Šesť mesiacov neskôr
Norine úspešné rehabilitácie skončili. Kosti sa jej zrástli v úplnom poriadku, všetky rany sa zahojili, ostali len malé jazvy na povrchu a na duši.
Daniel bol celý čas pri nej. Výnimočne odišiel na víkend preč, keď ho tím neodkladne potreboval. Vtedy prišiel k Nore zväčša Max alebo Niran s Riou, keď mala čas Flo, tak ona.
Aktuálne formulám štartuje druhá polovica sezóny a Nora je pripravená zúčastniť sa svojich úplne prvých závodov.
Landovi nepovedala, že s Danielom príde do Holandska. Chcela ho prekvapiť v paddocku, to by ale nemohol príchod Daniela s priateľkou vzbudiť taký záujem médií. Strhli na seba pozornosť a Lando s Oscarom vyšli z garáže, aby zistili prečo je von taký ruch."Nora?!" Lando prekvapene ostal stáť na mieste. "Nora!" vydýchol spokojne keď bola na dosluch.
Pustila Danielovu ruku a prebehla pár metrov k Landovi, len aby sa nechala vtiahnuť do jeho liečivého objatia.
"Zlatko moje. Tak rád ťa vidím." šepkal jej v objatí.
"Veď si bol pri mne pred pár dňami." zasmiala sa, Daniel už bol pri nich a s Landom sa priateľsky zvítali.
"Ale rád ťa vidím tu. V mojom svete." vtisol jej bozk do vlasov.Boli im ukradnutí fotografi. Ich priateľstvo bolo pre oboch tak cenné, že si mohol hovoriť kto chcel čo a Nora to konečne pochopila.
"Ostávaš pri mne, alebo ideš s Danielom?" pomaly kráčali ku garáži McLarenu.
"Vlastne- Ja som tu pracovne." usmiala sa Nora a ukázala Landovi kartičku. "Max ma čaká v game zóne."
"Ale veď tu s ním mal byť Niran s Riou."
"Áno. Zaskakujem za Nirana, ten príde až zajtra. Ria príde o hodinu."
"Uži si to, baby girl. Bav sa!" Lando ju ešte raz objal a zmizol v garáži.
"Ukážem ti kde je game zóna a potom pôjdem ku svojim." Daniel si Noru pritiahol bližšie a objal ju okolo pása.
"Bola by som síce radšej, ak by si bol pri mne, ale zvládnem to." Nora nervózne kráčala popri ňom. "Je to moja prvá verejná akcia."
"A budeš geniálna! Som si istý!" Daniel jej vtisol bozk na spánok. "Game zóna je za tamtou bránou. Ja ďalej už nejdem, ale ty áno. A Maxova štica vlasov tam už poskakuje." uškrnul sa. "Ak by sa čokoľvek dialo, daj mi okamžite vedieť. Prídem za tebou."
"Ďakujem." otočila sa k Danielovi. "Ľúbim ťa, jazdec."
"Ja teba." pobozkal ju a už len sledoval, ako ju pohltil dav.Nora sa zvítala s Maxom, ten sa akurát dofotil s fanúšikmi, ktorí keď zbadali Noru, otočili sa k nej.
"Nangela!" jeden z chlapcov podišiel k nej. "Odfotíš sa s nami?"
"Ja?"
"No jasné! Prosím." usmieval sa. "Sledoval som tvoje streamy ešte keď si ich robila sama. Si perfektná!"Nora nesmelo prikývla, zazrela ako sa Max uškŕňa. Počkala kým k nej príde aj kamarát toho prvého, dovolila im postaviť sa po oboch jej stranách a zapózovala na svoju prvú fanúšikovskú fotku.
"Ďakujeme!" chalani odišli a Nora sa veselo otočila k Maxovi.
"Vitaj na závodoch Formule, drahá Nangela!"Zvyšok dňa Nora strávila v obklopení ľudí, ktorí boli fanúšikmi Quadrantu, dobrých hier a formúl.
Max ju nasadil ako duelantku v závodoch formule, hrala proti fanúšikom, ktorí za účasť získali tričká a šiltovky Quadrantu."Potrebujem kávu a aspoň pol hodiny pauzy." zahlásila Maxovi takmer po piatich hodinách socializácie.
"Všetko je v pohode?"
"Jasné. Len musím na chvíľku vypnúť. Beriem si prestávku."
"Keď pôjdeš k bráne, ktorou si prišla, napravo od nej máme príves s naším logom. Máš tam kávovar, niečo sladké a ticho." podal jej kľúče.
