Tizenegyedik fejezet

124 10 0
                                    

- Mit tudsz róluk? – állt meg Marco mellett Oz idegesen. A vámpír herceg már órák óta kutakodott a család után.

- A Smith család hatalmas. Nehéz megtalálni azokat a személyeket köztük, akiket keresel. De azt hiszem, hogy megvannak. – Marco megjelenített pár ablakot a jobb oldali falra függesztett monitorokon. A bal oldalán lévő gépek még mindig Meg nyomát kutatták az országban, de nem találtak egyetlen egyet sem, ami a lányhoz vezethet. Pedig még az összes kamerafelvételen is végigfuttat egy alakfelismerő programot. Elég hosszadalmas és eléggé megterheli a rendszert, de a vámpír élvezte a kihívást.

A két férfi érdeklődve nézett a monitorokra.

- Elég nagy a család. Szerinted elkezdjek lefuttatni egy keresést, ami kideríti, hogy nem kereste-e fel valamelyiküket? – izzott fel a vámpír szeme az izgalomtól, hogy írhat egy új programot.

- Felesleges. Inkább azt mondd meg, hogy megbízhatóak-e. Valami rossz követte Meget. Tudni akarom, hogy közük van-e ehhez, vagy sem.

Beszélgetésüket közeledő léptek zaja zavarta meg. Draco és Amy lépett be a szobába. Émelyítően szerelmesen andalogtak. Szinte hallotta Oz a köztük folyó intim beszélgetést, amelyet gondolatban folytatnak. Gyomra összeszorult Meg hiánya miatt. Akármilyen hülyén is hangzik, rettentően megviselte, hogy nem futhat össze vele a folyosón vagy a liftnél, ahogy gyakran kivitelezte, mikor már nagyon látni szerette volna.

- Mi ez a kupaktanács? Találtatok végre valamit? – lépett be a királyi pár a szobába. – Azt hittem, hogy a családját már átvilágítottuk, még Amy ügyével kapcsolatban évekkel ezelőtt – vonta össze a szemöldökét Draco a képernyőn futó adatokat tanulmányozva.

- Oz most arra lenne kíváncsi, hogy a családját beavathatjuk-e a részletekbe – fordult a király felé a vámpír. Mondatát követően Amy reakciója senki figyelmét nem kerülte el. Falfehérré vált és teste megfeszült.

- Mit tudsz? – nézett fogadott lányára a sárkány.

- Ti nem tudjátok? – akadt el Amy hangja, majd magyarázatért a párjához fordult és telepatikus úton folytatták le a beszélgetést, mely során kiderült, hogy Draco nem avatta be a barátait Meg szökésével kapcsolatos információkba.

- Mit? – fagyott meg a levegő a szobában. Amy mély levegőt vett és belekezdett.

- Nincsen jóban a családjával. Részben miattuk ment el. Az apja eltervezett neki valamilyen házasságot, amit nem akart. Azt írta a levelében, hogy végre saját maga szeretne dönteni az élete felett. Oz. Nagyon rossz állapotban volt, előtte este! – nézett megértésért könyörögve a férfira.

Oz szeme egyre jobban kezdett elsötétedni. Nem először hallott az elmúlt napokban egy bizonyos jegyességről, amiről eddig semmilyen tudomása nem volt. Egy körökben mozognak, a fenébe is! Nem akarta elhinni, hogy még nem jutott a fülébe a hír. Amennyiben tényleg jegyben jár valakivel, már rég be kellett volna jelenteniük a nyilvánosság előtt. Az apja nem mulasztott volna el egy ilyen jelentős hírt megosztani mindenkivel.

- Tudsz valamit a vőlegényéről? – fordult a gépe felé Marco, hogy lenyomozza a férfit, de a lány csak a fejét rázta.

- Tett rá utalást előtte való este, hogy le fog lépni? – tette fel a legtöbbet magában elismételt kérdést hangosan Oz. Amy hosszasan végiggondolta azt az estét. Draco ölelő karjaiban emlékezett vissza. Azok a napok eléggé kaotikusak voltak mindenki számára.

- Kezd az elejéről, vagy mondd, ami először eszedbe jut! – lehelt csókot a feje búbjára a párja, miközben végig követte az emlékek örvényében. A lány csak bólintott, mély levegőt vett, és belekezdett.

Eli megváltása (Összefonódott lelkek 2.) [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant