanın sandalyelerinden birini çekip oturdu.

"Chaey ve Jeongyeon unni neredeler?" diye sordu.

"Dışarıdalar, etrafı kolaçan ediyorlar bebeğim."

Momo, Nayeon'un bebeğim kelimesinden sonra aniden ona dönüp ifadesiz bir yüzle baktı. Nayeon kendini tutamayıp gülümsemişti.

"Ne var, bebeğim o benim. Ben onun vasisiyim, annesi gibiyim yani istediğimi derim..."

Momo omuz silkip önüne döndü.

"Bana ne canım, ne istersen de."

Nayeon omzuyla Momo'yu yana doğru hafifçe itti.

"Tamam kıskanma, sana da söylerim, bebeğiimm."

Momo hızlıca geri çekildi.

"Unni sakın! Jeongyeon beni öldürür yapma şöyle şeyler!"

Tzuyu aslında Momo'nun Jeongyeon'dan çekindiğini fark etmişti. Bir sebepten dolayı Jeongyeon'un tepkilerinden korkuyor gibiydi. Bunları düşünürken Momo hızlıca ona dönmüş ve kısa bir bakış atmıştı. Tzuyu kaşlarını çattı.

"Yah ! Aklımı okuma dedim sana!"

Momo ona tuhaf bir bakış attı.

"Kanla beslenen bir vampire bağırıyorsun farkında mısın? Seni iki saniye içinde öldürebilirim."

Tzuyu kendini kötü hissetmeye başlamıştı ama Momo'nun ona söylediği cümleden değil, bu cümleyi gerçekleştirme olasılığını düşünerek... Momo ve diğer kızlar onu isteseler öldürebilirlerdi ama onlar iyi vampirlerdi, başından beri ona destek olmuşlardı. Yinede diğerlerindense Momo'nun ona zarar verme ihtimalini düşündüğünde bu onun kalbinde sancıları sebep oluyordu. Momo kıza bir bakış daha attı ancak bu sefer pişmanlık içeren bir bakıştı. Nayeon, Momo'nun omzuna bir şaplak atmıştı.

Perfect World🌍🌑🧛‍♀️✅️(MoTzu)(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin