"Si doma!" Nora sa zavesila Danielovi okolo krku, nezaujímalo ju, že má zasnežený kabát aj vlasy. "Tak veľmi si mi chýbal."
"Nori!" cestovnú tašku pustil na zem a Noru si privinul k sebe. "Veď to bolo len pár dní." smial sa. "Ale aj tak to rád počujem." pobozkal ju.Nechala ho nech sa vyzlečie, kabát mu dala sušiť a Daniel si zatiaľ odniesol veci do prania.
"Už sa ti ozvali z realitky?"
"Nie. Vraveli, že dom vypracú, nafotia a potom mi dajú vedieť odhadnutú cenu predaja." odpovedala Danielovi na otázku. "Poď sem. Potrebujem ti niečo povedať." nervózne poskakovala na gauči.Daniel ostal stáť, prižmúrenými očami zoskenoval Noru a vyvodzoval predčasné závery.
"To bude niečo vážne." sadol si napokon ku nej. "Dýchaš plytko a v očiach máš slzy." chytil ju za ruku. "O tvojich ohryzených záderoch ani nehovorím." pobozkal ju na obe ruky. "Čo sa deje, baby girl?"
Jeho jemný hrdelný hlas Noru takmer rozplakal, ale držala slzy ešte pod kontrolou. Zhlboka sa nadýchla a vyslovila čo ju ťažilo.
"Najskôr som ti to nechcela hovoriť, ale Lando na to prišiel a on by ti to povedal a ja sa tak strašne bojím, že sa niečo stane, lebo tá osoba má naše fotky a ja neviem čo mám robiť a na políciu ísť nechcem ale nechcem ani aby verejnosť o nás vedela ale píše mi, že som vrahyňa a ja mám pocit, že sa-"
Rozprávala takmer bez dychu, naraz, rýchlo a Daniel sa veľmi namáhal, aby ju poriadne rozumel.
"Zlatko! Hej, hej!" dlaň jej uložil na líce. "Zastav sa, prosím."
"Prepáč."
"Čo sa deje? Povedz mi to pomaly."
"Ukážem ti to." prikývla, natiahla sa po mobil a po pár sekundách ho podala Danielovi.S obavami si ho vzal a pohľad presunul z Nory na displej jej mobilu. Čím viac čítal a prezeral si fotografie, tým viac cítil ako sa mu točí v hlave.
Úsmev ho opustil, Nora videla ako zbledol."Čo to je?!" ruka s mobilom mu padla dole. "Nora- Čo to je?!"
"Neviem."
"Nora-"
"Prvé správy prišli vo štvrtok skoro ráno. Tie tri fotografie z môjho domu. Ďalšie poobede, tie našiel Lando."
"A ten zvyšok?"
"Vo štvrtok večer, v noci, v piatok prišlo päť fotiek. A dnes zatiaľ dve."
"A Lando vie o-?"
"Len to čo našiel." priznala potichu Nora, pokrčila nohy, pritiahla si ich k sebe a hlavu sklonila na kolená. "O tých ostatných som mu nepovedala."Daniel vstal z gauča. Nervózne sa prechádzal po obývačke, Nora sedela schúlená ako kôpka nešťastia. Aj sa tak cítila.
Dva dni pred Landom tajila ďalšie správy, aj keď ju jasne žiadal, aby mu dala vedieť keď prídu.Fotky, ktoré dostala, boli stále nové. Akoby ten dotyčný vedel kedy a kde bude, pretože tam boli fotky s Landom, s Maxom a Niranom, keď s nimi išla v piatok kúpiť obed.
"Musíš to nahlásiť polícii, Nora. Ja síce môžem požiadať niekoho aby ťa strážil, ale toto je psychické vydieranie. Ničí ťa to."
Jej mobil opäť zapípal, prišla jej nová správa a ona ju okamžite otvorila.
"ČO BY TEN TVOJ AUSTRÁLČAN UROBIL, AK BY SA O TEBE DOZVEDEL PRAVDU?"
Daniel si to prečítal spolu s Norou. Povzdychol si a Nora sa ešte viac rozplakala.
"O čom to vlastne hovorí?" sadol si k Nore a vtiahol ju do objatia.
Ona ruky okamžite omotala okolo jeho tela, úpenlivo plakala.
"Neviem." odpovedala po chvíli. "Všetko som ti povedala. Možno si myslí, že nič nevieš-" pozrela na neho. "Prisahám, že viac toho nie je."
"Toto bude jedine ten tvoj ex. Chce sa ti pomstiť za vyhadzov z domu."
"Aj mne to napadlo. Ale naozaj nikde som ho nevidela. Rozmýšľala som, tie fotky sú relatívne dobré, fotené z blízka. Všimla by som si ho."
"Myslíš, že je to niekto z tvojho okolia?"
"Netuším." krútila hlavou.V Danielovej náruči sa upokojila, začala zhlboka dýchať až si napokon zotrela slzy rukávom mikiny.
"Nikto o mne nevie. Len moji najbližší a teraz ty. On len vie, že som prišla o malú. Nič viac." premýšľala.
"Požiadam Stana aby sa pozrel na to číslo. Musí existovať spôsob ako ho vypátrať. A ak je to naozaj on, zabijem ho." zúril Daniel.
"Nič mu neurobíš." Nora si presadla obkročmo na Daniela. "Sľúb mi to, Daniel. Ak prídeme na to, kto to je, nič neurobíš. Nechcem aby si kvôli mne mal problémy." opatrne mu prstami prečesávala vlasy.
"Ale on si-"
"Sľúb. Mi. To." oprela si čelo o to jeho.
"Sľubujem." rezignoval. "Nechám to na iných."
"Dobre." pousmiala sa. "Dobre." pobozkala ho.Chcela hodiť starosti za hlavu. Chcela sa uvoľniť, prísť na iné myšlienky. Daniel akoby čítal v jej hlave na čo myslí. Hladno ju bozkával, jeho ruky zablúdili pod jej mikinu. S radosťou zistil, že nemá podprsenku.
"Nora-" vydýchol šeptom, keď mu zahryzla do ušného lalôčika.
"Urob aby som zabudla, Daniel." držala jeho tvár vo svojich dlaniach, sivé oči upierala do jeho. "Aspoň dnes večer. Nechcem myslieť na to zlé."Nemusela ho o to žiadať dvakrát. Vzal ju na ruky, odniesol do izby, kde ju opatrne zhodil na posteľ.
Miloval ju pomaly a dlho. Užívali si každú spoločnú sekundu až napokon unavení a spotení ostali ležať zamotaní v perinách.
"Ľúbim ťa." vydýchla Nora do jeho hrude.
"Čože?" Daniel stuhol, nečakal, že by mu to povedala.
"Ľúbim ťa." nadvihla sa na lakti aby na neho videla. "Už som ti to chcela povedať, ale pomyslela som si, že osobne to bude krajšie."
"Ani nevieš, ako dobre sa to počúva, baby girl." Daniel sa k nej naklonil a pobozkal ju. "Aj ja ťa ľúbim. Ale to vieš. Ľúbim ťa najviac na svete."Zaspali v objatí.
Nora sa konečne nebála zavrieť oči a upadnúť do ríše snov. Daniel opäť počkal kým si bude istý, že Nora spí a až potom to dovolil sebe.Na druhý deň sa Nora zobudila na vravu z chodby. Aspoň si myslela, že vravu. Ale bol to len Danielov hlas a telefonoval.
"-mi vedieť keď na to prídeš- Zatiaľ nie. Ale ak to bude pokračovať, asi to nahlásime."
"Danny?" Nora sa ozvala od dverí spálne.
"Stan, zisti čo môžeš a zavolaj mi. - Áno. Čau." Daniel mobil položil na skrinku a podišiel k Nore. "Nechcel som ťa zobudiť."
"To nevadí. S kým si hovoril?"
"So Stanom. Je to blázon cez počítače a techniku. Pracuje pre Red Bull. Poslal som mu číslo z tých správ. Možno niečo zistí."Vyrušilo ich pípnutie prichádzajúcej správy na Norinom telefóne. Daniel prešiel ku skrinke kde bol položený a otvoril novú správu.
"Ehm-" mračil sa na displej.
"Čo to je?" Nora si vzala svoj telefón.Pozrela na fotku v mobile a následne utekala k oknu, cez ktoré vykukla a sledovala okolie.
"Nora." Daniel ju stiahol bokom a zatiahol záves.
"ON BOL NIEKDE TU, DANIEL!! ODFOTIL NÁS CEZ TOTO OKNO!! TERAZ!" kričala, toto bolo na ňu už priveľa.
"Zlatko. Hej! Hej, baby girl." snažil sa ju upokojiť. "Choď do sprchy, poumývaj sa, obleč a zbaľ si kufor."
"Prečo?!"
"Beriem ťa domov."
"Daniel, ja som doma."
"Myslel som k sebe. Beriem ťa do Austrálie."
YOU ARE READING
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...