Od udalostí z Norinho domu ubehli dva týždne.
Štrnásť dní, ktoré Nora strávila hľadaním si novej práce, obehávaním rôznych agentúr a dožadovania sa čohokoľvek, čo by jej zaručilo príjem.Lando aj Daniel mali povinnosti so svojimi tímami, často boli preč niekoľko dní, mali rôzne testy, fotenia, mítingy, ktoré museli absolvovať pred oficiálnym ukončením a pred začatím zimnej dovolenky.
"Nič!! Absolútne nikto nič!!" rozčuľovala sa Nora v jeden večer, keď si pripravovala večeru a cez video hovor volala s Danielom. "Je to zúfale, Danny." smutne si sadla na stoličku.
"Nevešaj hlavu, princezná, spadne ti korunka." usmieval sa Daniel. "Stále ti opakujem, aby si sa na to vykašľala. Poď pracovať pre mňa. Alebo pre Landa. Obaja ti vieme zohnať takú prácu, ktorá by ti vyhovovala, zaplatila by ti účty a ešte k tomu by si veľa cestovala."
"Keď ja som-" povzdychla si. "Ja som chcela dokázať rodičom, že to dokážem zvládnuť aj sama."
"Nemáš desať rokov, bejby. Si dospelá žena. Dokázala si toho toľko-" Daniel sa na okamih zahľadel niekam za kameru. "Musím ísť. Ale zajtra som doma. Dokončíme ten rozhovor." žmurkol na ňu do kamery.
"Buď opatrný, Danny." mávla do kamery a nechala Daniela hovor zrušiť.Ponuka práce prišla od oboch jej priateľov naraz. Zatiaľ čo Daniel ju volal k nemu do RedBullu, Lando ju lanáril do McLarenu alebo do Quadrantu.
A ona nevedela, čo robiť.
"Max?" prekvapená Nora na druhý deň hľadela na kamaráta, ktorý s krabicou pizze stál pri jej dverách. "Čo ty tu?"
"Tak trochu som premýšľal, Nora." vošiel dnu a zamieril rovno do obývačky. "Ty zháňaš prácu. Od nás minulý týždeň odišiel Jack."
"Jack?" Nora si sadla vedľa neho a vzala si ponúkaný trojuholník ananásovej pizze.
"Jack. Nízky, zavalitý, vyzeral ako nepodarený klon Harryho Pottera." uškrnul sa. "Skvelý chalan. Ešte lepší hráč. Ale časovo mu nevychádzalo venovať sa tímu aj štúdiu a vybral si školu. Potrebujeme namiesto neho niekoho šikovného."
"A prišiel si za mnou?" nadvihla obočie.
"Pozri, nie raz som s tebou hral. Či osobne alebo online. Si dobrá v športoch, si perfektná v stratégiách. Bola by si geniálny prírastok do rodiny. Poznáš nás, nemusela by si si zvykať na nové tváre."
"Ale ste verejne známi-"
"V úzkom kruhu ľudí. Ak to nebudeš chcieť, nikto nemusí poznať tvoj vzťah s Landom a Danielom. Budeš predstavená ako nový člen Quadrant tímu. A keďže vďaka Landovi sme často s ef jedničkou na okruhoch v gaming zóne, bude to win-win situácia."Nora sa mračila.
Maxov návrh neznel zle. Vďaka sponzorom majú z toho aj dobré peniaze a ona by robila čo ju baví. Bola by s priateľmi a aj tak by nebola až tak okato na očiach verejnosti."Fajn." povzdychla si napokon.
"Fajn?"
"Fajn. Vezmem to. Tvoje argumenty sú fakt rozumné. Máš pravdu." usmiala sa Nora.
"JA NEVERÍM!!" Max sa tešil. "Ani len Lando ťa neukecal! A JA SOM TO DOKÁZAL!!"
"Trošku sa upokoj, Fewtrell." Nora sa na jeho radostnom tanci dobre zabávala a po dlhej dobe sa úprimne smiala.
"Milujem ťa, Nora Margaret!!" objal priateľku. "Urobila si mi takú neskutočnú radosť."
"Čo oslavujeme?" vo dverách obývacej izby stál Daniel s cestovnou taškou stále zavesenou cez plece.
"Moje nové zamestnanie." Nora vstala, aby ho privítala.Svoj vzťah si stále nešpecifikovali. Obaja k sebe prechovávali silné city a Daniel poskytoval Nore potrebný priestor, aby ich vedela spracovať a vyrovnať sa s nimi.
Aj napriek tomu, že si nepovedali, či spolu budú alebo nie, Nora podišla ku Danielovi, natiahla sa na špičky a vtisla mu jemný bozk do kútika úst."Vitaj doma." jednu ruku mala na jeho hrudi, druhou ho objímala okolo pásu.
"Takže vy dvaja-" Max na nich hľadel. "Hej, jasné. Nie je to môj biznis." mávol rukou. "Vybavím ti potrebné papiere, Nora. O dva dni máme zimnú akciu, budeš na nej oficiálne predstavená ako nový člen."
"Dobre. Hoď mi všetky informácie do správy, prosím ťa." Nora vyprevadila priateľa.
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...