0.2

534 60 141
                                    

Merhaba, hizli mi gidiyoruz bilmiyorum ama ben fazla detaya girmek istemiyorum acikcasi, karisiyor bende sonra toparlayamayinca fici kaldiriyorum hep. Eh simdi detaya girersek de Jimin anca 10. bolum de falan doner.

Neysee, yorumlarinizi bekliyorum iyi okumalar <33

Neysee, yorumlarinizi bekliyorum iyi okumalar <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2012, Busan

Senin rengini buldum, Roséanne.
______________________________________

"Oğlum sen niye akıllanmıyorsun?!"

Okul müdürü sinirle karşısındaki öğrenciye bağırıyordu. Fakat öğrenci hiçte kendisini takmadan bacak bacak üst üste atmış umursamaz bir tavırla müdürü dinliyordu.

"Jimin, evladım bu kaçıncı?"

Jimin omuz silkti. "Bana küfür eden bir çocuğa teşekkür etmemi mi bekliyordunuz?"

Müdür derin bir nefes aldı. "Bize söyleyebilirdin, çocuğun sıraya vurmak yerine. Ayrıca ilk defa olan bir şey değil bu! Babanın hatrına sesimiz çıkmıyor ama bu gidişle senden bir halt çıkmayacak."

Jimin gülümsedi. "En kötü babamın yerine geçer iş adamı olurum."

Müdür derin derin nefesler alırken kapı çaldı. Müdürün 'gel' komutu ile içeriye kız bir öğrenci girdi. Bakışları ilk Jimin de ardından müdür de gezindi. "Beni çağırmışsınız, Bay Kang?"

Müdür gülümsedi. "Roséanne, kızım senden bir şey isteyecektim. Şurada oturan edepsizi görüyor musun?"

Roséanne gözlerini kocaman açıp müdüre baktığında Jimin konuştu. "Bana diyor, bana."

Roséanne bakışlarını rahat bir şekilde oturan oğlana çevirdiğinde öylece bakakaldı. Onu tanıyordu, okulun sorunlu öğrencilerinden 1. numaralı olan kişiydi. Park Jimin.

Roséanne ise okulun sessiz ve çalışkan öğrencisiydi. Tüm öğretmenlerin gözdesiydi. Sarı uzun saçları ve güzel yüzüyle her zaman dikkat çekerdi.

Müdür konuşmasına devam etti. "Senden 1 haftalığına Jimin'e sorun çıkarmaması göz kulak olmanı istiyorum." dediğinde Roséanne gözlerini kocaman açtı. "Ama Bay Kang, bu saçmalık. Neden ben?"

Jimin sırıttı. "Abartma, kimse sana kalk Jimin ile evlenip çocuk yap demiyor ki," dedi ardından duraksayıp cümlesine devam etti. "Hem yapacak olursak eğer bir kızım olmasını istiyorum."

Roséanne şokla karşısındaki çocuğa baktı. "Senden çocuk yapacağıma kendimi okulun havuzun boğarım daha iyi."

doomed to pain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin