• 07. •

273 15 2
                                    

"FLO!!" Nora vystrelila z Landovho auta, nestihol ani vypnúť motor.
"NORA!!" dievčatá bežali k sebe, vrhli sa jedna druhej do náruče a privítali sa vrúcnym dlhým objatím.
"Bodaj by aj ku mne tak niekedy utekala." povzdychol si Daniel zo zadného sedadla, sledujúc Noru, ako stojí na špičkách, aby mohla priateľku lepšie objímať.
"Aj to príde, kamoško." Lando vystúpil z auta a Daniel ho nasledoval. "Daj jej čas. Keď sa to stane, oddanejšiu ženu nenájdeš už nikde."

Spoločne kráčali ku dievčatám, keď ich Flo zbadala, úsmev na perách sa jej rozšíril.

"Braček." privítala sa s Landom. "Ahoj Daniel." objala Austrálčana. 
"Čau krpec. Ako to ide? Máš pre mňa pripraveného koňa?" Flo namiesto odpovede ukázala na brata, čo rozosmialo všetkých len nie Landa.
"No toto mi presne chýbalo." pretočil očami mladý Brit. "To zas bude víkend."
"Danny, už nemožnejšiu bundu si si nemohol vziať? Si v Anglicku, nie v Amerike." uškŕňala sa Flo.
"Čo ti na nej vadí? Mám aj klobúk." Daniel sa zladil do kovbojského a Nora musela uznať, že on je asi jediný, na kom to vyzerá viac než dobre.

Flo im pomohla pripraviť si kone na jazdu. Všetci traja už predtým do kontaktu s koňmi prišli, vedeli ako si ho osedlať a tak im to netrvalo dlho a na chrbtoch majestátnych zvierat sa viezli cez obrovskú lúku.

"Tak hovor a preháňaj, Nora." dievčatá klusali popredu, Lando s Danielom išli za nimi v dostatočnej vzdialenosti.
"O čom?"
"Máš nového spolubývajúceho." usmievala sa Flo. "Nehovor mi, že to s tebou nič neurobilo."
"Vieš ako to je." mykla plecami Nora. "Nechcem nadväzovať vzťahy."
"Podľa mňa by z toho mohla byť pekná romanca." usmievalo sa dievča. "Videla si, ako sa na teba pozerá?"
"Čože?!"
"Daniel. Všimla som si, ako z teba nevie odtrhnúť pohľad. Vyzerá to tak, že sa mu páčiš."
"O tom pochybujem. Zatiaľ som mu nedala veľa možnosti aby ma mohol mať rád. Správala som sa k nemu trochu odmerane."
"Lebo si sprostá. Ale na tom vieš zapracovať." uškŕňala sa Flo.

Na vychádzke strávili celé popoludnie. Kone napokon poriadne prehnali, keď súťažili kto bude pri stajniach ako prvý.
Bol to súboj najmä medzi Norou a Danielom, pričom dorazili na dohodnuté miesto takmer narovnako, Nora s pár sekundovým predstihom.

"Si dobrá, DeAngelová. Si fakt dobrá. Toto by som na teba nepovedal." uznal Daniel keď zoskočili zo sedla.
"Je toľko veci čo o mne ešte nevieš."

Slová Flo jej rezonovali v ušiach, chcela prísť na to, či naozaj hovorila pravdu.
Odviedla svojho koňa do jeho stajne, odstránila sedlo aj deku, vykefovala ho a kým sa ostatní postarali o svoje zvieratá, Nora pri ňom ostala.
Bol pokojný, nechal Noru aby sa s ním mojkala a ona mu za odmenu ponúkla pár jabĺk a mrkvu.

"Ty si dobrý chlapec, však?" usmievala sa, hladkajúc ho. "Ďakujem, že si mi dovolil dnes na tebe jazdiť. Bolo to super." vtisla mu bozk na papuľu a vyšla z jeho ohrady.
"Človek začne závidieť aj zvieratám." pred stajňou našla stáť Daniela.
"Závidieť?" nadvihla obočie.
"Tak trochu." pousmial sa, no tentokrát sa jeho úsmev neodrážal v jeho očiach. "Lando a Flo sú už pri aute. Čakáme len na teba."

~ ~ ~

~ ~ ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now