• 14. •

249 14 1
                                    

Daniel stál oproti Nore, tá bola natlačená na stenu výťahu. Panovalo medzi nimi napätie.
Spaľujúca túžba urobiť niečo hlúpe, niečo čo ich vzťah posunie dopredu alebo úplne zničí.

Len čo sa za nimi zavreli dvere bytu, boli v sebe. Daniel surovo bozkával Noru na studené pery, ktoré keď trochu pootvorila, vkĺzol jazykom do jej úst a ona s ním viedla vyrovnaný súboj.

Oblečenie zhadzovali postupne. Kabáty, šály a pokrývky hláv boli odrazu po celej chodbe.

"Si si istá?" dychčal Daniel, keď sa s Norou od seba odtrhli, len aby si vyzuli ťažké čižmy.
"Za posledný rok som si ničím nebola istejšia."

Toto ako súhlas na pokračovanie stačilo.
Daniel si ju pritiahol za lem sukne, chytil ju za zadok a vyzdvihol do náruče. Nora si hneď omotala nohy okolo jeho bedier, objímala ho rukami. Ich bozky nikdy neboli horúcejšie.
Kráčal s ňou do jej spálne, sám si sadol na posteľ a ju si posadil na seba.

"Ak by si si to rozmyslela-"
"Prestaň." usmievala sa, zatiaľ čo sa snažila vytiahnúť jeho sveter z nohavíc. "Trochu pomôcť by si mi ale mohol."

Ich tichý smiech narúšal tú vášeň.
Nore sa podarilo vyzliecť mu sveter, pod ktorým schovával len seba a svoje potetované telo, ktoré mohla Nora konečne obdivovať zblízka.

"Páčia sa ti." vydýchol Daniel, zatiaľ čo jej rozopol zips na sukni a rolák jej pretiahol cez hlavu. "Oh bože." jeho zrak spočinul na čipkovanej podprsenke, ktorú odhalil. "Ty si to plánovala." hnedé oči zapichol do sivých.
"Bolo to buď-alebo." žmurkla na neho a vstala. "Našťastie je to alebo." sukňu si stiahla dole zároveň s pančuchami a ostala stáť pred Danielom v spodnej bielizni.

Čierna čipka na podprsenke a nohavičkách bola pastvou pre jeho oči. Chcel si ju tak zapamätať navždy. Mysľou mu prebehlo, že by ju mohol vyfotiť, ale nedajbože by sa fotky dostali do nesprávnych rúk a ona by ho zabila.

"Si nádherná." nasucho prehltol. "Prekrásna." natiahol ruky, dotkol sa jemnej pokožky jej bokov, schádzal nižšie, cez zadok na stehná.

Bozkami zasypával jej brucho, ona mu prstami prečesávala vlasy a užívala si jeho dotyky. Tak jemné a opatrné, akoby bola zo skla, krehká a rozbitná.

"Nora." šepol. "Nora-?" ucítila ako palcom prešiel po jej ľavom predlaktí a automaticky ruku stiahla k sebe.
"Ja-" pohľad uprela na podlhovastú jazvu.
"Och, Nora." vstal z postele, ich pery sa opäť stretli, Daniel sa s ňou v náruči otočil a uložil ju na posteľ.

Sám si zobliekol rifle, sklonil sa nad ňu a prebozkával sa k okraju podprsenky, ktorú šikovne rozopol a opatrne jej ju stiahol dole.

"Stále si s tým v poriadku-?" uisťoval sa.
"Ak by som nebola, nedovolím ti to."

Rok nedovolila žiadnemu chlapovi aby sa jej akokoľvek dotkol. Výnimku mal jedine Lando, pretože len vďaka nemu bola nažive a v jeho objatí sa cítila najbezpečnejšie.

Doteraz.

Keď ležala na posteli a nechala Daniela, nech jej dokazuje aká dokonalá pre neho je, uvedomila si, že na neho čakala celý ten čas. Jeho pevné objatie je to, ktoré ju robí šťastnou, na ktoré sa celé dni teší.

Stratená v myšlienkach sa vrátila do reality vo chvíli, keď jej Daniel stiahol dole nohavičky a zbavil sa aj svojich trenírok.

"Máš pri sebe-?"
"Nemám." pokrútila hlavou. "Ale mám tabletky. Bude to v poriadku."
"Určite?"
"Určite." Nora sa posadila a pritiahla si Daniela ku perám.

Tie bozky.
Tie prekliate bozky.
To bolo to, po čom jej srdce prahlo najviac.
A jeho dotyky.
Akoby presne vedel kde sa jej má dotknúť, aby jej spôsobil čo najväčšiu rozkoš.

