Merhabalar. Mutlu bir hafta sonu diliyorum hepinize.🥰
Medya: Twice'ın en sevdiğim şarkılarından biri Stay By My Side... Tzuyu'nin vokalinin kalbimi erittiği şarkıdır aynı zamanda inanılmaz hoşuma gidiyor. Her zamanki gibi çok tatlı ve samimiler. 🍭💚
Bu hikayenin bölümleri diğerlerine göre daha kısa o yüzden eldekiyle idare edin lütfen iyi okumalar dilerim. 😊🙏💚
***
Jeongyeon gözlerini yoldan ayırmadan konuşmaya başlamıştı.
"Okulundan ayrılman senin için problem olmaz değil mi, zaten mecbursun ama sana sormadan böyle bir şey yapıyor olmak beni yine de rahatsız ediyor. Arkadaşlarının sendeki değişikliği anlaması muhtemel, bu yüzden kesinlikle okulu değiştirmeliyiz."
Tzu sessizce omuz silkti ama Jeongyeon bunu göremeyeceği için konuşmaya başladı.
"Önemli değil okulu bırakmayı düşünüyordum zaten. Para kazanmam gerekiyordu okula pek uğramıyorum, eninde sonunda atılacaktım zaten."
Onun bu sözünden sonra Jeongyeon arabayı kenara çekmişti, durduklarını fark eden Jihyo da hemen önlerinde durdu ve camdan sarkarak arkaya bakmaya başladı.
"Öyle bir şey yok okula gideceksin, para kazanmak ayrı bir konu, ayrıca neden para kazanman gereksin. Ailenden bahsetmediğini biliyorum hayattalar mı bilmiyorum ama hala bir vasin var, neden para kazanmaya ihtiyacın olsun? Okula gidilecek ve derslerine iyi çalışacaksın, hepimiz sana yardım edebiliriz. Şey. . Yani, seçtiğin klan sana yardım ederdir eminim. "
Tzuyu birkaç saniye Jeongyeon'a baktı ve sonra bakışlarını arabanın radyosuna sabitleyerek konuştu.
"Imm benim bir ailem yok, onlar şey öldüler ve şey vasimde benim halam. Ama beni pek sevmez ve şey, o biraz, keyfine düşkündür... Kimsesiz olarak göründüğüm için para desteği alıyoruz ama onu da halam harcıyor. O çalışmıyor, ben onun yerine bazen tam gün bazen de okuldan sonra çalışıyorum. Muhtemelen kovulmuşumdur zaten, dün gidemedim ya bugünde gidemeyeceğim sanırım."
Tzuyu'nin söylediklerinden sonra kızların yüz ifadeleri biraz değişmişti. Onun için üzülmüş gibiydiler.
"Sana yeni bir iş buluruz ama bir insanın üzerine atlamayacağına emin olduğumuzda, biz ya da diğer klan, yapar..."
Nayeon son kelimelerini biraz mutsuz söylemişti, Tzuyu'nin yanlarında kalmasını istiyordu içten içe.
"Ayrıca halanla görüşüp vasiliği almalıyız. Benim üzerime alabiliriz. Üstümde bir çok mal varlığı var birkaç ilizyonla vasiliği alırız." dedi Nayeon göz kırparak.
Jeongyeon başını salladı.
"O zaman önce şu vasiliği halledelim hızlıca. Halan nerededir şimdi?"
"Muhtemelen evdedir, telefonumda evde kaldı nerededir bilemiyorum ama şu anda evde olması gerekiyor, o biraz fazla içer ve genelde akşama kadar uyur, akşamları da dolaşmaya çıkar."
Kızlar başını sallayıp önlerine döndüler. Öndeki arabada hala meraklı gözlerle izleyen ve burayı dinleyenlere korna çaldı Jeongyeon ve yola koyuldu. Tzuyu'nin evi tarif etmesine gerek kalmadan ulaşmışlardı.
Jeongyeon, Nayeon ve Tzuyu arabadan inerken Momo, açık arka kapıya doğru kaymış hala koltukta oturarak bekliyordu. Diğer kızlarsa arabadan inmemişlerdi. Nayeon onların yanına gidip sürüş sırasındaki ve duymamış olabilecekleri tüm konuşmaları kısaca anlatmıştı. Jeongyeon uzun uzun zile bastıktan sonra kapı nihayet açıldı. Yüzü gözü uyumaktan şişmiş, orta yaşlarda bir kadın uykulu gözlerle kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect World🌍🌑🧛♀️✅️(MoTzu)(gxg)
FanfictionDikkat! Bir MoTzu(Twice) gxg hikayesidir. Bolca hayal gücü barındırır... Chou Tzuyu evden okula, okuldan işe giden, vasisi olan halasının içkileri için para kazanmaya odaklı hayatını, bir şekilde sürdürmeye çalışan genç bir kızdı. O akşam her zaman...