október 2033
"Naši juniori končia posledné kolo! Hastings v aute číslo pätnásť vedie o pol sekundy pred Ricciardovou, ktorá vedie vozidlo s číslom tri! Krásne prešli poslednou zákrutou a JE TO TU PRIATELIA!! RICCIARDOVÁ V CIEĽOVEJ ROVINKE PREDBIEHA HASTINGSA, jej auto sa dostalo do vedenia!"
Ach tie nervy! Nora nemohla pozerať na obrazovku, nervózne chodila po garáži, počula ako Daniel kričí na svoju dcéru v aute, aj keď bolo jasné, že ho nepočuje.
"RICCIARDOVÁ PREŠLA CIEĽOM AKO PRVÁ!! DAHLIA RICCIARDOVÁ JE NOVOU MAJSTERKOU JUNIORSKEJ MOTOKÁROVEJ LIGY!!!"
Ovácie v Dahliinej garáži boli ohlušujúce. Daniel vybehol von vo chvíli, kedy jeho dcéra odstavila vozidlo a doslova ju vytiahol z auta.
"Dokázala si to!! DOKÁZALA SI TO!!" tešil sa z jej úspechu.
"Oci! Rozpučíš ma!" smiala sa v jeho náruči. "Ale nepovedala som aby si prestal." stískala ho rovnako pevne.
"Som na teba hrdá, slniečko." Nora jej stiahla dole prilbu. "Bola si neuveriteľná!"Dahlia odišla na ceremóniu, jej súrodenci, Daisy a Dominique, utekali pod pódium, len aby nahlas kričali a pišťali jej meno.
~ ~ ~
👍🏻 Páči sa to používateľovi landonorris a 927 018 ďalším
📝 nora.ricciardo & danielricciardo Silná konkurencia aktuálnym jazdcom f1!! Dahlia vyhrala svoj prvý šampionát a už teraz má ambície na prekonávanie rekordov. ❤️❤️
💬 landonorris Nemôžem mať lepšie krstné deti ako tie vaše!😍
💬 charles_leclerc Dúfam, že keď sa dostane do najvyššej ligy, budem ešte jazdiť! Rád si s ňou zmeriam sily.
💬💬 nora.ricciardo Aby si nám potom neplakal na gauči, Charlie.😜~ ~ ~
"V kufri majú aj plavky ak by si ich bral na pláž. A číslo sa doktora máš, ale dúfam, že ho-"
"NORA!! ZMEŠKÁME!!"
"-nebudeš potrebovať. A nech si čistia zuby!"
"NORA!" Daniel ju ťahal preč.
"Zvládnem to, zlato. Nie sú malí a nemám ich prvýkrát. Budeme v poriadku."
"Sú ešte takí maličký."
"Tak ale už dosť!!" Daniel si ju prehodil cez rameno a kráčal s ňou ku autu.
"Ak ma okamžite nepustíš, budem vdova!!" vrčala Nora na manžela. "Ideme od nich preč na tak dlho! Prvýkrát! A s tebou to ani nehne?!"
"Milujem ich najviac na svete, Nora, ale tie dva týždne osamote si zaslúžime ako nikdy. Veď kedy sme boli naposledy niekde sami?"
"Na závodoch-"
"Úplne sami. Bez všetkých." zasmial sa. "Lando sa o nich postará. Po rozchode s Miou má hromadu voľného času a ešte viac energie."Daniel nechal auto na stráženom parkovisku letiska a spoločne s Norou sa ponáhľali k terminálu na odbavenie batožiny. Až keď prešli prvou kontrolou a do odletu im ostávala dobrá hodina, spokojne si vydýchli.
Ich cieľová destinácia bola na míle vzdialená, čakal ich pridlhý let na to, aby boli už pokojní, našťastie mali letenky do prvej triedy a patrične si to užili.
"A dovolenka sa môže začať." ruka v ruke stáli pred plážovým domčekom na súkromnom ostrovčeku neďaleko Maledív.
"Dva týždne tu? A sami dvaja?"
"Úplne sami." usmieval sa Daniel. "Potraviny nám budú nosiť len po dvere. Celé dni tu nik nevkročí." Daniel vzal Noru na ruky a elegantne s ňou vošiel do domčeka.Batožinu im vyniesol dnu kapitán lode, ktorá ich dopravila na ostrov. O zvyšok sa museli už postarať sami dvaja.
Prvé tri dni vyšli z postele len po jedlo a vodu. Celé dni len spali alebo sa zhovárali alebo skúšali, koľko ešte zvládnu.
Štvrtý deň sa presunuli na gauč a piaty deň konečne vyšli aj na pláž, kde si urobili piknik a zaplávali si v mori.Odrazu bolo pre nich príliš zvláštne neriešiť rodičovské starosti. Ticho okolo nich bolo ohlušujúce.
V druhej polovici dovolenky našiel Daniel Noru sedieť na pláži. Kolená mala pritiahnuté ku sebe, hľadela na prichádzajúci západ slnka a slaná voda oceánu jej obmývala prsty na nohách.
"Chýbajú ti?" sadol si za ňu a objal ju okolo pása.
"Ja viem, že sme si povedali, že to dva týždne vydržíme, ale nejde to, Daniel." pokrútila hlavou. "Som si vedomá toho, že s Landom im je úplne perfektne, ale jednoducho to nejde. Neviem prestať myslieť na to, či im nie je smutno, či zjedli čo mali a či im vôbec ten blázon dal normálne jedlo."
"Chceš ísť domov?"
"Bude hlúpe keď poviem, že chcem?" obzrela sa cez rameno na manžela. "Ďalší týždeň by som sa bez nich zbláznila."
"Ráno zavolám kapitánovi, aby po nás prišli, čo ty na to? Letenky preobjednám na večerný let."
"Prepáč mi, že tak vymýšľam." sklonila hlavu.
"Hej, hej." vtiahol si ju pevnejšie do objatia. "Žiadne vymýšľanie. Sme rodičia. Je pochopiteľné, že nám deti chýbajú."
"Ale naša dovolenka-"
"Celý náš život môže byť dovolenka, baby girl. Prídeme domov a vezmeme deti do Disneylandu. Alebo len na pláž. Im je dobre, keď sú s nami. A nám keď sme s nimi."Nora sa uvoľnene oprela o Daniela a privrela oči. Bol jej splneným snom, ktorý ani nevedela, že má.
"Ale je tu jedna vec, ktorú chcem pred odchodom urobiť." pustil ju z objatia a Nore odrazu ostalo chladno.
"Čo to robíš?" hľadela na Daniela ako vstal, kľakol si na jedno koleno a otvoril pred ňou krabičku s prsteňom. "Daniel-?"
"Nikdy som ťa nepožiadal o ruku tak ako sa patrí. Nepokľakol som pred tebou. Aj naša svadba bola len rýchla a za svedkov nám boli Elvis a Marilyn."
"A bola to perfektná svadba, Danny." Nora vyplašene hľadela do jeho hnedých očí.
"Áno. Ale zaslúžiš si tú najdokonalejšiu a najskutočnejšiu svadbu pod slnkom. S poriadnou oslavou a s našimi priateľmi, ktorí sú nám viac rodinou, než naša skutočná rodina." prsteň z krabičky vybral a krabičku položil vedľa svojej nohy. "A preto sa ťa pýtam, Nora Ricciardová-" zasmial sa, "-preukážeš mi tú česť a staneš sa po druhýkrát mojou ženou?"
"Ale musím ťa varovať, mám tri deti a manžela-"
"Noraaa-" nastokol jej prsteň na prstenník, kde mala obrúčku.
"Stanem sa tvojou ženou aj miliónkrát, pokiaľ to budeš stále chcieť." hodila sa mu okolo krku a pobozkala ho.Slnko zapadalo, oni dvaja stále sedeli na pláži v objatí, Nora hľadela na snubný prsteň, ktorý mala pri obrúčke, pohľad jej padol na vyblednutú jazvu na predlaktí.
Bola to posledná spomienka na jej pád na úplne dno.
Nebyť v tej dobe Landa, nesedela by teraz v náruči muža, ktorý jej ukázal ké krásne je dať životu druhú šancu."Daniel?"
"Nora?"
"Ľúbim ťa."K O N I E C
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...