• 02. •

261 12 6
                                    

"Zverejnila som ten inzerát. Ak sa do konca mesiaca nik neprihlási, kašlem na to, Norris!" napísala Nora Landovi pár dní po jeho odchode do Abú Dhabi.
"Nerob paniku! Taký byt za polovičný nájom? Záujemcov budeš odháňať metlou."
"Z teba urobím metlu. Teraz sa mi tu nasťahuje niekto cudzí a ja nemám rada cudzích ľudí."

Neodpísal viac ale neprekvapovalo ju to. Bol piatok, to znamenalo prvé tréningové jazdy na okruhu a tímové porady.

Nora sa venovala práci, kolegyňa jej stále štebotala o novom priateľovi a jej to poriadne liezlo na nervy.

"Viem o niekom, kto zháňa bývanie v Londýne. Dám mu na teba číslo a keď bude mať čas, ozve sa ti. Ten inzerát som našiel, fotky som mu ukázal a páči sa mu. S peniazmi problém nie je." pípol jej mobil po záverečnej.
"Nerozdávaj moje číslo hocikomu. Ani ja to nerobím."
"Nestresuj. Za neho sa zaručujem-"
"Prečo by som mala bývať s chlapom? Naposledy keď som to urobila- Nevyšlo to podľa mojich predstáv." povzdychla si bolestne.
"Pretože tento je iný. A vie, že sme najlepší kamoši, tento ti nič neurobí. Bude mať povinnosti v Anglicku a nechce sa mu samému prenajímať si byt. Ani kupovať. A keďže tebe sa peniaze zídu- Bude to win-win situácia pre oboch."
"To sa uvidí. Nech sa mi ozve čo najskôr, ak to vezme, stiahnem inzerát nech sa neozývajú iní."

Nora sa vrátila do prázdneho bytu.
Von bolo chladno, pršalo a bola neskutočne hladná.
Namiesto toho, aby niečo zjedla, sa radšej umyla a ľahla si do postele spať.
Čakal ju voľný víkend, po celom týždni si ho zaslúžila a nestávalo sa často, že si mohla v sobotu pospať dlhšie.

O štvrtej ráno sa prebrala na pípanie telefónu. Zabudla vypnúť zvuky a naslepo preto nahmatala mobil, aby zistila ktorý kretén ju zobudil.

"Čau. Lando mi povedal, že sa mám ohľadom bytu ozvať čo najskôr." prečítala si správu na WhatsApp.
"ALE NEMYSLELA SOM O ŠTVRTEJ RÁNO!!" odpísala namrzene.
"Prepáč. Och môj Bože!! PREPÁČ MI TO!!" odpísal okamžite, za správou nasledovalo zopár emotikonov. "Neuvedomil som si časový posun. Odpíš mi keď sa zobudíš."
"Už som zobudená. Vďaka tebe." sadla si na posteli. "Lando vravel, že ti ukázal fotky."
"Áno. Páči sa mi. Vzal by som to, ak ti nevadí, že by si bývala s chlapom."
"Si čistotný?"
"Viem aj variť-"
"OMG! Aj ja!" Nora sa nad svojou reakciou zasmiala. "Ak by si chcel, zastav sa a príď sa pozrieť osobne. Cez víkend budem doma."
"Mám cez víkend nejakú prácu, ale možno v pondelok alebo utorok by som prišiel."
"Fajn. Ale robím do ôsmej, doma som zväčša pred deviatou."
"Ozvem sa ti ešte. Upresním deň."
"Fajn. Len mi nepíš o štvrtej ráno!!"
"Prepáč." odpísal s emotikonom anjelika.

Nora si znovu ľahla, podarilo sa jej zaspať a prebrala sa až niekedy na obed.
Nemala náladu zapodievať sa domácimi prácami. Zapla len robotický vysávač, ktorý jej podlahu hneď aj umyje a zvyšok dňa hrala hry na konzole, ktorú jej podaroval Lando pred niekoľkými rokmi, čím u nej rozpútal lásku k videohrám.

~ ~ ~

~ ~ ~

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt