"Önden buyur jeon, cezanı özel olarak vermek benim de hoşuma gider." Diye hırıltılı bir sesle soludu ve eliyle yürümem için bir işaret yaptı. Ben de memnuniyetle arkamı dönüp yürümeye başladım ve yürürken kalçamı sallamaktan da geri durmadım. Arkamdan hızlanan nefes seslerini duyuyordum ve bu yüzümde şeytani bir gülümseme oluşturuyordu.
Günün sonunda topallamazsam iyidir..
~
Öğretmenler odasına girdiğimizde içeride ikimizden başka kimsenin olmadığını fark etmemle derince yutkundum. Benim arkamdan ise Taehyung'un kapıyı kapatıp kilitlemesi ise ekstra gerilmeme neden oluyordu. Gerçekten beni sikmeyecek, değil mi? Bunların hepsi bir şaka?
"Evet, gelelim cezamıza." Sırtıma yaslanan göğsü ve enseme vuran sıcak nefesiyle ürperdim. Şerefsiz Tae, insanı nasıl etkilemesi gerektiğini iyi biliyor.
"Ceza derken Tae? Gerçekten de ceza mı vereceksin bana? Bana bana, biricik sevgiline? Gönlün el veriyor mu buna? Ben ve kalbim çok mutsuzuz. Terk edildik, kandırıldık, aldatıldık..." Kederli kederli konuşmama karşılık Taehyung'dan koca bir kahkaha patladı. Ben ters ters ona bakarken, o gülmeyi kesmek yerine daha da arttırdı. Ne gülüyon acaba? Komik bir şey mi var ortada?
"Jungkook, ne saçmalıyorsun güzelim? Cezan alt tarafı son derse kadar benim yanımda durman. Buna da ceza mı diyorsun? Ayrıca şanslısın, sınava bugün değil haftaya gireceksin. Bu kıyağım için de bir teşekkür öpücüğü isterim."
Daha konuşması bitmeden benim yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmuştu. Ulan, herkesin öğretmen sevgilisi olmalı be!
Hızlı adımlarla Taehyung'un önünde durdum ve hızlıca kollarımı boynuna dolayarak ona sıkıca sarıldım. O da anında kollarını belime dolayıp kafasını boynuma gömdü ve kokumu derince solumaya başladı. Anın güzelliğiyle gözlerim otomatik olarak kapandı. Burnumu hemen dibimdeki saçlarının arasına daldırıp, kulağının arkasına doğru burnumla bir yol çizdim ve kulağının arkasına bir öpücük kondurdum.
"Teşekkür ederim sevgilim."
******
Taehyung&Jungkook
Nepenthe💫
Bebeğim, beni daha ne kadar görmezden
Gelmeye devam edeceksin?Miniğim
Taehyung siktir gitNepenthe💫
Ya yanlış anlıyorsun
Neden anlamak istemiyorsun ki?Miniğim
Ya neyi yanlış anlıyorum Tanrı aşkına!
Okuldaki bir öğrenci eski sevgilin çıkıyor
Ve öğretmenler odasına gelip gözümün önünde _bak gözümün önünde yazdığım yerin altını çizmek isterim_ seni öpüyor!
Bunun neresini yanlış anlamış olabilirim acaba?!
Bir de o kızla daha önce merdivenlerin önünde konuşmuştunuz, ben sizi o gün görmüştüm.
Ya salağım ben, gerçekten.
Sıradan bir öğrencisidir deyip geçmiştim, en iyi ihtimalle kardeşidir dedim. Ama meğersem gülüşerek konuştuğun o küçük kız(!) senin eski sevgilinmiş.Nepenthe💫
Kendimi sikeceğim şimdi!
Ya kızın bir anda beni öpeceğini nereden bilebilirim?
Ayrıca onunla konuşurken gülmüyordum, yani gülüyordum ama o anlamda değil.Miniğim
Taehyung, sen siktir git kelimesinin nesini anlamıyorsun?Nepenthe💫
Kendimi tam anlamıyla açıklayana kadar gitmiyorum beyefendi. Zorla mı kovacaksın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
professeur de français || Taekook
RomantizmMatematik profesörü olan Kim Taehyung, matematik yerine fransızca öğretmenliğini tercih etti. Fransızca öğretmeni olarak atandığı ilk okul, Jeon Jungkook'un okuduğu okuldu. *Tüm hakları saklıdır.