• 11. •

267 13 3
                                    

"Ostaň v aute. Nevychádzaj, kým si nebudeme istí, že je to bezpečné." Lando sledoval Noru sediacu na zadnom sedadle cez spätné zrkadlo.
"Ste si istí, že tam idete?" s obavami hľadela na dom pred sebou.

Toľko spomienok, ktoré na to miesto mala. Radostné aj bolestivé. No ku koncu jej pobytu v tom dome už len bolestivé.

"Ostanem pri tebe?" Daniel sa k nej otočil, okamžite ho chytila za ruku.
"Nie. Ja budem v poriadku. Bojím sa o vás." pozrela na oboch priateľov.
"Ts! Nám sa nič nestane." ubezpečoval ju Lando so širokým úsmevom.

Keď za jeho McLarenom zastavilo policajné vozidlo, vystúpil z auta a išiel za kamarátmi.

"Daniel-" Nora sa posunula na sedadle. "Nemusíte to robiť. Nestojí za tie problémy." palcom mu prešla po spodnej pere, dlaň mala položenú na jeho líci.
"O chvíľočku máš svoj dom späť, Nori." ukradol si od nej rýchly bozk a vyšiel za Landom.

Nora ostala sedieť v aute, ako od nej žiadali. Sledovala, ako jej dvaja priatelia zaklopali na dvere a čakali. Netrvalo dlho, kým sa dvere otvorili a v nich sa objavila nízka hnedovláska.

"Čo tu chcete?" dievča na nich hľadelo so strachom v očiach.
"Kde je?" zavrčal Lando, bol vytočený a Danielova úloha bola krotiť ho.
"Kto?" opýtala sa nechápavo dievčina.
"Jacob. Jacob Doohan." Lando sa nahol ponad ňu a zazeral do domu.
"Je akurát v práci. Čo od neho-"
"Výborne. O to lepšie." Lando vošiel do domu.
"HEJ!! Čo tu chceš?! Zavolám políciu!" dievča držalo v ruke telefón.
"Nemusíš. Tá je tu so mnou. Máš polhodiny na to, aby si si zbalila veci a vypadla. Jacoba pobalíme my."
"Čože?! PREČO?!"
"Pretože tento dom je môj!!" Nora stála vo dverách.
"A ty si kto?!" osopila sa na ňu hnedovláska.
"Nora. Nora DeAngelová." až príliš vyrovnane vošla Nora do domu, ktorý jej spôsoboval takú bolesť.

Lando s Danielom striedavo hľadeli na priateľku a na dievča. Tá očividne vedela, kto Nora je, pretože jej z tváre zmizla akákoľvek mimika a viditeľne zbledla.

"On mi povedal, že si mu ten dom nechala." cúvla pár krokov od Nory.
"Oh! A povedal ti, že zatiaľ čo som bola v nemocnici, kde zo mňa vyberali naše mŕtve dieťa, on sa v mojej posteli kurvil s inou?!"

Ten tón hlasu.
Bol to Norin tón hlasu, čo ubezpečilo Landa, že sa v Nore niečo opätovne zlomilo.

"T- To mi-" dievča krútilo hlavou. "Idem si po veci." utiekla do izby.
"Nori." obaja k nej podišli.
"Mala si ostať v aute." jemne ju karhal Daniel.
"Nemohla som. Toto je boj, ktorý si musím vybojovať hlavne sama so sebou."

Jacobovo dievča vyšlo zo spálne po polhodine. Ťahala za sebou dva kufre, ktoré jej Lando s radosťou vzal do jej auta.

"Nevedela som o tom, Nora. Prepáč mi to. Nasťahoval si ma tu len nedávno."
"Nie si ale to dievča spred roka, však?" Nora sa zamračila.
"Nie. Spoznala som Jacoba pred pol rokom." Nora len prikývla a otočila sa jej chrbtom.

Dievča odišlo a Lando zavolal kamarátom, že môžu prísť baliť.

Nora sa prechádzala domom. Všetko bolo tak ako to nechala, len fotky v rámikoch sa zmenili.
Nebola na nich vysmiata Nora so snúbencom, či s tehotenským bruchom.
Jacob ich nahradil sebou a svojimi záľubami.

"Nori?" Daniel sa postavil za ňu, ruku jej položil na bok, Nora cúvla, vzala jeho ruku do svojej a prisunula sa bližšie k nemu. "Si v poriadku?" pýtal sa Daniel, druhou rukou si jemne natočil jej tvár k sebe.
"Raz budem." povzdychla si. "Raz určite budem."
"Pomôžem ti v tom." ubezpečoval ju.

Ich chvíľu narušil krik od vchodových dverí. Mužský hrubý hlas sa rozkrikoval na Landa a Nora s Danielom prešli do haly.

"Ty!!" Jacobov zúrivý pohľad donútil Noru cúvnuť. "Ty fľandra jedna!!" urobil dva kroky vpred, keď ho zastavil Max s Niranom
"Kam si sa rozbehol?!" Daniel sa postavil pred Noru.
"Pustite ma!! Čo chcete v mojom dome?!" prskal na všetky strany.
"Pokiaľ ma zrak neklame, Doohan, tento dom nikdy nebol tvoj." Lando ležérne vytiahol list vlastníctva. "Jasne sa tu píše, že majiteľkou tejto nehnuteľnosti je Nora Margaret DeAngelová-"
"CHUJOVINA!! Darovala mi ho!!"
"Nora? Darovala si tento dom Jacobovi?" otočil sa na ňu Lando.

Jeho kľudný hlas a pomalá reč rozčuľovala Jacoba ešte viac.

"Nie. Nikdy." vykukla spoza Daniela.
"Tak. Je to jasné. Aktuálne ti Ria balí veci v spálni. Daj jej ešte desať minút. Zatiaľ môžeš počkať pri svojom aute. Tuto páni ťa radi odprevadia a budú ti robiť spoločnosť." Lando ukázal na dvoch policajtov.
"Tebe NESTAČILO, ŽE SI MI ZABILA DIEŤA-?!" zhúkol Jacob, no zrazu sa udialo niekoľko vecí naraz.

Nora ako v spomalenom filme sledovala priateľov, ako sa naraz napriahli a vrazili Jacobovi. Daniel ho celou silou zasiahol do nosa, zatiaľ čo Lando do brady. 

"DANIEL!! LANDO!!" Nora šokovane hľadela na priateľov, ako sa druhýkrát zaháňajú na úder. "Nerobte!!" chytila ich za ruky, Daniel sa jej ale vyšmykol a zvalil Jacoba na zem.
"Nora-" 

Lando ju odsunul nabok, zatiaľ čo Niran s Maxom sa snažili stiahnuť Daniela z Jacoba. Ten ho udieral do tváre, do hrude a Jacob mu neostal nič dlžný. 
Napokon sa im podarilo Daniela postaviť na nohy, ale stále ho držali.

"Nechaj ma doraziť ho!!" vrčal Daniel.
"ZABIJEM VÁS!! Je mi jedno kto ste!! Nahlásim vás na polícii." Jacob sa postavil, tvár mal doráňanú, z nosa mu tiekla krv.
"A kto ti dokáže, že sme ti rozbili nos?!" uškrnul sa Lando, Nora ho stále držala za ruku, cítila ako sa vedľa nej trasie od zlosti.
"Mám svedkov-"
"Ja som nič nevidel." krútil hlavou Max a Niran sa pridal.

Lando s pomocou policajtov vyprevadil Jacoba z domu a Nora zatiaľ vzala Daniela za ruku, odtiahla ho do kuchyne a z mrazničky vybrala niekoľko kusov ľadu, ktoré zabalila do utierky a opatrne mu to položila na pravú ruku, ktorou udieral jej bývalého snúbenca. Ľavú nemal tak doráňanú.

"Prepáč mi to." prehovoril potichu. "Nechal som sa trochu uniesť."
"Zbytočne si ublížil sebe." odvetila Nora, rovnako potichu ako on.
"Keď vyslovil tie slová, videl som červeno. Konal som automaticky-"
"Tak ako?" Lando podišiel ku nim. "Dobrá rana, mimochodom. Akoby sme to mali naplánované."
"Nemám rada násilie." mračila sa Nora, ukladajúc druhý obklad na Landovu ruku.
"Zlato, ten hajzel by si zaslúžil poriadnu nakladačku. To čo sme urobili s Danielom bolo ešte nič." mračil sa Lando.
"Bitky nikdy nič nevyriešili-"
"Hotovo!!" Ria vyšla zo spálne. "V spálni sú ešte ďalšie dva kufre. Ten idiot má vecí viac než ja."

Daniel s Landom odišli Jacobovi odovzdať kufre a vziať mu kľúče od domu. Nora ostala sama. Nervózne prechádzala domom až zablúdila k izbe, ktorú vyše roka vídavala v nočných morách.

Otočila kľúčom vo dverách, ktoré následne otvorila a prešla cez prah.
Zrak jej padol na svetloružovú kolísku, ktorá dominovala celej izbe. Pocítila ako sa jej srdce láme na milión kúskov.
Opäť cítila ten pocit bezmocnosti, číre zúfalstvo, ktoré ju ovládlo a paralyzovalo na mieste.

"Nori, už je- Preč-" Daniel vošiel za ňou do izby. "Oh." ostal stáť vo dverách. "Nori?"
"Mala by asi desať mesiacov." nevnímala, čo jej hovoril. "A bola by-" podišla ku kolíske, roztrasenými rukami sa jej chytila. "Mala som pre ňu všetko. Oblečenie, hračky." z kolísky vytiahla malého žltého zajačika.
"Zlato. Nie je to tvoja vina. Ty si robila všetko čo si mohla." Daniel podišiel ku nej, chytil ju za ramená.
"Čo ak má pravdu?" otočila k Danielovi uplakané oči.
"Kto? V čom?"
"Jacob. Čo ak má pravdu? Čo ak som ju naozaj zabila ja?"

~ ~ ~

nora.deangelo pridala príspevok do svojho príbehu

deangelo pridala príspevok do svojho príbehu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

📝 Trvalo to dlho ale mám ho späť.😮‍💨
Ďakujem, ste moje lásky, ❤️
landonorris  danielricciardo

💬 phinneas_deangelo
KONEČNE!!🤬🤬
nora.deangelo
Aj tak ti ho nepredám.
phinneas_deangelo
To sa ešte uvidí...

~ ~ ~

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now