• 25. •

209 9 3
                                    

K téme zmluvy sa Nora s Danielom nevrátili. Nechcel sa tešiť predčasne, pretože si to môže Christian ešte stále rozmyslieť.

Na hotel dorazili všetci priatelia spolu, autá nechali v garáži a vyviezli sa do svojich izieb, aby sa pripravili na večeru a následne na párty.

"Zajtra aj tak musíme byť na trati skoro, takže dlho v klube neostaneme-" Daniel vyšiel z kúpeľne, Nora sa akurát snažila obliecť si šaty a pristihol ju len v nohavičkách. "Och." oprel sa o zárubňu a sledoval svoju priateľku.
"Viem, že sa ti páči čo vidíš, Ricciardo, ale zišla by sa mi pomocná ruka." ramienka šiat si natiahla na ramená a podišla ku Danielovi. "Mohol by si?"
"Práve v tejto chvíli ich chcem z teba opäť stiahnuť." Daniel natiahol ruky poza Noru, odzadu chytil drobný zips medzi palec a ukazovák a potiahol ho hore.
"Keď sa vrátime späť tak si so mnou môžeš robiť čo len chceš." usmiala sa.
"Sľubuješ?"
"Sľubujem." natiahla sa na špičky a Daniela pobozkala.

Klub, ktorý Lando vybral, praskal vo švíkoch, našťastie im zabezpečili veľký súkromný salónik. Na parkete ale bolo veľa ľudí a Nora z toho nadšená nebola.

"Dúfala som, že si zatancujeme." naklonila sa k Danielovi.
"Stále môžeme. Len to nebude také pohodlné." uškrnul sa. "Poď, kým sa vrátia chalani s drinkmi tak zvládneme dve pesničky. Budeme niekde na kraji parketu nech nám ľudia dajú pokoj."

Kým prešli do tmavého kúta parketu, DJ zmenil repertoár a z reproduktorov sa ozvali pomalé ťahavé tóny.

Daniel si Noru v náruči otočil chrbtom ku sebe, bradu si oprel o jej rameno a ruky si preplietli na jej bruchu. Kolísali sa do rytmu, Nora privrela oči a uvoľnila sa Danielovi v náruči. Obklopovala ju jeho vôňa a keď pootočila hlavu, ich pery sa stretli.

Nerozprávali. Nepotrebovali slová na to, aby si vyznali lásku. Stačilo im byť spolu.
Pri druhej pesničke sa Nora otočila tvárou k Danielovi, ruky si zavesila okolo jeho krku, on rukami skĺzol na jej zadok a pritiahol si ju bližšie na panvu.
Široké úsmevy zanikli v lačnom bozku, ktorý sa menil na dokonalý súboj jazykov, ani jeden z nich nechcel prehrať. Keď nevládali s dychom, opreli sa čelami o seba, Daniel občas pohol hlavou aby Nore len cmukol na pery.

"Drink?" opýtal sa Daniel, keď pesnička skončila.

Nora len prikývla a nechala Daniela aby ju za ruku viedol späť k ich stolu, kde už boli rozložené drinky, ktoré doniesol Lando s Niranom.

"Tento, baby girl." Lando jej podal pohár. "Jeden sex on the beach." uškŕňal sa.
"To znie celkom dobre." šepol jej Daniel do ucha a Nora cítila ako sa červená.
"Podľa mňa príliš veľa piesku na miestach, kde ho vážne nechceš." pokrútila hlavou, rada za tmu pri ich stole.

Usadili sa, popíjali, smiali sa a rozprávali. Daniel sedel pri Nore, objímal ju okolo pása, bezmyšlienkovite ju palcom hladkal na boku a aj cez tenkú látku šiat to cítila akoby sa dotýkal jej nahej pokožky.

Nora mala pocit, že už dlho nebola taká šťastná. Bola obklopená svojimi priateľmi, ktorí ju mali radi aj s celou jej minulosťou. A po svojom boku mala chlapa, ktorý by pre ňu urobil prvé-posledné, len aby ju videl usmievať sa.

"Ďalšie drinky, mládež!" Charles s Amandou doniesli plný podnos pohárov a porozdávali ich majiteľom.
"Nasledujúce kolo beriem ja." Daniel prijal svoj pohár.

Aj Nora si vzala od Charlesa farebný drink. Bola smädná a rýchlo vypila takmer polovicu nápoja, keď si uvedomila, že nechutí ako ten predtým.

"Charles-?" štuchla do neho, keď sa usadil vedľa nej. "Charles, je to nealko?!"
"Jasné, že nie. Nikto nepije nealko." usmieval sa, no keď zbadal Norin vystrašený pohľad, úsmev mu povädol. "Ty si mala nealko?!"
"Ja nepijem, Charles!" pokrútila zronene hlavou, priatelia spozorneli, len Lando s Danielom vedeli o Nore úplnú pravdu.
"Prepáč!! Och Bože! Prepáč mi to, Nora!" Charles skákal pohľadom z nej na Daniela a Landa. "Nevedel som-"
"Nemám to napísané na čele ale mohol si sa opýtať!" odsunula drink bokom. "Odskočím si."

