• 16. •

251 11 0
                                    

V stredu poobede Nora zavítala do sídla Quadrantu. Max ju čakal pri dverách, odovzdal jej vstupné karty a kľúče.

"Nie je to síce veľké, ale máme tu techniku za tisíce, musíme tu mať aj adekvátne zabezpečenie."
"Max? Už som tu bola." uškrnula sa Nora.
"Jasné. Prepáč." prikývol nervózne a voviedol ju do spoločenskej miestnosti.

S tímom sa poznala, vychádzala s nimi dobre a v rámci možnosti mala všetkých rada.

"Vitaj medzi nami!" Ria ju hneď objala. "Konečne nejaká žena. Už som sa bála, že ostanem navždy sama."

Po úvodnom privítaní a oboznámení sa s nadchádzajúcimi akciami sa tím, ktorý mal na streame hrať, pobral do herne, kde už prebiehali rozhovory s fanúšikmi.

"A tu ich máme! Náš Call of Duty tím aj s čerstvou posilou." prihováral sa Niran fanúšikom. "Aktuálne veľa času na jej predstavovanie nie je - áno, správne, je to žena - ale sľubujeme, že na našich platformách sa o nej čoskoro dozviete viac." kývol k Nore aby prišla k nemu a podal jej slúchadlá. "Drahúšikovia, veľký online potlesk pre Noru."
"Ahojte." Nora zaujala miesto vedľa Nirana.

Výhoda online streamovania bola, že nevidela ľudí, ktorý videli ju. A tak mala pocit, že tam vlastne nik nie je a mohla sa prirodzene uvoľniť.

"Urobíme si len rýchle predstavenie, pretože o desať minút musí byť tím v bojovej zóne." Niran sa natočil k Nore. "Vek?"
"Dvadsať tri."
"Londýnčanka?"
"Narodila som sa v Bristole. V Londýne žijem štyri roky."
"Obľúbená hra?"
"Grand Theft Auto. Piaty diel." odvetila bez rozmyslu.
"Koľkokrát si to už hrala?"
"Kriste. Dvadsaťkrát? Minimálne."
"Tvoje hráčske meno?"
"Na streame som vystupovala ako Nangela."
"Tak teda, Nangela, vitaj v tíme. Veľa šťastia."

~ ~ ~p

👍 Páči sa to používateľovi maxfewtrell a 16 239 ďalším

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👍 Páči sa to používateľovi maxfewtrell a 16 239 ďalším

📝 team_quadrant NOVÝ ČLEN.
Vlastne je to nová členka. Náš Quadrant tím sa rozrástol o novú posilu. Od dnešného dňa je nás viac o perfektnú, krásnu, jedinečnú Noru DeAngelovú. Viac info o nej bude zverejnených čoskoro.

💬 norris.content Na streame bola brutálna!! Držím palce!!
💬 dutchmarianne Ďalšia baba!! YES!!!

~ ~ ~

Presne o štvrtej spustili stream hry, sledovateľov pribúdalo každú minútu a Nora sa sústredila, aby nesklamala hneď na začiatku.
Napokon však doviedla svoj tím k víťazstvu, čo prekvapilo nie len jej spoluhráčov, no najmä divákov.

"Budeš potrebovať Instagram. Fungujeme aj na Twitteri, ale nevyžadujeme ho. Ale nie je zlé mať účet aj tam a prepojiť si to." vysvetľovala jej Ria.

Sedeli v spoločenskej miestnosti, vyjedali oriešky a ovocie a každý Nore dával nejaké rady na začiatok.

"Zajtra s tebou natočíme vstupné video na TikTok." oznámil jej Niran. "Je niečo, o čom sa nemá rozprávať vo videu alebo na streame?"
"Akože čo?" Nora k nemu dvihla pohľad.
"Každý z nás má niečo, o čom nehovoríme. Súkromie a tak. Púšťame von len to čo naozaj chceme."
"Môj vzťah s Danielom." prikývla okamžite.
"Takže ty a Ric?" uškŕňal sa Max. "Predsa?" Nora mykla plecami.
"Tak to vyšlo." usmiala sa. "Ale nechceme to ešte nikde zverejňovať."
"To je jasné. Takže Danny je u teba tabu téma." prikývla Ria.
"A o Landovi tiež nemusia vedieť hneď. Doteraz som si držala dávku anonymity."

Ostali spolu dlho do večera, zhovárali sa, Nora bola na všetko neuveriteľne zvedavá, bavili sa a smiali a keď ju o pol desiatej Niran viezol domov, mala pocit, že sa jej zasekla sánka.

"Aký bol tvoj prvý deň?"
"Vyhrala som nám hru! A zajtra točím video vizitku." tešila sa Nora.

Sedela na gauči, Daniela mala cez video hovor opretého o svietnik a dojedala šalát z obeda.

