Závody v Taliansku Nora neabsolvovala s Danielom. Jej tím mal na ten víkend plánovaný svetový turnaj v Call of Duty a Nora bola vedúcou tímu, ktorý doviedla k úspešnému víťazstvu.
Do Singapuru však išla.
Okrem toho, že to bolo jedno z miest, kam sa vždy chcela ísť pozrieť, trinásteho septembra mala narodeniny a Daniel ju preto vzal do tejto krásnej krajiny o pár dní skôr."Krásny narodeninový deň." usmieval sa na ňu Daniel v stredu ráno, len čo otvorila oči.
"Tak to rozhodne bude." ospalo sa usmiala.
"Dnešok je od tejto chvíle až do polnoci len v tvojej réžii. Som tvojím otrokom a pokúsim sa splniť ti každé prianie." Daniel kľačal na posteli len v trenírkach a hnedé oči upieral na svoju priateľku.
"V prvom rade-" Nora si kľakla pred neho. "Pusu na dobré ráno, prosím." našpúlila pery a Daniel ju s radosťou pobozkal. "Hmm- To bolo krátko." vplietla si prsty do jeho vlasov a obaja sa ponorili do vášnivého bozku.Daniel sa viac naklonil k Nore, tá padla späť do perín a Daniel to hneď veselo využil.
"A-a-a." zastavila ho Nora, keď ju jeho strnisko šteklilo na krku. "Nie, že by som nechcela viac. Ale ešte nie."
"Ešte nie?"
"Ešte nie." uškrnula sa Nora. "Najskôr sprcha. Potom raňajky. Chcem ísť do mesta. Potom na obed. Budeme sa baviť. A budeme sa veľa fotiť. A potom pôjdeme na večeru. A po večeri-" cmukla mu na špičku nosa. "Po večeri budeme tak unavení, že okamžite zaspíme."
"Noraaa." Daniel sa prevalil do perín. "Ty ma raz privedieš do hrobu."
"To nehovor ani zo srandy." zvážnela a naklonila sa nad Daniela. "Toto už nikdy nehovor, Danny."Tá radostná nálada spred pár sekúnd bola preč, Nora mala vážnu tvár a slzy v očiach.
"Nesmiem o teba prísť." šepla, dlaň uložila na jeho zarastené líce.
"Neprídeš."
"Sľubuješ?"
"Na všetko čo mi je sväté, Nora. Budem pri tebe pokým ma sama neodoženieš. Som navždy len tvoj." pobozkal ju.
"A ja navždy len tvoja."Sedeli spolu v reštaurácii, čakali kým im donesú večeru a Nora sa hrala so servítkou.
"Práve mi niečo napadlo." Nora dvihla pohľad na Daniela.
"Čo také?"
"Toto sú prvé narodeniny od škôlky, ktoré neoslavujem s Landom." mykla ramenami. "A za celý deň mi ani nezavolal." opäť uprela pohľad na servítku. "Nikdy nezabudol-"
"Baby girl." Daniel sa natiahol cez stôl k Nore a chytil ju za ruku. "Možno len nemal ešte čas. Pripravujú sa na závody, je vyťažený." obraňoval kamaráta.
"Zvykneme si posielať hlasové správy kde si spievame Veľa šťastia, zdravia. Hneď po polnoci. On zabudol." mávla rukou. "Alebo je len vyťažený." pokúsila sa o úsmev. "Som tu s tebou. Na tom teraz záleží."Síce sa po zvyšok večere bavili a Nora sa usmievala, Daniel videl ako ju trápi, že jej najlepší priateľ sa jej ešte neozval. Nemohol jej ale povedať o narodeninovej oslave, ktorú pre ňu s Landom pripravili v hotelovom bare. Len ešte nevymyslel, ako ju tam dostať.
"Tak kam teraz?" z reštaurácie vyšli pred ôsmou, o pol deviatej boli dohodnutí, že Daniel privedie Noru do baru.
"Na hotel? Celý deň sme na nohách, bude fajn zakončiť deň ako sme začali." Nora sa pritúlila k Danielovi a on si ju privinul k boku.
"Tak na hotel."Cesta netrvala dlho, do hotelového átria vstúpili pred pol deviatou a Daniel obdržal správu od Landa, že je všetko pripravené.
"Kto ti píše?" Nora zvedavo nakukla Danielovi do mobilu, no ten ho rýchlo zablokoval.
"Christian. Poslal mi informácie ohľadom piatkových simulátorov." zahovoril. "Baby girl, čo by si povedala na jeden narodeninový drink mimo tvojho celodenného plánu?"
"Neobjednáme si niečo na izbu?"
"Prosím. Tuto majú bar, aha." ukázal na kožené dvere. "Jeden nealkoholický drink pre mladú slečnu a potom rovno do postele." viedol ju ku dverám.
"Ale len jeden." Nora varovne dvihla ukazovák pred seba, Daniel otvoril dvere do baru a nechal Noru vojsť prvú. "Je tu tma, Danny."
"Nezľakni sa." stihol jej šepnúť do ucha.Len čo sa Nora otočila do tmy, celý bar sa rozsvietil a všetci hostia skríkli PREKVAPENIE!!
Daniel držal Noru okolo pása, netušil ako bude reagovať a cítil ako pri tom náhlom kriku podskočila."Čo to-?!" hľadela na svojich priateľov, ktorí sa na ňu usmievali. "Ty si to celý čas vedel?" pozrela na Daniela.
"Musel som ťa tu dostať. Ale ten drink stále platí."
"Požičaj nám ju na chvíľku, Ricciardo!" začula za sebou Landov hlas. "Všetko najlepšie, DeAngelová."Otočila sa za hlasom a ich pohľady sa stretli. Volal ju do objatia, do ktorého sa s radosťou schúlila a nechala ho pobozkať ju do vlasov.
"Nikdy v živote by som nezabudol na tvoje narodeniny, ty koza stará." smial sa jej do ucha. "Ako ti to vôbec mohlo napadnúť?"
"Neposlal si mi polnočnú hlasovku." pokrútila hlavou.
"Lebo som bol v lietadle." priznal. "Mrzí ma to, zlato. Ale všetko ti vynahradím. Celá oslava je presne podľa tvojho gusta. A nie je tu ani kvapka alkoholu."Trvalo takmer hodinu kým si ju všetci hostia vystriedali a zablahoželali jej. Darčeky mala na jednom veľkom stole a keď ich zbadala, neverila vlastným očiam.
"Budem potrebovať ďalší kufor len aby som ich zbalila do Londýna." smiala sa.
Keď sa hostia rozpŕchli po bare, Nora podišla k pultu, pri ktorom sedel Daniel s Landom a Carlosom. Postavila sa Danielovi medzi nohy a oprela sa mu o stehno, nechala ho nech ju objíme a zapojila sa do ich predchádzajúcej konverzácie.
Aj keď bola unavená, nechcela odísť z vlastnej oslavy tak skoro. Zatancovala si s Danielom aj Landom a aj ostatnými, ktorí ju popreháňali po parkete a keď sa konečne usadila, mala pocit, že jej odpadnú nohy.
"Už chceš ísť spať?"
"Už chcem ísť." usmiala sa na Daniela. "Spánok ešte chvíľku počká." preplietla si s ním prsty. "Niečo sme ráno nedokončili."
"Ale ak si unavená-"
"Daniel-" pery mala takmer na jeho uchu. "Pôjdeme hore a dokončíme to ráno, inak to dokončím sama a tebe nedovolím ani sa len pozrieť." Daniel len nasucho prehltol, jej hlas mu spôsobil zimomriavky takmer na celom tele.
"Bože, baby girl." pokrútil hlavou, vstal z boxu a vytiahol ju na nohy. "Odchádzame!"Hostia ešte ostali v bare, darčeky tiež, Lando s Carlosom Nore sľúbili, že sa o to postarajú.
Len čo sa za Norou a Danielom zavreli dvere na izbe, boli v sebe. Ako hladné zvery sa vrhli jeden na druhého, po celom dni provokovania sa si vynahrádzali všetko.
Veci z nich spadli takmer samé, netrvalo im dlho a ležali na posteli obaja nahí, Nora pod Danielom, ktorý jej venoval špeciálnu pozornosť.
~ ~ ~
👍 Páči sa to používateľovi landonorris a 38 037 ďalším
📝 nora.deangelo Najkrajšie narodeniny zo všetkých. ĎAKUJEM. ❤️❤️
💬 landonorris Koza stará!!🤣🤣
💬💬 nora.deangelo Sopliak!😜
💬 danielricciardo A všetky ďalšie budú len lepšie a lepšie.😘😘
💬 dannyric.3fan Všetko najlepšie!🥳~ ~ ~
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...