Zatlačila mu do hrude, Daniel sa posadil a Nora vysadla obkročmo na neho, nechávajúc ho miznúť v nej.

"Oh môj Bože." Daniel omotal svoje ruky okolo nej. "Nora." vydýchol.

Nore prišiel fakt, ako dobre do seba zapadli, ako klišé. Ale keď otvorila oči a v zrkadle zbadala odraz ich nahých tiel, ktoré sa pohybovali v tom istom rytme, vedela, že je to tak správne.

"Rých- Daniel, rýchlejšie." vzdychla mu do ucha, keď cítila ako sa blíži k vytúženému vrcholu.

Prišlo to skôr než čakala, Daniel sa perami obtieral o citlivú pokožku jej krku, ona sa pod návalom orgazmu prehla, hrudníkom sa pritisla na Daniela a s hlasným povzdychol párkrát zavlnila bokmi.

"Vydrž ešte." Danielov hlas bol stiahnutý, tichý, hrdelný. "Ešte-" bez zaváhania sa s ňou pohol vpred, nechal ju ľahnúť, skláňal sa nad ňou a pokračoval.

Nora ho v tom nenechala samého. Dlane mu uložila na ramená, prirážala proti nemu.
Pohľad na ňu mu spôsoboval rovnakú rozkoš ako ona sama, netrvalo preto dlho, keď s uspokojeným povzdychom dosiahol svoj vrchol aj on.

Ľahol si vedľa Nory. Obaja sa usmievali ako blázni, nevedeli od seba odtrhnúť pohľad.

"Aj keď by som najradšej ostala ležať vedľa teba, potrebujem sprchu." Nora sa otočila k Danielovi. "Nepridáš sa?"

Nemusela ho prehovárať. S nadšením malého dieťaťa sa rozbehli do kúpeľne, kde si spoločne dopriali horúcu sprchu.
Tá prebehla v rámci všetkej slušnosti. Navzájom sa umyli, smiali sa a bozkávali.

Keď vyšli zo sprchového kúta, omotali sa osuškou, Nora ostala na seba hľadieť v zrkadle.

"Deje sa niečo?" Daniel stál za ňou, skúmala ich pohľadom.
"Ja len-" obzrela sa na Daniela. "Nespoznávam samú seba."

Daniel jej na to nemal čo povedať.
Sklonil sa k nej, ruky omotal okolo jej trupu a dlane uložil na jej predlaktia, na jednom z nich sa črtala dlhá jazva.

"Aktuálne vyzeráš ako zmoknuté mačiatko." zasmial sa. "Rozkošné a drobné."
"Tak som to nemyslela." odvetila s úsmevom. "Zbúral si ten múr, ktorý som okolo seba stavala."
"Dúfam, že to myslíš v dobrom."
"Myslím, že áno. Musím sa s tými pocitmi vysporiadať." uvoľnene sa oprela o Daniela, dokonca jej neprekážalo, že ju drží za jazvu.
"Poď sa vyspať, baby girl." vtisol jej bozk pod ucho. "Smiem ostať spať pri tebe?"
"Od dnes inde spať ani nebudeš." otočila sa mu v náruči. "Potrebujem ťa pri sebe." priznala, dúfajúc, že ho jej slová nevystrašia.
"Idem si vziať veci a o minútku som tam."

Nora už ležala v posteli, keď Daniel prekĺzol do izby a ľahol si vedľa nej. Objal ju odzadu, ruku prehodil cez jej pás a ona sa natlačila k nemu.

"Dnešný večer som si nesmierne užila." šepla spokojne, hneď potom si nahlas zívla.
"Budem sa snažiť, aby sme ich zažívali čo najviac." Daniel jej cmukol na krk. "Spinkaj. Som pri tebe."

Nora naozaj do pár minút zaspala, Daniel preto dovolil telu uvoľniť sa a ponoriť sa do ríše snov.

Dnešný večer mu dokázal niekoľko vecí.
Hneď prvá bola, že sa do Nory bezhlavo zamiloval.

Druhá, že Nora sa zaľúbila do neho, len si to ešte nepriznala a on jej dá potrebný čas, aby to zistila sama.

Tretia, nedovolí sebe ani nikomu, aby jej bolo opäť ublížené. Zažila si za svoj krátky život také veci, aké by neželal ani nepriateľovi.

A nakoniec si uvedomil, že Landovi dlhuje obrovské prepáč - keď totiž pred rokom ťahal posledné tímové mítingy sezóny sám, hneval sa na Landa, že si vyžiadal niekoľko dní voľna, pretože doma boli problémy a patrične mu to dal pocítiť.

Teraz Daniel rozumel, že tie problémy spôsobila Nora a ostala jej po tom na pamiatku dlhá jazva na predlaktí.

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Where stories live. Discover now