• 13. •

252 11 1
                                    

"Dozviem sa plán dnešného večera?"

Nora s Danielom kráčali do centra, do Vianočného mesta, ktoré praskalo vo švíkoch, bolo tam plno stánkov s jedlom a pitím a rôzne zimné zábavky, dokonca aj kolotoče.

"Dáme si horúcu čokoládu. Pôvodne mi napadol punč, ale ty nepiješ a ja nie som fanúšik toho nápoja. Čokoláda je lepšia. A potom uvidíme, čo nás zaujme. Dnešný večer sa zabavíme, užijeme si ho a budeme spolu. A o to mi hlavne ide. Aby som mohol byť s tebou." Daniel omotal ruku okolo jej pásu a pritiahol si ju bližšie k sebe.
"Už teraz sa mi to páči." usmievala sa Nora. "Tá čokoláda znie úplne najlepšie. Dúfam, že do nej dajú aj malé marshmallow. Milujem malé marshmallow."

Keď sa dostali k bránam Vianočného mestečka, Nore žiarili oči šťastím. Daniel ju pustil, ale len natoľko aby ju chytil za ruku, viedol ju spleťou tiel až ku stánku s horúcou čokoládou.
A zatiaľ čo Nora sa obzerala dookola, Daniel objednal dve horúce čokolády a do jednej požiadal extra marshmallow navyše.

"Tak na dnešný večer." otočil sa ku Nore, tá si od neho vzala podávanú čokoládu a s pohľadmi zapichnutými v sebe si odpili horúceho nápoja.

Kráčali pomedzi ľudí, ruka v ruke aby sa jeden druhému nestratili. Čokoládu dopili a Nora s radosťou malého dieťaťa vyjedla z pohára všetky penové cukríky.

"Ostalo ti trochu- Máš na perách čokoládu." usmial sa Daniel a skôr, než si ju Nora stihla zotrieť, sa k nej naklonil a bozkom tú čokoládu zotrel. "Hmm-" zopakoval pohyb pier.
"Vedieť čo urobíš, tak si tou čokoládou potriem pery omnoho skôr." usmievala sa Nora.
"Nepotrebujem čokoládu, aby som ťa pobozkal." cmukol jej na špičku nosa. "Čo by si si dala teraz? Máme v ponuke pečené gaštany alebo sladké mini donuty."
"Som za gaštany. Sladké sme mali teraz."
"Tak teda gaštany."

S nimi sa už nekráčalo tak pohodlne, ostali preto stáť bokom od ľudí, pri jednom z mnohých vyzdobených stromčekov, na ktorý sa Nora zahľadela, čím sa otočila Danielovi chrbtom.
Daniel odrazu vytiahol z vrecka fotoaparát a odfotil si ju.

"Hej!" naoko pobúrene sa uškŕňala, keď zbadala foťák v jeho rukách.
"Na môj fotografický profil." otvoril na malej obrazovke fotku.
"Nie. Nie, Daniel, prosím." krútila hlavou. "Však to nezverejníš?"
"Nie je ti tam vidieť tvár, pozri." otočil fotoaparát k nej a Nora sa zadívala na fotografiu.

Fotografia bola perfektná, Nore sa páčila, sama by si ju zverejnila na Instagram.

"Prečo sa tak brániš tomu, aby ťa ľudia s nami videli?" opýtal sa zvedavo, dobre vedel, že aj Lando mal cenzurované fotky, na ktorých Nora bola.
"Pretože mám strach z vašich fanúšikov." povzdychla si smutne. "Čítala som si aké komentáre zverejňovali keď Lando chodil s Louisou. Bola úžasná a mala som ju rada. On bol pri nej šťastný. Do dnešného dňa neviem dôvod ich rozchodu. Ale jeho šťastie bolo jeho fanúšičkám u prdele. To čo o nej písali bolo hnusné. Vytiahli na ňu všetko čo sa dalo, vymýšľali si." pokrútila hlavou. "Nikdy som nedovolila Landovi ukázať ma na jeho profile. Aj keď sme niekam spolu išli, dávala som si pozor, aby nás náhodou spolu nevyfotili."

Jej slová dávali Danielovi perfektný zmysel. Ľudia na internete dokázali vypátrať všetko možné. A Nora je tak krehká osoba, že by ju dorazila najmenšia negativita. A ak by niekto zverejnil, čo sa jej stalo v minulosti, zrazilo by ju to na dno.

Až na jednu vec - Daniel veľmi dobre vedel, prečo sa Lando s Louisou rozišli. A nebolo to pre to, že by mala plné zuby jeho fanúšičiek. Skutočný dôvod Lando pred Norou tajil a donútil zaprisahať každého, kto o tom vedel, že sa to k Nore nikdy nedostane.

"Tá fotka je ale v poriadku." prikývla Nora. "Len ma na nej neoznačuj, prosím."
"Verejnosť sa o tebe čoskoro dozvie." Daniel dojedol svoje gaštany a vzal si pár od Nory, ktorá nevládala.
"Raz na to budem pripravená." usmiala sa a vzala Danielov fotoaparát. "A raz ti dovolím zverejniť aj toto." nastavila foťák na nich dvoch, natiahla sa na špičky a tesne pred tým, než stlačila spúšť, pritisla svoje pery na Danielove a obaja sa do bozku usmiali.

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now