• 27. •

213 11 1
                                    

Od víkendu v Singapure sa Nora s Danielom videli málo. Rôzne turnaje a súťaže, ktoré musela ako člen Quadrantu absolvovať docielili, že s Danielom prehodila pár slov cez video hovor pred tým, než padla unavená do postele.

Týždeň pred závodmi v Austine mali jazdci voľno a Daniel prišiel domov, aby strávil čas s Norou.
Hlavným dôvodom bolo, že presne v tom čase to boli dva roky od jej potratu a on sledoval ako sa Nore mení nálada. Stále sa usmievala, bavila sa s priateľmi ale Daniela neoklamala. A ani Landa. Poznali ju až príliš dobre a obaja mali strach aby sa neopakoval scenár spred dvoch rokov.

"Však pôjdeš so mnou do Austinu?" vyzvedal Daniel v predvečer jeho odchodu.
"Nemáme tam game zónu. Čo tam budem robiť?"
"Nič. Oddychovať. Posledné týždne si sa nezastavila a zaslúžiš si pár dní vypnúť. Budeš so mnou v garáži, keď budem môcť nechám ťa jazdiť na simulátore. Prejdeme si trať, vezmem ťa do môjho obľúbeného baru. A budeme spolu." skĺzol na gauči nižšie a uložil si hlavu do jej lona. "Čo ty na to?" hľadel na ňu odspodu, Nora sa pousmiala na výraze jeho tváre.
"Tebe nepoviem nie, Ricciardo." sklonila sa k nemu a pobozkala ho.

~ ~ ~

👍 Páči sa to používateľovi isahernaez a 18 827 ďalším

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👍 Páči sa to používateľovi isahernaez a 18 827 ďalším

📝 nora.deangelo Austin je príprava na peklo. Tým som si istá.🥵

💬 danielricciardo Len preháňaš. Tvoja londýnska pokožka to prežila bez ujmy.😘
💬💬 nora.deangelo To máš jedno šťastie!😜
💬 maxfewtrell Mala si ostať doma, je tu krásne pod mrakom, pri troche šťastia aj zaprší.😄

~ ~ ~

Na teplo v Austine Nora pripravená nebola. Bolo dusno, vlhko a obdivovala každého, kto nemal do pár minút prepotené aj ponožky.

"Toto je príprava na peklo." stála v drobnom tieni na závodnej trati. "Čo som ti urobila, že si ma tu vzal?" sťažovala sa.
"Nevymýšľaj, princezná. Poďme. Poď. Ešte dva a pol kilometra a máš to prejdené."
"Dva a pol kilometra?! Idem naspäť." otočila sa do protismeru.
"Naspäť to máš tri kilometre." doslova sa jej vysmieval.
"Nenávidím ťa, Daniel. Donútil si ma ísť na cestu Mordorom." zamračila sa. "Nedotýkaj sa ma! Lepím sa sama sebe." krok cúvla keď ju chcel Daniel objať.
"No to určite-" obaja sa začali smiať, Nora pred Danielom utekala ale aj tak ju chytil, vtiahol si ju do vlhkého objatia a pobozkal ju na spotený krk. "Voniaš perfektne." usmial sa.
"Voniam?! Nie si chorý? Som spotená ako keby som odbehla maratón."
"A aj napriek tomu voniaš lahodne." pobozkal ju.

Ruka v ruke kráčali ďalej po trati, slnko im pieklo na odhalené ramená, za sebou začuli smiech a krik.

"Hrdličky!!" preletel okolo nich Charles na bicykli, hneď za ním Amanda a obaja zabrzdili šmykom a počkali, kým k nim prišli. "Nora, rád ťa vidím. Máš sa?"
"Ako vyprahnutý prameň na Sahare." kývla rukou.
"Áno. Vidno. Tak horúco som ešte nezažila." pritakala jej Amanda, obaja zosadli z bicyklov a kráčali popri nich.
"Ak bude aj v nedeľu tak horúco, v monoposte to bude čisté peklo."
"Ani protipožiarny oblek ti nepomôže, Leclerc. Zoškvaríš sa." uškŕňala sa Nora.

Spoločne s Charlesom a Amandou sa vrátili ku garážam, kde pobehovali mechanici a sem-tam sa z niektorej garáže ozval krik.

"Tak sa zatiaľ lúčim. Ak to prežijeme do večera, stretneme sa na večeri." kývol im mladý Monačan a spolu s priateľkou zamierili do garáže Ferrari, zatiaľ čo Daniel s Norou ostali v Red Bulle.

"Daniel! Tu si!" objavil sa pri nich Christian. "Môžeš na slovíčko?" ukázal smerom ku kanceláriám.
"Idem nájsť Landa. Potom mi zavolaj." kývla Nora a vybrala sa popred garáže až k oranžovému tímu.
"Ahoj Nora." pozdravil ju Oscar.
"Ahoj. Nie je tu Lando?"
"Má rozhovory v média zóne. Ak ho chceš počkať tak akurát sa chystám dať si kávu. Nepridáš sa?"

Nora s Oscarom nemali veľmi priateľský vzťah. Nevedela si k nemu nájsť cestu a ani sa o to veľmi nepokúšala. Jeho pozvanie na kávu bolo preto prekvapivé, ale slušne prikývla.

"Káva znie celkom dobre." nasledovala ho do garáže, kde ju už poznali a tak nemal nikto otázky, čo tam ona hľadá. "Ty si rozhovory už mal?"
"Áno. Striedal som sa s Landom. Je to otravné. Tí redaktori sa nikdy nevedia pýtať na nič normálne." pokrútil hlavou, do dvoch papierových pohárov nalial kávu a jeden podal Nore. "Mlieko? Cukor?"
"Mlieko a škoricu, ak máte."
"Vieš, že máme." usmial sa.
"Stále radšej riešia konflikty a klebety než aby riešili daný závod. Technické otázky dávajú iným ľuďom. Keď spovedajú jazdcov, sú zvedaví na vaše vzťahy a priateľstvá. Vždy to tak bolo, vždy to tak bude."
"Je ťažké zvyknúť si na to."

Kráčali späť do pitlanu, niekoľkí fanúšikovia sa zhromažďovali za plotom na trati, Nora s Oscarom si sadli do tieňa garáže a pokračovali v rozhovore.

"Ty si si zvykla na média a ich záujem o tvoju osobu?"
"Snažím sa, ale je to pre mňa vždy náročné. Nikdy som nechcela byť v hľadáčiku takých ľudí, ale človek si nevyberie do koho sa zaľúbi. A keď sme s Danielom zverejnili náš vzťah, tak to prišlo s tým."
"Kým si chodila s Landom, tak ste to nikde-"
"Čo som robila?!" Nora nadvihla obočie. "Čože?!"
"Chodila si s Landom-" Oscar sa zarazil. "Alebo nie?"
"Nikdy som s Landom nechodila. Sme najlepší priatelia." pokrútila hlavou. "Odkiaľ to máš?!"
"Veď všetky tie oslovenia a objatia- Myslel som si, že ste len v dobrom rozídení pár."
"A že Daniel mi toleruje taký vzťah s ex? Blázniš?" zasmiala sa Nora. "Landa poznám od svojich troch rokov. Malý zasran mi kradol plyšové hračky v škôlke."
"Oh." Oscar ostal prekvapene sedieť. "A to ste spolu nikdy-" pokrčil ramenami. "Nikdy ste spolu nič ani nemali? To ste naozaj len takí kamaráti?"
"Nikdy nič. Landovi vďačím vo svojom živote za veľa. Veľmi veľa. A hlavne za to, že ma zoznámil s Danielom." Nora dopila kávu a prázdny pohár hodila do koša pri stole. "Viem, že sa ťažko verí tomu, aby žena a chlap boli len priatelia. Ale možné to je. A aj naši partneri to dokázali akceptovať."
"No možno tvoji-" zamumlal Oscar so sklopenou hlavou.
"Čo si povedal?!" Nora spozornela.
"Nič-"
"Oscar?"
"Že možno tvoji partneri to akceptovali."
"Čo tým chceš povedať? O kom hovoríš? S Landovými priateľkami som mala vždy dobrý vzťah."
"Aj s Luisou?"
"Hlavne s ňou."
"Tak lebo som počul, že sa s ním rozišla práve kvôli tebe. Preto som si myslel, že ste spolu niečo mali."
"To si musel počuť zle, Piastri." Nora sa dotknuto zamračila a vstala od stola. "Lando by mi hádam povedal, ak by bol problém vo mne."
"Alebo by práve to neurobil. S tvojou povahou by si si to príliš vyčítala a mohla by si urobiť nejakú hlúposť-"
"TAK TO BY STAČILO!" zvýšila na mladého jazdca hlas. "Neviem čo si o sebe myslíš, ale také klebety by si nemal šíriť bez overenia, Oscar!"
"Tak sa opýtaj Landa sama." kývol pokojne hlavou. "Tam už ide."

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now