[DOUZE]

974 63 24
                                    

"Sevmek derken...yani, şey..." diye bir şeyler geveledim, ama bu konuşma çabamı ben bile zar zor duymuştum. Sesim o kadar kısık çıkmıştı ki, kendi kulağıma bile zor ulaştı. Ama o beni duymuştu...

"Seni kırdığım her an için; dokunuşlarımla, gözlerimle severek, öperek iyileştirmeme, seni sevmeme izin ver kook. Sadece...izin ver işte jungkook."

Neden bilmiyorum ama gözlerim dolmuştu. Bu...bu benim için fazlaydı, çok fazlaydı hem de. Bay kim'in bir anda bu kadar değişmesi beni korkutuyordu... ciddi mi yoksa sadece rol mü yapıyor?

"Ben anlamıyorum, o davranışlarınızdan sonra benimle oynuyor musunuz, yoksa ciddi misiniz?" Derken sesim titremişti.

"Asıl o davranışlarım roldü jeon. Bu ise gerçek hislerim."

Hisleri mi? Bana karşı hisleri mi var yani?

"Jungkook."

"Senden hoşlanıyorum."

"Jeon?"

"Ne olur seni sevmeme izin ver."

"Jeon jungkook! Beni duymuyor musun?"

Yerimde korkuyla irkildim ve hızla gözlerimi araladım. Karşımda bana öfkeyle harlanmış gözleriyle bakan, bay kim ile göz göze geldim.

(Y/Z: sövün sövün hak ettim. Ama hemen yakınlaşamazlardı, daha çook erken. Yani sövün hakediyorum...)

"Ne? Ha, efendim bay kim, ne oldu?" İyice saçmalamaya başladım. Kendimi daha ne kadar rezil edebilirim? Ayrıca bay kim'i iki kere rüyamda görmeyi nasıl başardım yha!

"On dakikadır sana sesleniyorum. Ne derin uykun varmış." Sesi öfkeli çıkmıştı. Zaten ne bekliyordum ki, beni sevmesini mi? İmkânsız...

"Üzgünüm efendim, siz ne için gelmiştiniz?"

"Nasıl olduğuna bakmak için geldim ama pişman oldum. Gidiyorum." Dedi ve bir kez daha arkasına bakmadan gitti. Ben gerçekten bunları hak etmiyorum.

****

Okul çıkışına kadar revirde yatmış, son zilin çalmasıyla da kendimi okuldan dışarı atmıştım. Şimdi de eve gelmiş, üstümü değiştirmiş bir vaziyette yatakta yatıyorum.

Tavanın ırzına geçmeyi hedeflemiş gibi büyük bir dikkatle tavan ile bakışmamı bölen telefonuma gelen bildirim sesiydi.

Sıkıntılı bir nefes alıp yatağın üstündeki telefonuma uzandım ve ekran kilidini açtım.
Mesaj, hem de jimin'den...

--

Jiminie

Kook nasılsın?
Daha iyi misin?

Kookliet

Daha iyiyim jiminie

Sorduğun için sağ ol

Jiminie

Yarın okula gelme, ben sana
Notları atarım.
Yat evde dinlen. Tamam mı?

Kookliet

Peki efendim, derhal

Başka bir emriniz var mıdır?

Jiminie
Var köle, bana hafta sonu yemek ısmarlayacaksın!

Kookliet

professeur de français || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin