"Nemôžem tomu uveriť."
"Nora prestaň. Je to hlúposť! Dávno za nami!"
"Ale ona-! A ja som si myslela, že sme kamarátky- Preto mi viac neodpísala na správy. Kontaktovala som ju ale zablokovala ma. A ja som si len myslela, že ste sa pohádali a nechce mať nič spoločné-"Nora sa prechádzala po Landovej šatni, uplakaná a rozklepaná.
"Zlatko. Presne pre toto som ti nič nehovoril." povzdychol si Lando. "Nebola to tvoja vina. Luise som to vysvetľoval ale bola tvrdohlavá. Nechápala to. Bohužiaľ."
"Ľúbil si ju."
"Ľúbil. To áno."
"A ona od teba odišla, pretože-?"
"Dala mi na výber." ďalší smutný povzdych. "Mal som si vybrať medzi ňou a tebou."Nora zo seba dostala tichý vzlyk a sadla si na zem uprostred šatne.
"A ty si-"
"Ja som si vybral teba. Vždy si vyberiem teba, Nora. Si moja najlepšia priateľka." pozrel na ňu so slzami v očiach. "Si moja sestra. Nikdy by som neurobil to, že by som ťa vymenil za inú ženu."
"Ale ľúbil si ju."
"Teba ľúbim viac." prisadol si k nej. "Pokiaľ nedokáže iná žena akceptovať náš vzťah, nezaslúži si byť v mojom živote. Aj Daniel pochopil, že nie som jeho konkurencia. Sme súrodenci. Síce nie pokrvní, ale po tých rokoch strávených spolu je to vlastne jedno." chytil ju za ruky. "Neplač, Nori. Nevymýšľaj. Ja si ťa nedám. Partneri prídu a odídu ale my budeme navždy spolu."O štyri týždne neskôr, na závod v Las Vegas, išla Nora ako členka tímu Quadrant. S Danielom však do mesta pricestovali opäť o pár dní skôr, len aby si užili tú atmosféru nechutného gamblerstva a žiaru mesta, ktoré nikdy nespí.
"Vieš ako sa hovorí. Čo sa stane vo Vegas, ostane vo Vegas." Daniel hľadel na Noru.
"Ale toto nie je len tak niečo. Toto je krok vpred."
"Ak to nechceš urobiť, tak to neurobíme. Rozhodnutie je na tebe-"
"Slečna DeAngelová a pán Ricciardo?" ozvala sa žena od stolíka.
"To sme my." Nora vstala ako prvá.
"Všetko je pripravené. Môžete ísť dnu."Nora sa otočila na Daniela.
"Nikdy som neurobila niečo tak neuvážené." usmiala sa. "Ideme do toho?"
"Poďme."
"Navždy spolu?"
"Navždy." vkročili do svadobnej kaplnky.~ ~ ~
👍🏻 Páči sa to používateľovi landonorris a 396 107 ďalším
😃 nora.deangelo VIVA LAS VEGAS!
Čo sa stane vo Vegas, ostane vo Vegas. ❤️💬 danielricciardo Tohto roku už nič neprekoná túto "dovolenku". 😘
💬 landonorris Vy dvaja ma naozaj nikde nevoláte. 🥺
💬💬 nora.deangelo Baby boy, nemusíš byť všade. Ale ľúbime ťa rovnako.
💬💬 maxfewtrell Ale keď ťa voláme my, nechceš ísť.🙄~ ~ ~
👍🏻 Páči sa to nora.deangelo a 1 207 107 ďalším
📝 formula1.news DANIEL RICCIARDO SA VRACIA DO RED BULLU AKO DRUHÝ JAZDEC.
Podľa najnovších informácii priamo z garáže Červeného Býka nahradí danielricciardo doterajšiu dvojku v sedačke, schecoperez, ktorý sa rozhodol pre odchod z formulového sveta, aby sa venoval svojej rodine.Pre viac informácii sledujte náš web, formula1news.com alebo Instagram.
💬 fansofdannyric3 Sezóna 2024 bude geniálna! Vidieť Dannyho opäť na trati je splnený sen.
💬 maxiel4ever Chlapci sú späť!~ ~ ~
"Povieme im to?"
"Len Landovi."
"Aj Max to môže vedieť."
"Charles a Carlos tu budú tiež."
"Prečo to vlastne tajíme?"
"Pretože nie sme spolu ani rok. Nepochopia to."
"Sú to naši priatelia- Hej! Konečne! Kde toľko trčíte?"Ku Nore a Danielovi sa v hotelovej reštaurácii pridali Max s Kelly, Lando, Charles s Amandou a Carlos s Isou.
"Čo si to tu vy dvaja šepkáte?" Lando sa zamračil. "Ty mi niečo tajíš!" pozrel priamo na Noru.
"Netajím!" bránila sa, ale márne.
"Nora Margaret DeAngelová. Nerob zo mňa idiota. Nepoznáme sa týždeň ale celý život a ty predo mnou niečo tajíš."Nora si povzdychla a pozrela na Daniela, ktorý len s úsmevom prikývol.
"Ale nebudete vyvádzať!" pozrela na priateľov, ktorí zborovo prikývli.
Obaja pred seba vystreli ľavé ruky, na ktorých mali krásne zlaté obrúčky, ktoré si vybrali v miestnom klenotníctve.
"Dnes podvečer sme sa vzali." priznala Nora potichu. "Nepremýšľali sme nad tým. Prechádzali sme okolo klenotníctva a videli sme tam tie obrúčky a páčili sa nám. A potom Daniel povedal, či sa nevezmeme hneď. A ja som súhlasila." vysvetľovala to najmä Landovi, ktorý sa tváril príliš neutrálne.
"To je krásne." usmiala sa Kelly. "Vidíš, oni nad tým nepremýšľali. Len ty vymýšľaš." štuchla do Maxa, ktorý sa na Daniela zamračil.
"Lando?" Nora sa však zamerala na svojho najlepšieho priateľa.
"Čo- Áno, to je skvelé." usmial sa. "Som rád, že ste to urobili. Vy dvaja ste si súdení, to som vedel už minulý rok." rozprával rýchlo. "Ehm- Ospravedlňte ma." vyskočil spoza stola, skoro prevrátil pohár s vodou.
"Idem za ním." Daniel sa dvíhal, ale Nora ho zastavila.
"Nechaj mňa." pozrela na neho. "Toto je medzi nami dvomi, Danny."Vyšla na terasu, stoly boli odpratané, svietili tam len malé svetlá, inak bola celá zahalená do slabého žiaru mesta.
"Baby boy?"
"Neuponáhľali ste to veľmi?" vyhŕkol okamžite. "Ani ste sa nezasnúbili. Len ste išli okolo klenotníctva-"
"Aj ja som si to najskôr myslela. Kým sme čakali v kaplnke, premýšľala som nad tým, či robíme dobre." oprela sa o zábradlie vedľa Landa. "Ale po dlhom čase mám pocit, že som urobila tú najsprávnejšiu vec. Od kedy som s ním, je to akoby sme mali byť spolu. Neviem či mi rozumieš-"
"Rozumiem. Je tvojou spriaznenou dušou." usmial sa Lando. "Tvojím strateným ja."
"Presne. Nikdy v živote ti neprestanem ďakovať, že si mu vtedy dal moje číslo. Od prvej správy bolo medzi nami viac, len ja som sa tomu bránila. Teraz viem, že pri ňom bude všetko dobré. Budem mať rodinu, po akej som vždy túžila."
"Si-" ukázal na ňu. "Si tehotná?!"
"Nie. Ešte nie. Ale rozprávali sme sa už o tom. Možno budúci rok by sme skúsili aj to. Už som pripravená. Som zahojená." oprela si hlavu o jeho rameno. "Už je všetko v poriadku, Lando. Nemám ani nočné mory. Spím dobre. Záchvaty paniky prestali. Dnes som držala na rukách malé dieťa a bolo to magické. Neutiekla som."Lando nadšene počúval Norine slová. Trvalo to dva roky, ale zahojila sa, vyliečila a on nemohol byť spokojnejší.
"Och zlatko. Robíš mi len radosť. Toto je lepší narodeninový darček než to čo si mi dala." smial sa.
"Naozaj?! To tak vedieť, ušetrila by som veľa peňazí." otočili sa tvárou k sebe. "Prisahám, že ty budeš navždy môj baby boy číslo jeden. Bez teba by som tu teraz nestála, Lando Norris. Si to najlepšie, čo vo svojom živote mám."Ich objatie bolo na mieste, trvalo dlho a obaja sa v ňom rozplakali.
"Ty si blbá, DeAngelová. Rozrevať ma ako decko, v tom vynikáš."
"Ricciardová." usmiala sa šťastne. "Doma si zmením meno na Nora Margaret Ricciardo-DeAngelová. Chcem mať jeho meno. Chcem aby vedeli ľudia, že som jeho manželka."
"Pred rokom by som neuveril nikomu, ak by mi povedali, akým progresom prejdeš. Silnejšiu ženu než teba nepoznám."Priatelia sa vrátili ku stolu, obaja vysmiaty a uplakaní.
"Všetko v poriadku?" pozrel na nich Charles.
"V úplnom. Všetko je presne tak ako má byť."
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...