V priebehu nasledujúceho týždňa Nora naberala síl až ju napokon previezli na traumatologické oddelenie, kde mala vlastnú izbu s televíziou.
"Kde si bola?!" vybehol na ňu Daniel, keď ju zdravotný brat priviezol na vozíku do postele.
"Na vyšetreniach." pozrela na vystrašeného priateľa. "Myslel si si, že som utiekla?" uškŕňala sa.
"Ja to urobím." Daniel odstrčil zdravotníka bokom a sám vzal Noru na ruky a preložil ju do postele, nacievkované vrecúško jej zavesil na jej bočnú stranu.Zdravotník odišiel aj s vozíčkom, Daniel si sadol na svoje zvyčajné miesto a mlčky hľadel na Noru. Sedela na posteli, doráňaná, s obrovskou sadrou na nohe, ale úsmev jej z pier neschádzal.
"Nepozeraj tak na mňa." Nora si schovala tvár v dlaniach. "Vyzerám príšerne. Tak dlho som sa normálne neumývala-"
"Prestaň tárať. Stále si rozkošná. Nehovorili kedy ťa prepustia?"
"Výsledky vyšetrení by som mala dostať zajtra. Doktor vravel, že ak budú dobré, nastaví mi liečbu a zabezpečí rehabilitácie-" povzdychla si Nora. "Po celý ten čas to bola ona."Náhla zmena témy Daniela zaskočila.
"Čože?"
"Heidi. Tie správy, tie fotografie. Po celý čas to posielala ona. Predpokladám, že v tom šiel aj môj brat a Jacob, sama by sa k väčšine fotografií nedostala, ani informácie o mne nemala odkiaľ mať." Nora nedokázala pozrieť na Daniela. "A ten rozhovor čo Jacob poskytol, musela v tom mať prsty. Má kontakty."
"Baby girl." Daniel jej cmukol na hánky. "Si si istá? Heidi nebola dokonalá, ale také niečo-"
"Pri nehode sa môj mobil rozbil, nebol zálohovaný a neviem sa dostať ku správam- Ale posledné fotky mi poslala z Landovho domu. Keď som od neho odchádzala, objala som ho a pobozkala na líce, ako vždy. A presne také fotky mi prišli, tesne pred tým, než som havarovala."
"Nechce sa mi veriť, že by bola niečoho takého schopná. Prečo by to robila?"
"Ublížená žena, ktorá sa chcela pomstiť. Síce si sa s ňou rozišiel, ona na to mala iný názor. A pritom je taká krásna, krajšia než ja. Môže mať ktoréhokoľvek chlapa na svete."
"Ani zďaleka nie je krajšia než ty." dlaň Daniel rozprestrel na Norinej tvári, na ktorej sa stále črtali krvavé podliatiny z nehody. "Zlatko, kedy si uvedomíš, ako nádherná naozaj si? Si perfektná, dobrá a láskavá-"
"No k tebe som na začiatku veľmi dobrá nebola."
"Pochopiteľne. Po tom čím si si prešla-" jeho pery sa obtreli o tie jej. "Milujem ťa, pretože si mi úplne ukradla srdce. Som v tvojej moci. Pri tebe sa cítim skutočne milovane. Cítim sa príjemne a mám istotu, že ti môžem čokoľvek povedať. S tebou som kompletný." vyznal sa jej.
"Oh-"Nora stratila reč. Odrazu nevedela, čo povedať. Také vyznanie nečakala. Sivé a hnedé oči boli v sebe zakliesnené, viedli vlastnú konverzáciu, ktorá bola len ich.
"Aj ja ťa milujem. Tak ako nikoho nikdy. Ak som si niekedy myslela, že niekoho ľúbim, bolo to nič oproti tomu ako veľmi ľúbim teba." pohladkala ho po zarastenom líci. "Ani nevieš aká som šťastná, že práve ty si prišiel do môjho života."
O dva týždne
"Vitaj doma!" Daniel vtiahol Noru do haly a zaparkoval ju s vozíčkom bokom. "Urobil som ti v spálni pár zmien, aby si tam mala pohodlie." vzal ju na ruky a kráčal s ňou do jej izby. "Keďže rehabilitačná sestra bude zatiaľ chodiť k tebe domov, kúpil som ti tu televíziu a preniesol som aj tvoju konzolu. Môžeš trénovať. Lando ti donesie marcový rozpis streamov, ktorých sa môžeš zúčastniť z pohodlia domova."
