<3
Bölümü okuduktan sonra düşüncelerinizi panoma yazın lütfen <3
2014, Busan
Bana yardım et.
______________________________________Soğuk bir şubat ayıydı. Genç adam heyecanla dönüp duruyordu. Asla sakin kalamıyordu.
"Üzülme be bro, en fazla Roséanne seni reddeder. Dünyanın sonu mu?" dedi Sungwoon gayet rahat bir şekilde.
Jimin yavaş bir şekilde başını arkadaşına çevirdi ve oturduğu sandalyeye tekme atıp düşmesini sağladı. "Benim gerginliğim bana yeter, bir de gelmiş burada konuşuyorsun."
Sungwoon yerden kalkıp trip atar gibi arkadaşına bakmıştı. "Ben mi diyorum sana kalk kıza evlenme teklifi et diye."
Şu an mezun oldukları okulun kantinindeydiler. Onu ilk gördüğü yer, ah evet müdürün odası değil. Burasıydı. Ona ilk duygularını söylediği yer, romantik bir yer değildi ama sonuçta ikisi için özeldi.
"Park Jimin!" diye seslendi koridorun başında müdür.
Onlara doğru gelirken Sungwoon yavaşça arkadaşının kulağına yaklaşıp fısıldadı. "Herif sen buradayken yaşattığın stresten zayıflamıştı, sen gittin göbeği çıkmış. Kardo, onun içine ikimiz sığarız."
Jimin gülmemek için kendini sıktığında müdür yanlarına gelmişti. "Yine mi geldin ulan sen? Utanmasan çocuğunu da burada yapacaksın."
Sungwoon bir anda gülmeye başladığında yediği tost boğazında kalmıştı. Elini Jimin'in koluna atmış onu kurtarması adına fakat Jimin hiç oralı olmamış arkadaşının yağlı ellerini kolundan itmişti.
"Hocam kalbimi kırıyorsunuz ama şurada ne kaldı üniversite mezuniyetime? Senden bir halt olmaz dediniz, oldu yine beğenmiyorsunuz."
Müdür ellerini göbeğinin üzerinde birleştirdiğinde Sungwoon düştüğü yerden kalkmış ve Jimin'i dürtüp göbeği göstererek sırıtmıştı.
Jimin gülmemek adına kafasını yukarıya kaldırdığında öğrenciler derslere girmişti bile.
"Okulu yıkmadan işini bitirsen iyi olur, Park Jimin." demiş ve gitmişti.
"Tanrım gördün mü göbeğini 8 aylık hamile gibiydi!" dedi Sungwoon dehşetle.
Jimin güldüğünde telefonuna gelen mesajla durdu. Mesaj yakın arkadaşındandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doomed to pain
Fanfictionailesini kaybeden park jimin, intikam için geri dönmüştü. jirosé,