"Si poklad." Nora sa vybrala na pauzu.Prekvapovalo ju, ako veľmi ju baví byť takto medzi fanúšikmi. Ale všetkého veľa škodí a naozaj potrebovala vypnúť, jej sociofóbia nezvládala tento výstup z komfortnej zóny.
"Baby girl!!" začula za sebou Landov hlas.
"Ahoj zlato." počkala ho, pár metrov od prívesu.
"Kam si sa vybrala?"
"Po kávu a chvíľku ticha."
"Ako ti to zatiaľ ide?" vyzvedal Lando, nasledoval Noru do prívesu.
"Perfektne. Myslím si. Fanúšikovia sú geniálni, zábavní. Naozaj si to užívam."Lando sa usadil na jedno z kresiel, ktoré v prívese boli, Nora si urobila kávu a v skrinke našla sušienky s čokoládou.
"Neboli ste sa ešte najesť?" mračil sa Lando, keď videl ako hladno sa Nora kŕmi sladkosťami.
"Max a Ria sa vystriedali, ja som hladná nebola. Až teraz-"
"Tak sa poď najesť normálne, Nora. Toto nie je kompenzácia stravy."
"Ty a tvoja zdravá výživa." uškŕňala sa. "Máš niekde niečo, čo je jedlé a chutné?"
"Poď." vstal. "U nás v garáži máme catering. Naješ sa."Vyšli z prívesu, Nora zamkla a kráčala s Landom ku garáži McLarenu.
"Daniela by som kde našla?" opýtala sa. "Od kedy sme sa rozlúčili, neozvala som sa mu."
"Danny je tamto." Lando ukázal na dvere Red Bull garáže. "Chceš ísť za ním? Aj oni majú jedlo."
"Nebudem ho otravovať? Nemá prácu?"
"Je tretí jazdec. Nemá šprinty ani nič. Ako ho poznám, sedí niekde so slúchadlami na ušiach alebo zo seba robí šaša." Lando zastal. "Ideš za ním?"
"Skúsim to. Chcela by som ho vidieť. Vďaka, baby boy." natiahla sa na špičky a vtisla mu bozk na líce. "Si proste najlepší."
"Budem sa červenať." zasmial sa Lando a zabúchal na dvere namiesto Nory, následne zmizol o dvoje dverí ďalej.Nora čakala kým jej niekto otvorí, keď sa vo dverách objavil vysoký chlapík, široký ako samotné dvere, zľakla sa.
"Čo tu chcete? Fanúšikovia sem nesmú."
"Nie som- Ehm- Hľadám Dannyho Ricciarda. Som jeho priateľka."
"Určite! To môže tvrdiť každá." mračil sa.
"Som Nora DeAngelová. Aspoň mi ho zavolajte, prosím-"
"Buck?! Čo sa tam deje?!" ozval sa spoza chlapa ďalší mužský hlas.
"Táto tu tvrdí, že je Ricova baba." odstúpil a Nora sa zahľadela na samotného riaditeľa Red Bullu.
"Nora. Áno. Videl som jej fotky." milo sa usmial a kývol jej aby vošla dnu. "Som Christian Horner, drahá. Danny sa tebou chváli takmer na dennom poriadku." smial sa.
"Vážne?" prekvapene nasledovala riaditeľa do útrob garáže.
"Takého šťastného som ho nevidel dlho. Tamto je. Pred chvíľou skončil na simulátore, teraz má už voľno." ukázal na Daniela.Bol jej otočený chrbtom, pri ňom stáli nejakí dvaja muži a dve ženy a na niečom sa smiali.
Mužov Nora z videnia poznala, boli to jazdci za Red Bull, Max a Sergio, ak si dobre pamätala.Jeden z nich si ju všimol, drgol do Daniela a kývol hlavou jej smerom. Daniel sa otočil a jeho úsmev sa ešte viac rozšíril.
"Nori!" natiahol k nej ruku, za ktorú keď ho chytila, pritiahol si ju k sebe a pobozkal do vlasov. "Zlatko, zoznám sa s Maxom, Checom, Kelly a Hannah." jednotlivo ukázal na jeho spoločníkov. "Toto je Nora. Moja Nora."
Jeho priatelia ju postupne na privítanie objali, Noru však hrialo oslovenie, akým ju predstavil.
Moja Nora.
"Ako si sa sem dostala?"
"Pán Horner ma tu vzal. Ochranka ma nechcela pustiť." uškrnula sa Nora.
"Áno, Buck je dosť paranoidný. Zabezpečím ti kartičku, aby si sem mohla prísť kedykoľvek."
ESTÁS LEYENDO
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanficNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...