Nora len žasla. Po tom, čo jej lekár oznámil, že bude môcť ísť domov a ona to oznámila Danielovi, bol radosťou bez seba.
Sadru jej mali dať dole až o pár týždňov, dovtedy bude rehabilitovať chrbát a ruky, pretože za pár týždňov v umelom spánku stratila množstvo svalovej hmoty.
"Lando mi spomínal, že kým budete obaja preč, bude pri mne Flo." Nora nechala Daniela aby ju na posteli vydvihol do sedu.
"No- Nie je to celkom tak." Daniel sa usadil vedľa nej.
"Nie? A kto tu bude?"
"Vieš, rozprával som sa s Christianom. Vysvetlil som mu čo je vo veci, v akom si stave, že potrebuješ dennú opateru, kým sa nedáš do poriadku-"
"Daniel?"
"Tento rok nebudem tretí jazdec." priznal jej. "Prisľúbil som mu, že ak ma bude naozaj potrebovať, som plne k dispozícii, moja zmluva s Red Bullom stále platí ale inak ostanem s tebou v Londýne."
"To si-" Nora prekvapene hľadela na priateľa. "Danny, to si nemal-"
"Flo má turnaje. Nemohla by sa ti venovať na sto percent. Ty ma teraz potrebuješ viac než oni."Nora nemala slov. Neudržala slzy, tiekli jej po tvári a Daniela si nešikovne pritiahla do objatia.
"Nevieš si predstaviť, čo to pre mňa znamená, Danny. Je to- Ja neviem- Nikdy v živote by som ťa o takú obetu nežiadala." plakala mu na ramene.
"Ja viem, dievčatko. A práve preto to robím o to radšej. Budem pri tebe, postarám sa o teba a keď budeš opäť na nohách, pridáme sa k našim tímom. Quadrant s tebou počíta na letnú sezónu." usmieval sa. "Nenechal by som ťa v rukách niekoho cudzieho."Zvyšok dňa strávili spolu v posteli.
Daniel im obom priniesol jedlo, v pokoji sledovali film a keď sa priblížil čas ísť spať, Daniel pomohol Nore s večernou hygienou."Keď už úplne skončíš kariéru jazdca, môžeš sa živiť ako opatrovateľ." podpichovala Nora, keď ju na rukách niesol do kúpeľne, kde mala pripravenú stoličku pri umývadle.
"No to určite. Je rozdiel starať sa o niekoho, na kom ti záleží a o niekoho cudzieho." krútil hlavou. "Sedíš pohodlne? Je to v poriadku?" uisťoval sa.
"S tou sadrou trochu nepraktické ale inak som v poriadku, Danny. Trošku sa upokoj lebo si privedieš infarkt."
"Ja len chcem, aby si sa cítila dobre." sadol si na okraj vane.
"Zlato, robíš pre mňa omnoho viac než by som si kedy pomyslela. Nie som zvyknutá na také zaobchádzanie." natiahla k nemu ruku, sám si vložil tvár do jej nastavenej dlane. "Naposledy keď som sa vrátila z nemocnice- Povedzme, že som potrebovala mať pri sebe niekoho, kto by toto pre mňa urobil. Vtedy som sa cítila úplne na dne a dobre som vedela, že od Landa to žiadať nemôžem. So všetkým som bojovala po svojom. A ani to nebolo najlepšie riešenie."
"Začala si piť."
"Začala som piť. Alkohol všetku bolesť zmýval preč. Necítila som vôbec nič-"Obaja sa na okamih odmlčali. Daniel bol zronený, o tomto mu Nora ešte nerozprávala.
"Ak by som ťa poznal už vtedy-"
"Nie, ty si ma mal spoznať v novembri. Všetko v našich životoch sa deje z nejakého dôvodu. My dvaja sme sa mali do seba zaľúbiť až teraz. Pretože v dobe kedy sa mi diali tamtie veci, by som ťa od seba odohnala. Ani by som nepozrela tvojim smerom, pretože som bola neskutočne ublížená."
"Nedal by som sa." usmial sa Daniel. "Aj teraz som bol pripravený na odmietnutie. Ale nevzdal by som to. Ty si jednoducho mala byť moja." pobozkal ju na suché pery. "My dvaja máme byť spolu. Neviem prečo to viem. Je to proste tak."
"Navzájom si pomáhame."
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...