Svet obletela správa, že priateľka Daniela Ricciarda čakala dieťa so svojím bývalým partnerom, o ktoré prišla v pokročilom štádiu tehotenstva. Písalo sa o tom tri dni vkuse, no paradoxne, na vyjadrenie sa k tomu dali priestor Jacobovi a nie Nore.
Bol to práve Jacob, kto tú informáciu rozpovedal médiám. Hral to na city, ako veľmi sa na bábätko tešil a z Nory urobil monštrum, ktoré zabilo ich dieťa a napokon zdrveného Jacoba opustila.
Na jej názor sa neopýtali. Nikto sa jej neozval s prosbou o vysvetlenie, čo sa naozaj stalo, či nechce aj ona rozpovedať svoju časť príbehu.
Danielovi sa ale pár redaktorov ozvalo s otázkou, či o tom vedel a či mu to nevadí.Dva dni pred Vianocami odletela Nora späť do Londýna, kde ju Lando vyzdvihol na letisku a vzal na sviatky k jeho rodine.
Daniel ju presviedčal, aby ostala s ním na jeho ranči, ale jeho rodina ju tam nechcela a dali jej to počas jej pobytu u nich niekoľkokrát pocítiť."Mohla si ostať. Zvyknú si na teba. Len chcú čas. Prišla si náhle, sú obozretní." bránil ich Daniel.
"Nemajú. Ma. Radi." pokrútila hlavou a mobil presunula na druhú poličku. "Danny, ja nie som pavúk na stene aby si na mňa zvykali. Som tvoja priateľka. Prečítali si tie články a urobili si o mne mienku. A ja im to neberiem. Väčšina tvojich fanúšikov ma nenávidí."
"To nie je pravda-"
"Ale je, Dan. Ty si sa naučil nevšímať si negatívne komentáre na internete. Ale ja ich vidím. A čítam-"
"Tak prídem za tebou!" navrhol.
"Aby mi tvoji rodičia vyčítali, že ich syn strávil sviatky radšej so svojou príliš mladou priateľkou?"
"Ako to-?"
"Počula som ako ti to hovoria." ozrejmila potichu. "Rozprávali ste sa o mne, kým som na záhrade volala s Niranom ohľadom koncoročného streamu. Keď som skončila a vrátila sa dnu, počula som Grace ako ti to vyčíta. Že som príliš mladá a chcem sa len zviditeľniť." priznala smutne. "Že by si mal takú ako ja poslať k vode čo najskôr, pretože ti aj tak deti nedám. Že so mnou len strácaš čas."Nora hľadela na Daniela, ostal na obraze zamrznutý, ak by nežmurkal, mala by pocit, že sa im hovor naozaj zasekol. Ale Daniel len nevedel, čo povedať. Nečakal, že Nora počula jeho matku ako na ňu nahnevane a bezdôvodne útočila.
"Obaja vieme, že to nie je pravda." povzdychol si Daniel.
"Grace to nevie a aj napriek tomu ma hneď zaškatuľkovala ako zlatokopku, ktorá jej syna len využíva."
"Baby girl-"
"Idem pomôcť Cisce s večerou." pozrela na hodinky.
"Mrzí ma, že nie sme spolu." Danielovi chýbal úsmev na perách, bol viditeľne smutný a to Noru bolelo.
"Mal by si ísť reklamovať operáciu, Ricciardo. Tvoj permanentný úsmev ochabol." snažila sa ho rozveseliť, čo sa jej trochu podarilo.
"Ty si si pozerala videá?" zaúpel.
"Už dlho som sa tak dobre nebavila ako na vašich videách."
"Och môj Bože." uškrnul sa.
"V pláne mám ešte ostatných. Chcem vidieť kto sú tvoji kolegovia."
"Si zvedavá na Charlesa, však?" rýpol si do nej.
"Hlavne na Charlesa." žmurkla na Daniela. "Raz mi ho predstavíš a ja mu poviem, že je najlepší."
"Nič nepovieš, lebo sa budeš hanbiť-"
"Maj sa, Ricciardo!!" Nora s úškrnom hovor zrušila."Mám pravdu!!" okamžite jej prišla správa, nasledovalo niekoľko riadkov emotikonov.
"Úplnú. Budem rada ak sa mu pozdravím."
"Ľúbim ťa. Mrzí ma, čo povedala moja matka. Nemá právo súdiť ťa. Má len strach."
"Nezazlievam jej to. Vidím, čo o mne píšu. Nie je jediná, ktorá si to o mne myslí."Nora mala na takých ľudí ťažké srdce, celkom im ale rozumela.
"Nora?" Lando klopal na dvere.
"Idem!" skontrolovala správy, Daniel jej neodpísal a tak sa pobrala do kuchyne ku Cisce, ktorá mala oči a ruky vo všetkých hrncoch a miskách.Spoločne s Flo a Landom jej pomohli dokončiť štedrovečernú večeru, o piatej sa Nora pobrala prezliecť sa.
"Ideme už večerať. Predpokladám, že ty už spíš. Čoskoro sa vidíme. Ľúbim ťa." napísala Danielovi, aj keď jej na poslednú správu neodpísal.
Prezlečená v zeleno-červených šatách si vlasy vypla do vysokého drdola a jemne sa namaľovala.
Tešila sa, že jej Norrisovci dovolili stráviť sviatky u nich.
Schádzala schodiskom dole, keď sa halou rozozvučal vchodový zvonček."Otvorím!" oznámila do útrob domu, smerom k obývačke, odkiaľ sa ozýval Landov smiech.
Na šok, ktorý ju čakal, keď dvere otvorila, by ju ale nepripravil nikto.
"Nora, srdiečko!" usmievala sa na ňu jej matka.
"Č- Čo-?" pokrútila hlavou.
"Andrea. Prescott. Stihli ste to." Cisca vyšla z obývačky, za ňou jej deti, s rovnako šokovaným výrazom v tvári ako mala Nora.
"Cisca? Ty si ich pozvala?" Nora sa na Landovu matku zahľadela s hlbokým pocitom zrady.
"Stretla som sa s Andreou minule na nákupoch. Dohodli sme sa, že sa navečerajú s nami." usmievala sa. "Ako za starých čias."
"Phinneas s priateľkou prídu hneď. Zdržali sa ešte v meste."DeAngelovci nasledovali Ciscu do obývačky, Nora postávala v hale. Cítila sa stratená.
"Idem domov." otočila sa zrazu na mladých Norrisovcov, ktorí len čakali čo urobí.
"Sama? Neblázni!" podišiel k nej Lando.
"Ja to s nimi za jedným stolom nezvládnem. Za posledné dni som sa prekonala v toľkých veciach. Vyšla som zo svoje komfortnej zóny. Ale večeru s rodičmi neprežijem. To je už na mňa priveľa." krútila hlavou.
"Sadneš si ku mne a Flo. Nemusíš sa s nimi rozprávať. Najeme sa spolu a potom môžeme ísť do herne, čo ty na to? Urobíme fanúšikom prekvapenie v podobe vianočného streamu. Hm?"
"Ale-" opäť ich prerušil zvonček, tentokrát sa otvárania chopil Lando.
"Čau sopliak!" hlas Norinho brata sa rozľahol po hale, vošiel dnu a za ruku viedol peknú plavovlásku. "Sestrička." jeho pohľad sa uprel na Noru. "Neprivítaš svojho brata?"Ale Nora nevedela odtrhnúť zrak z jeho priateľky.
Poznala ju. Videla ju na fotkách na internete.
Porovnávali ju s ňou."Phinneas." prehovorila Nora potichu a so sebazaprením nechala brata aby ju objal.
"Nora. Zoznám sa s mojou priateľkou. To je Heidi."Heidi Bergerová.
Bývalá priateľka Daniela Ricciarda."Ahoj, Lando. Nečakala som, že sa ešte uvidíme." usmiala sa na mladého jazdca a objala ho.
"No to ani ja nie-" pretočil očami, ktoré upieral na Noru.Nora videla na Phinneasovi, že dobre vie, čoho sa dopustil, viedol ale Heidi ďalej do útrob domu.
"Za jedným stolom s ňou sedieť nebudem!" pokrútila hlavou a vyšla po schodoch do izby.
"Nora-!!"
"Dosť! Neostávam tu, Lando. Mrzí ma to, ale toto bol od vašej matky podraz." slzy jej tiekli po tvári. "Dobre vie, aký mám vzťah s rodičmi. Celý rok mi nevedeli prísť na meno. Ani raz sa neopýtali ako sa mám-" zavrela nevybalený kufor. "Ani raz-" mobil si vložila do kabelky a natiahla na seba kabát.
"Odveziem ťa."
"Nie. Požičaj mi auto, prosím ťa."
"Nora, nemala by si šoférovať-"
"Potrebujem vypnúť, Lando. Potrebujem byť sama." nastavila ruku. "Pre mňa za mňa mi daj nejaké staré auto, nechcem tvojho športiaka."
"Dám ti niečo bezpečné." vyšiel z izby nasledovaný Norou.Kufor jej zniesol dole, plne rozumel tomu, prečo odchádza. On sám by odišiel. Heidi bola všetko, len nie vhodná spoločnosť na večeru.
"Nora? Kam ideš?" v hale sa objavil Adam.
"Musím odísť. Ak pri nich ostanem o minútu dlhšie, zavrú ma za vraždu." pozrela na Landovho otca. "Nemôžem tu ostať."Lando jej podal kľúče od svojho druhého auta a poriadne ju objal.
"Ozvi sa mi, keď dorazíš domov."
"Spoľahni sa." vtisla mu bozk na líce, kútikom oka zahliadla ako spoza rohu miznú plavé vlasy.Nora vyšla na diaľnicu, cesta sa zdala byť v poriadku, hralo jej rádio a ona sa snažila nemyslieť na Heidi.
Keď vošla do mliečnej hmly, nevidela poriadne na koniec auta. Okamžite znížila rýchlosť, išla tak opatrne ako sa len dalo.
Mobil mala v držiaku, snažila sa dovolať Danielovi, predpokladala ale, že spí a nedvíhal. Keď jej pípla správa z neznámeho čísla, rozklikla fotografiu, ako objíma Landa v jeho dome, hneď potom jej prišla fotka ako ho bozkáva na líce."DANIEL SI ŤA NEZASLÚŽI!"
Tušila, že tie správy má na svedomí Jacob. Toto ale Jacob fotil nemohol a Nore okamžite došlo, odkiaľ fúka vietor.
Pohľad na fotografiách nechala pridlho. Nevšimla si autá pred sebou a tak posledné, čo si pred bezvedomím pamätala, bol silný náraz auta a preukrutná bolesť v nohe.
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...