Medzi priateľmi nastalo ticho, Charles sa cítil mizerne za to, že sa neopýtal či chcú všetci alkoholický nápoj a najmä za to, ako na neho Nora vybehla.

"Je tehotná? Preto nepije?" Amanda pozrela na Daniela, dotknutá ako sa Nora zachovala voči jej priateľovi.
"No to teda nie je." pokrútil hlavou Daniel, istý svojou odpoveďou. "Je to jej osobné rozhodnutie. Ale bude v poriadku-" nervózne pozrel smerom, ktorým odišla. "Išiel by som za ňou, ale-"
"Idem ja." Ria vstala, predrala sa pomedzi priateľov z boxu von. "Podajte mi kabelku."

Na to, koľko ľudí bolo v klube, toalety boli takmer prázdne. Ria Noru našla v jednej z kabínok. Čupela pri toalete, make-up mala rozmazaný a plakala.

"Ach kočka." Ria z kabelky vytiahla malú bielu tabletku, ktorú namočila pod vodou a rozprestrela z toho vlhčený obrúsok. "Poď sem. Urobím z teba človeka." oprela ju o stenu pri umývadlách a zmývala jej roztečenú špirálu z tváre.
"Som trápna." povzdychla si Nora. "Reagujem prehnane."
"Možno trošku, ale trápna rozhodne nie si, Nora. Charles sa naozaj mohol opýtať."
"Ale dvihla som na neho hlas. Nemala som-"
"Upokoj sa, dobre? Je to veľký chlapec. Nerozplače sa. Tak ani ty neplač. Ale tá jeho kočka nadšene nevyzerala."

Ria jej upravila make-up a podala jej aj malú ústnu vodu aby si vypláchla ústa. Keď si bola istá, že sa zvládne vrátiť ku priateľom, vyšli z toaliet.

"Idem si ešte po vodu." zakričala Nora Rii do ucha. "Pokojne choď ku chalanom."

Ria sa vrátila bez Nory, na spýtavé otázky v očiach ostatných len kývla hlavou k baru.

"Išla si po vodu."
"Idem za ňou. Chcem sa jej ospravedlniť." Charles vstal a skôr než stihol niekto niečo namietať, predieral sa davom k baru. "Nora." upútal jej pozornosť.
"Charles." otočila sa k nemu. "Prepáč mi, že som reagovala tak prehnane-"
"Ty prepáč mne. Máš pravdu v tom, že som sa mal opýtať aký drink chceš." usmial sa.
"Aj tak ma to neoprávňovalo na teba kričať. Mrzí ma to, nebývam taká prudká, Danny s Landom ti to potvrdia." uškrnula sa.
"Tomu verím. Tak teda odpustené? Ty mne a ja tebe?"
"Odpustené." dovolila mu aby ju objal.

Pri stole si Lando presadol k Danielovi, pomedzi ľudí sem-tam videli na dvojicu pri bare.

"Myslíš, že sme im mali povedať, prečo nepije?"
"Čím menej ľudí vie podrobnosti o jej minulosti, tým je to pre ňu lepšie. Nebude sa cítiť zle. Vieš aká dokáže byť." pokrútil hlavou Daniel. "No chápeš to?" zasmial sa, keď zbadal ako Charles Noru objal.
"Nežiarli." štuchol ho Lando.
"Blázniš? Ak by som žiarlil, tak dávno chodíš s monoklami, Norris." pokrútil hlavou Daniel.
"Hej! Ja som bol s ňou oveľa skôr ako ty." zamračil sa mladý Brit. "Ale Nora bude v siedmom nebi. Charles je jej úplný favorit." uškŕňal sa.
"Pred pár mesiacmi nedovolila ani mne aby som ju objal. A ak áno, tak krátko. A teraz pozri na ňu- Nepreháňa to trochu?"
"No to teda preháňa!" mračila sa Charlesova priateľka.
"Nežiarli. Nora je neškodná. Ver mi." zasmial sa Daniel smerom k mladej Španielke.

Daniel nemal najmenšiu obavu, že by Nora dovolila Charlesovi niečo viac. Veril aj jej a aj jemu. A vidieť ju, ako sa uvoľnene vložila do objatia s prakticky cudzím chlapom, bolo opäť niečo nové.

~ ~ ~

👍 Páči sa to používateľovi danielricciardo a 106 837 ďalším

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

👍 Páči sa to používateľovi danielricciardo a 106 837 ďalším

📝 nora.deangelo Toto si sem odložím. Len tak. Bez dôvodu. ❤️❤️ danielricciardo

💬 danielricciardo 😘❤️
💬 amanda.alonso.diaz Fotograf nedostane zásluhy? Nabudúce sa foť sama.😃
💬💬 charles_leclerc Všetci vieme, že si najlepšia, Am. Zásluhy sú zbytočné.😘

~ ~ ~

Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant