Lando s Flo sledovali párik cez francúzske okno v obývačke. Keď videli Daniela ako Noru pobozkal na spánok, široko sa usmiali.
"Ja som to vedel!"
"Ja som to vedela!"Zvolali obaja naraz a prešli späť ku gauču.
"Robí s ňou zázraky. To čo som ja nezvládol za takmer rok, dokázal on za týždeň."
"Ja som jej to vravela, že je z nej celý preč."
"Ale aj tak má pred sebou ešte dlhú cestu." povzdychol si Lando.Rozťahovacie dvere sa otvorili, súrodencov ovanul studený vzduch a Nora s Danielom rýchlo vkĺzli do obývačky Norrisovcov.
"Ako ti je?" Flo priskočila ku priateľke.
"Budem v poriadku." pousmiala sa Nora, pohľadom prešla na Daniela. "Bude to fajn."
"Vysvetlila som Dennise čo sa stalo, mamka ju vzala k jej rodičom. Sú až v Birminghame, preto prišla sem."
"To je fajn, rozumiem tomu. Musím sa naučiť zvládať také situácie. Nemôžem sa deťom vyhýbať donekonečna." mykla plecami.
"Tak dobre, mládež- A Daniel!" uškrnul sa Lando. "Čo by ste povedali na výjazd? Práve mi píše Tony-"
"Tony?"
"Zedd-" pretočil očami. "Bude u nás v klube. Mixuje niečo nové a berie pár kamošov na drink. Volá aj mňa. A ja volám vás." Lando pozrel na Noru. "Zlato, trochu sa odreaguješ. Miluješ tanec-"
"Ja neviem." otáľala. "Nemám veľmi náladu-"
"Pôjdeme všetci." prikývla Flo. "Dáme si pár drinkov, zatancujeme si a prídeme domov."O hodinu neskôr Nora s Flo stáli na tanečnom parkete, skákali a vlnili sa do rytmu tanečných mixov a Daniel z Nory nevedel odtrhnúť pohľad.
"Tak? Čo sa stalo pri jazierku?" Lando si sadol do boxu, na stôl uložil podnos so štyrmi pohármi.
"Čo by sa malo?"
"Videli sme vás s Flo."
"Povedala mi to. Povedala mi všetko."
"Všetko?"
"Predpokladám- Spomenula dieťa aj bývalého priateľa-"
"Snúbenca." skočil mu Lando do reči.
"Čože?"
"Boli zasnúbení."
"To nespomenula. Ale vravela, že stále žije v jej dome."
"Áno, to som mal v pláne napraviť." povzdychol si Lando. "Nemal som cez rok toľko času."
"Sľúbil som jej, že v pondelok tam zájdeme."
"To znie ako plán."Nora pritancovala k stolu. Úsmev mala široký, oči smutné.
"Vytiahli ste ma von, teraz sa mi venujte!" ukázala na drinky. "Môj je-?"
"Tento. Pýtal som barmana rozlíšiť ich slamkami. Tu máš nealko." Lando jej podal drink a Nora sa smädno napila.
"Príliš veľa peňazí za limetkovú šťavu." pokrútila hlavou. "Tak ktorý z vás ide so mnou tancovať? Slečna Norrisová sa na mňa vybodla." ukázala za seba.Flo sa točila okolo Maxa Fewtrella, Landovho dobrého priateľa, ktorý už mal v sebe nejaký ten drink a tak jeho ruky boli všade na jej tele.
"Zabijem ho." Lando nahnevane vstal z boxu.
"Nechaj ich!" Nora sa mu postavila do cesty. "Ak by to Flo nechcela, už by mal tie ruky napchaté vo svojom zadku. Nechaj ich nech sa bavia."
"Ale je to-"
"Choď k Tonymu, pýtal sa na teba cestou od baru. Šup. Hore." postrčila ho opačným smerom než bola jeho sestra s jeho priateľom.Nora uprela sivý pohľad na Daniela a usmiala sa.
"Je to na tebe, drahý Daniel." žmurkla na neho. "Poď so mnou tancovať."
~ ~ ~
nora.deangelo pridala príspevok do svojho príbehu
STAI LEGGENDO
Anjelská Trojka || Daniel Ricciardo || ✓
FanfictionNora DeAngelová si prešla doslovným znovuzrodením. Po tom, čo prišla o bábätko a následne pristihla svojho snúbenca v posteli s inou ženou, bola rozhodnutá vzdať sa. Ukončiť svoje trápenie a odísť z tohto sveta. Jej najlepší priateľ jej však nedovol...