<3
2012, Busan
Özlem.
______________________________________Günler hızla geçiyordu. Büyük yarış günü gelmişti, okullar arası yüzme yarışı.
Jimin soyunma odasından çıktığında altında mavi bir yüzücü.şortu üzeri ise çıplaktı. Sadece omuzlarının üzerinde beyaz bir havlu vardı.
"Sonra bende dedim ki, hoşt ulan sen kimsin?"
Jimin bıkkınlıkla sabahtan beri konuşan arkadaşı Sungwoon'a döndü. "Kıza mı dedin bunu?
Sungwoon gözlerini kocaman açtı. "Yok lan, tövbe de."
Jimin göz devirirken yarışın olacağı yüzme salonuna doğru ilerliyorlardı. Sungwoon koşarak ona yetişmiş ve önüne geçmişti. "Lan bekle." Jimin arkadaşına sorarcasına baktığında Sungwoon cebindeki küçük paketi ona uzatmıştı. "Bunu sana bir kız vermemi söyledi. Adını hatırlamıyorum ömrümden uzundu, neyse verdi işte al be." diyip gitmişti.
Jimin şaşkınca arkadaşına baktığında elindeki paketi açmaya başlamıştı. İçinden bulut sembollü bir kolye çıkmıştı. Jimin kaşlarını çatıp kolyeye baktı. Paketin içinde küçük bir notta çıkmıştı.
"Neyden hoşlanırsın bilemedim, bu yüzden kendi sevdiğim bir şeyi seçtim. Bulutlar bu hayatta sevdiğim nadir şeylerdendir. İyi ki doğdun, Jimin. Nice mutlu yıllara."
-Roséanne.
Jimin gülümseyerek kolyeye baktığında hızla boynuna taktı. Bu ona uğur getirecekti belki de. Ardından hızla yarış alanına gittiğinde herkesin geldiğini farketti. Bakışları seyircilerin olduğu yerde gezindiğinde Roséanne ile göz göze geldi.
Roséanne ona bakıp gülümsediğinde Jimin de aynı şekilde karşılık verdi. Roséanne'in bakışları boynundaki kolyeye değdiğinde gülümsedi.
Yarış başlamak üzereydi. Jimin hızla yerine geçti ve aklını karıştıran kızı unutmaya çalıştı.
-
Yarış bitmişti ve kazanan Jimin olmuştu. Jimin havuzdan çıkıp saçlarını geriye attığında tüm kızlar hayranlıkla ona bakıyordu.
Üzerini kurularken okul müdürü geldi yanına. Müdür bile onun bu değişimine şaşırıyordu. "Bilseydim önceden Roséanne'i görevlendirirdim. Şu hale bak, doğduğundan daha uslusun." diyip gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doomed to pain
Fanfictionailesini kaybeden park jimin, intikam için geri dönmüştü. jirosé,