"Teším sa s tebou, baby girl. Je krásne vidieť ťa usmiatu."
"Len si musím založiť Quadrant účet na Instagrame a Twitteri. Musí byť verejnosti sprístupnený a môj osobný na to nepovolím."
"A v čom je problém?"
"V tej verejnosti. Stále s tým nie som stotožnená."
"Pomôžem ti s tým. A určite nie len ja." Daniel znel pokojne a aj cez obrazovku ten pokoj prechádzal na Noru. "Raz keď sa do toho dostaneš, už to nebudeš vnímať tak tragicky. Niekedy je to celkom príjemné."

Kým mala Daniela na linke, prihlásila sa do svojho instagramového účtu a rozklikla si Danielov profil s fotografiami.

"Vidím, že si zverejnil fotky z pondelka." usmiala sa, keď zbadala popis k fotkám.

Predvianočný zázrak.

"Vybral a upravil som ich tak, aby si bola spokojná." Nora posúvala fotky z Vianočného mestečka, až sa dostala k tej, na ktorej bola ona.
"Je to perfektné." usmievala sa a fotku dala zdieľať do svojho príbehu, doplnila to malým žltým srdiečkom a emotikonom jazveca.

Keďže mala súkromný profil, regulovala kto ju sleduje. Bola to len jej rodina, blízky priatelia, ktorých osobne poznala a Flo s Landom a Danielom.

"Dala si si to do príbehu?"
"Páči sa mi to. Prvá moja fotka, ktorú si odfotil. Tá bude pamätná." usmievala sa.

Síce to Danielovi ešte nepovedala, dobre vedela, že je zaľúbená. Úplne jej opantal myseľ, dokázala myslieť len na neho. Na jeho dotyky na jej pokožke, na jeho bozky, vzdychy-

"Zem volá Noru!" jeho smiech ju prebral zo zamyslenia. "Zlato, kde si sa mi stratila?"
"V myšlienkach." priznala zahanbene a rozklikla video hovor aby na neho videla. "Spomínala som." líca jej horeli.
"V sobotu prídem domov. Vezmem ťa na ďalšie rande." žmurkol do kamery.

Dobre vedel, na čo Nora myslí. Sám sa cez deň myšlienkami strácal pri ich prvej noci.
Ku žiadnej predchádzajúcej partnerke necítil to čo k Nore. Bolo to niečo neopísateľné, nadpozemské.

"Pôjdeme do Vianočného mestečka?" navrhla Nora. "Malo to iné čaro keď sme tam boli spolu."
"Kamkoľvek chceš." opäť sa zahľadel za kameru. "Idem. Ešte máme jeden rozhovor s nejakým rádiom v Los Angeles."

Rozlúčili sa.
Daniel nezabudol Nore povedať ľúbim ťa a aj keď to ona mala už na jazyku, nevyslovila to.
Prvýkrát mu to chce povedať osobne. Nie cez video.

"Zajtra budem na tom natáčaní." pípla jej správa od Landa, keď vyšla zo sprchy.
"Myslela som, že si v McLarene."
"Zajtra ma nepotrebujú. Bude tam Oscar. Ja prídem za tebou, napadlo mi, že potrebuješ psycho podporu." správu doplnil vysmiatymi emotikonmi.
"Psycho som ja. Ale podpora sa zíde. Ďakujem."

Do postele si ľahla spokojnejšia. Pritiahla si k sebe Danielov vankúš a donútila sa zavrieť oči.

Ráno sa zobudila na pípanie mobilu. Prišlo jej niekoľko správ za sebou.
Pri kontrole hodiniek si pomyslela, že buď sa niečo stalo, alebo si z nej niekto robí srandu. Naposledy ju o štvrtej ráno zobudil Daniel.

Otvorila správy, boli z cudzieho čísla, tušila, že je to len operátor.
Ale nebol to operátor.

S hrôzou v očiach otvorila tri fotky, ktoré jej neznámy odosielateľ poslal.
Hľadela na seba a Daniela. Stáli v jej dome, z ktorého vyhodili Jacoba. Daniel ju objímal odzadu, držali sa za ruky a ona na neho pozerala.
Na druhej fotke bol k nej sklonený, vtedy si ju privinul do objatia.
A na tretej fotke bola s Landom, tiež ju objímal ale pery mal na jej spánku.

Fotografie boli doplnené správou, pri ktorej Nora nevedela čo robiť.
Ruky sa jej triasli, mozog mala ako vygumovaný, žalúdok jej skrútilo a ona zrazu vyletela z postele.
Na toaletu dobehla vo chvíli, kedy z nej vyletela kompletná večera aj s obedom.

S plačom sa zrútila k toalete, nedokázala ovládnuť chvenie jej tela, akoby vedľa nej niekto sedel a triasol ňou.

Medzitým jej v izbe zhasol displej mobilu, na ktorom dovtedy svietila prijatá správa.

"MOŽNO BUDE SVET ZAUJÍMAŤ, ČO SI SKUTOČNE ZAČ, TY VRAHYŇA."

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now