"Nora DeAngelová, mladá gamerka, nová tvár tímu Quadrant Landa Norrisa, priateľka Daniela Ricciarda, bola účastníčkou hromadnej autonehody na diaľnici v smere do Londýna. Vrtuľníkom ju previezli vo vážnom stave do jednej z londýnskych nemocníc. Jej stav je podľa lekárov kritický, rozhodujúcich bude nasledujúcich štyridsať osem hodín-"
Lando sledoval správy bledý ako stena. V dome Norrisovcov zavládlo mŕtvolné ticho. Nikto sa neopovážil nič povedať.
"Hm?" Lando naslepo prijal hovor, nemusel pozrieť na volajúceho, dobre vedel kto to je.
"AKO SI TO MOHOL DOPUSTIŤ?!" spustil na neho Austrálčan. "MAL SI NA ŇU DÁVAŤ POZOR!! PREČO BOLA V TOM SKURVENOM AUTE?! Z AKÉHO DÔVODU ODIŠLA Z TVOJHO DOMU-?!"
"Ja-" Lando nenachádzal slová. "Daniel-" cítil ako mu po tvári tečú slzy.
"Prileť okamžite do Londýna. Stretneme sa pri Nore a vysvetlíme ti to." slova sa chopila Flo, ktorá si ako jediná dokázala zachovať chladnú hlavu.Lando sa otočil na DeAngelovcov. Toľko zlosti, toľko hnevu koľko pociťoval v tú chvíľu ešte nezažil. Dokonca ani na seba nebol tak nahnevaný keď mu v Soči minulý rok uniklo víťazstvo.
"Už vás nikdy v živote nechcem vidieť." povedal ich smerom.
"LANDO!" pohoršene zvolala Cisca.
"Žiadne Lando, mama! Dobre si vedela, ako sa k nej za posledný rok zachovali! Odpísali ju na plnej čiare, nestarali sa o ňu keď ich potrebovala najviac! Hanbili sa za ňu!"
"TO BY STAČILO, MLADÝ PÁN!!" Cisca zlostne vstala.
"Máš pravdu. Stačilo. Zbohom!" vzal si od sestry mobil a odišiel do izby.
"Lando! Lando!" Flo utekala za ním.
"Idem do Londýna. Ak chceš ísť aj ty, o päť minút odchádzam."V Perthe Grace sledovala svojho syna ako si do kufra hádže veci. Nerozumela tomu. Nerozprával sa s ňou. Od kedy mal ten zvláštny telefonát, zlostne chodil po dome a triasol sa.
"Daniel." chytila ho za rozklepanú ruku. "Hovor so mnou, synak."
"Kvôli vám neostala so mnou." otočil sa k matke príliš prudko. "Počula ako o nej hovoríš. Že mi nedá deti. Že je príliš mladá a len ma využíva. A teraz je v kritickom stave v nemocnici a ja neviem či- Neviem-" rozplakal sa. "Ak to neprežije-" nechcel na to ani myslieť.Grace nemala slov. Nečakala takú výčitku, no viac ju bolelo vidieť ako trpí jej syn.
"Na letisku mám odvoz. Idem do Londýna. Neviem kedy prídem." odišiel z domu, nesnažila sa ho zastaviť.
Mala o jeho Nore vytvorený jasný obraz.
Mladé dievča z priemernej rodiny, s priemernou prácou sa spoznalo so slávnym chlapom a patrične to chce využiť. Rozbehne si kariéru, získa prácu snov a zlomí jej synovi srdce. A on, blázon, jej naletí, pretože si naivne myslí, že má o neho záujem mladé mäsko.V pondelok doobeda sa Lando s Danielom konečne dopracovali k doktorovi, ktorý Noru operoval. Stálo ich to príliš veľa kriku a príliš veľa peňazí ale pre Noru boli ochotní obetovať všetko.
"Slečna DeAngelová utrpela niekoľkonásobnú zlomeninu lýtkovej kosti a stratila množstvo krvi. Okrem toho mala silný otras mozgu a vnútorné krvácanie, ktoré sme včas zastavili. Podarilo sa nám ju stabilizovať, momentálne je na jednotke intenzívnej starostlivosti v umelom spánku."
"Môžeme ju vidieť?"
"Sestra vás za ňou zavedie. Použite prosím ochranné obleky."Všetci traja nasledovali sestru, ktorá im v šatni dala ochranné plášte, čiapky a masky, do ktorých sa poobliekali a následne s ňou prešli do sterilného nemocničného prostredia.
Norina posteľ bola pri okne.
Len čo ju priatelia zbadali, skrútilo im žalúdky.Daniel hľadel na nehybné telo jeho priateľky so slzami v očiach. Sadol si na plastovú stoličku pri jej posteli a opatrne ju chytil za ruku.
"Nori-" šepol. "Láska moja." vedel, že ho nepočuje, že mu neodpovie.
"Bude v poriadku, Danny." Flo ho chytila za rameno. "Je neskutočne silná. Zvládne to."
"Čo ak- Čo- Ona nesmie-" krútil hlavou.
"Kámo, no tak." Lando stál na druhej strane. "Poznáš ju. Je to bojovníčka. Tá sa tak ľahko nevzdá."Pár minút neskôr ich odtiaľ sestra vyháňala.
"Môžem prísť aj zajtra?" opýtal sa Daniel.
"Aj tak vás nevníma." pozrela na neho sestra.
"To je mi jedno. Prídem každý deň."O tri týždne
Ako Daniel sľúbil, každý jeden deň sedel pri Norinej posteli. Zhováral sa s ňou, referoval jej novinky z ich životov, čítal jej správy od fanúšikov.
Občas s ním išiel do nemocnice Lando, niekedy aj Flo alebo Max s Niranom a Riou."Chýbaš nám, láska."
Londýn bol zaliaty slnkom, Daniel odhrnul závesy aby trochu lúčov dopadlo na Norinu bledú tvár.
"Dnes som volal s Christianom, onedlho sa začínajú prípravy na novú sezónu. Som síce len tretí jazdec, ale mal by som byť s nimi. Budem musieť odísť do Japonska-" opieral sa o mäkký matrac jej postele. "V Suzuke chcú niečo testovať. Musia mi prispôsobiť monopost. Hovoril som aj s Maxom a Checom. Teším sa na nich. Ale bojím sa ťa tu nechať samú. Čo ak sa preberieš a nikto nebude pri tebe?"
Hral sa jej s prstami, rád to robieval. Občas mal dokonca pocit, že ho vníma, že sa snaží nimi sama pohnúť.
"Daniel-"
"Lando síce sľúbil, že bude chodiť tak často ako to bude možné, ale aj on toho bude mať-"
"Daniel-"
"Čo sa deje?" úplne bezmyšlienkovite odpovedal na jej slabý tichý hlas. "OH MÔJ BOŽE!!" Daniel vyskočil zo stoličky. "NORA!!" hľadel na otvárajúce sa oči. "SESTRA!! SESTRA, PREBRALA SA!!" vybehol spoza plenty.
"Slnko-" začul Noru.
"Áno. Slnko- PREPÁČ!!" rýchlo zatiahol závesy. "Láska, bože. Ty si hore-"K jej posteli pribehli lekári, vyhnali Daniela na chodbu a on ostal stáť za dverami bez odpovedí.
"Daniel?" Lando prijal hovor. "Deje sa niečo?"
"Nora sa prebrala!!" zvolal. "Otvorila oči! Prehovorila!"
"ČOŽE?!" v telefóne Daniel počul ako Lando uteká. "Hneď som tam!!"Prešlo desať minút, kým z oddelenia vyšiel lekár, mal namierené rovno k Danielovi.
"Vy ste-?"
"Daniel Ricciardo. Norin priateľ."
"Pán Ricciardo. Dobrá správa je, že slečna DeAngelová sa naozaj prebrala. Z najhoršieho je vonku, prístroje budú ešte nejaký čas pracovať za ňu, kým jej organizmus nenabehne na pôvodný režim."
"A ako je na tom?"
"Budeme ju pár dní sledovať tu na oddelení. Ak sa jej stav viac nezhorší, prevezieme ju na izbu a po celkových vyšetreniach nastavíme liečbu a rehabilitácie."
"Môžem-"
"Môžete ju ďalej navštevovať. Teraz keď je pri vedomí, bude to mať väčší zmysel." pousmial sa doktor, obišiel Daniela a nechal ho stáť samého na chodbe.Daniel sa vrátil k Nore.
Stále ležala na posteli, prístroje pípali, v nose mala hadičky s kyslíkom, no oči mala otvorené a na popraskaných perách mala náznak úsmevu."Danny-" šepla ťažko.
"Pššt! Nenamáhaj sa." sadol si na svoju stoličku. "Nevieš si predstaviť, ako ma teší, že si sa prebrala." chytil ju za ruku, tentokrát mu ju naozaj stisla, aj keď len slabo.
"Ako- Dlho-"
"Tri týždne." dobre vedel na čo myslí. "Bola si mimo celé tri týždne."
"Ale-"
"Nenamáhaj sa!" uškrnul sa Daniel. "Nebuď tvrdohlavá. Naber sily a potom sa znovu nezastavíš."V tichosti ostali na seba hľadieť, Danielovi bolo úplne jedno, že jeho tvár zmáčali slzy.
"Ľúbim- Ťa-" Nora privrela oči. "Som- Unavená-"
"Spinkaj. Oddychuj. Potrebuješ to." pohladkal ju po vlasoch. "Som pri tebe."Lando sa objavil takmer po pol hodine. Natiahnutý v ochrannom odeve ostal stáť pri posteli a skúmal priateľku.
"Zaspala. Je strašne slabá. Doktor povedal, že z najhoršieho je vonku." oboznámil ho Daniel.
"Takže bude v poriadku?"
"To sa uvidí o pár dní."
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...