[TREİZE]

905 66 4
                                    

Bölümü okumaya başlamadan önce şunu diyeyim size; jungkook mühendislik fakültesinde okuyor ama fransızca dersi var. Eminim ki ne alaka diyenleriniz olacaktır. Ben de şu cevabı vereyim, bu benim kendi hayal gücüm :) Tae'yi fransızca hocası olarak yapmak istiyordum, jungkook'u da mühendislik öğrencisi. Ve iki isteğimi de tek bir kurguda topladım işte. Bu açıklamaya rağmen hâlâ saçma bulanlar, buradan sonra okumayı bırakabilir :) sizi burada zorla tutmam.
_________

Günler sonra hafta sonu gelmişti. Hafta sonu onu görmeyeceğim için sevinirken, araya özlem girmişti ve bu kendime lanetler okumama sebep olmuştu. Özlemek de nereden çıkmıştı? Sanki hiç derdim yokmuş gibi, imkânsıza mı tutulmuştum? Ne ara? Ne zaman? Gerçi bu soruların cevabını kimse veremez ki. Aşkın, sevginin nereden, ne zaman geleceğini kim bilebilir ki? Ya da aşkın kim için geleceğini...

O kadar insan içerisinden, en olmayacak kişiye tutulmuştum. Çok saçma, gerçekten çok saçma.
Kalbim kendini yıllar sonra tekrardan hatırlatıyor ve yine aynı acıları çekebileceğim birisine tutuluyor. Durduk yere kendime farklı işkence yöntemleri türetiyorum resmen. Bu işkenceler ise fiziksel değil ruhsal.

Hadi ben bir zaman sonra akıllandım, beynim artık aşk kavramını reddediyor. Ama kalbim, kalbim neden akıllanmıyor ki? Sonuçta kalpte beyine bağlı değil mi?

Acıyı bana yaşatan hep kalbim olmuştur. Yine, tam şu anda da olduğu gibi.

İşin içine özlem giriyorsa tamam, sen yanıp bitmişsindir. Hele ki yanındayken bile özlüyorsan geçmiş olsun, onun için ölüp bitiyorsundur.

Ya beni döven birisine bile aşık olabilirdim, o kişi bile bu kadar imkânsız değildir. Ama sevgilisi olan birine karşı duygu beslemek...
En acısı bu galiba.

Sevdiğini başkasıyla görmek. Gerçi ben sadece bir kere gördüm ve o zaman ona karşı bir şey hissetmiyordum. Lakin şimdi o ikisini birlikte görsem, ciğerim çıkana kadar ağlardım.

Kimse bana hafta sonumun bu kadar berbat geçeceğini söylememişti.

Burnumu sesli bir şekilde çekip, elime telefonumu aldım. Kilidi açıp, instagram'a girdim ve Taehyung'un profiline girdim. Bari fotoğraflarına bakarak hasret gidereyim be...

İlk fotoğrafın üzerine tıkladığım an burnum yine akınca, içimden hastalığıma sövmüştüm. Bir de şu geçmek bilmeyen hastalığım ile uğraşıyordum, hiçbir şey yetmezmiş gibi.

Burnumu çekerken gözlerimi fotoğrafın üzerinde ağır ağır dolaştırıyordum. Fotoğrafta fazla mükemmel çıkmış. Gerçi o zaten hep mükemmel ama bu fotoğrafı fazla iyi.

Telefonu kavrayan o güzel eli, üzerinde ki leopar desenli gömleği ve ıslak gibi gözüken, anlına dökülmüş siyah kıvırcık saçları ile o fazla iyi.

____________

KimVante
Takipçi: 2.092.010
Takip: 0
Gönderi: 21

010Takip: 0Gönderi: 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
professeur de français || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin