• Prológ •

398 14 3
                                    

Nora hľadela na monitor ultrazvuku, na ktorom ostal zastavený obraz jej dcéry. Jasne videla hlavičku, drobné rúčky aj nožičky.

Jej dieťa by sa narodilo o tri mesiace. Teraz ale čakala na zákrok, ktorý ju zbaví mŕtveho telíčka v jej útrobách, pretože malé srdiečko nezvládlo biť.

Slzy jej tiekli po tvári už druhý deň vkuse. Nedokázala ich zastaviť. Bola vyčerpaná, zlomená, zničená. Mala pocit, že sa rozpadne na milión kúskov.

"Idú ho vybrať." napísala snúbencovi. "Tak veľmi by som chcela, aby si bol pri mne."

Jacob, jej snúbenec, ale musel odcestovať na služobnú cestu a vrátiť sa mal až o dva dni, nemohol byť pri nej počas zákroku.

"Slečna DeAngelová?" doktor vošiel do ambulancie. "Je čas."

Noru previezli na operačnú sálu, žiadala lekára, aby jej dali celkovú narkózu, s čím nebol veľmi stotožnený, ale povolil je to.

Prebrala sa po nejakom čase. Sestra na ošetrovni jej pomohla sadnúť si, cítila bolesť, bola ale neporovnateľne slabšia než tá, ktorá Noru ťažila na duši.

"Už je to hotové. Kde si? Zavolaj mi, prosím." opäť písala Jacobovi, nemala od neho žiadnu odpoveď.

Domov išla na druhý deň ráno. Taxíkom sa odviezla k domu, ktorý vlastnila. Prekvapilo ju, že na príjazdovej ceste stojí Jacobovo auto. Netušila, že je už doma.
Vošla do domu, krutá pravda ju zasiahla vo chvíli, keď z jej vlastnej spálne počula ženský smiech a Jacoba, ako veselo niekomu vraví, aby sa vrátil do postele.

Bez toho aby dala o sebe vedieť vyšla z domu a viac sa za ním neobzrela.

• • •

"Nora? Nora?!" mladý Brit doslova preletel kúpeľňou. "NORA!!! Preber sa!! Zlatko, no ták!" pohľad na krv neniesol najlepšie, ale v hre bol život jeho najlepšej priateľky.
"Čo kričíš-?! KRISTE PANE!!" jeho matka zhrozene hľadela na nehýbne telo.
"Mami, volaj sanitku!! MAMKA!!" kričal na ňu zlomeným hlasom. "Nora, zlato moje." na rozrezané zápästie tisol uterák.
"Hovoria, že máš uviazať niečo nad rezné rany, aby tam neprúdila krv." matka s telefónom na uchu radila synovi prvú pomoc.

Obzeral sa po kúpeľni, napokon vytiahol šnúrku z kapucne svojej mikiny, rozrezal ju nožom zo zeme a uviazal nad obe rany.

"Nie veľmi silno-"
"KDE JE SANITKA?!!" zúril. "Zomiera-" Norine telo znovu držal v náruči. "Neopováž sa ma opustiť, DeAngelová, inak ťa zabijem!!"

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora