...
Sınır: 100 yorum
Pera - Biri vardı
<3
Mart, 2023
İhanet.
______________________________________Roséanne Park
"Ee kızlar hasret gidebildiniz mi?"
Jungkook alayla ellerini cebine koymuş yüzümüze bakıyordu. Mina'yı arkama alıp dik durdum. Lalisa ellerini arkada birleştirmiş ifadesizce ona bakıyordu.
Jungkook bakışlarını Lalisa'ya çevirdiğinde yüzünü büyük bir hayal kırıklığı ve acı kapladı. Fakat bunu alayla saklamaya çalışıyordu. Sanırım Lalisa'ya gerçekten aşıktı.
"Bebeğim, bana tam olarak ne zaman Park Jimin adına çalıştığını söyleyecektin?"
Lalisa gülümsedi. Jungkook'un bakışları Lalisa'nın gülüşüne doğru kaydı. Bir süre baktı, ardından iç çekerek yutkundu ve başını çevirdi.
"Çalışmak değil o, arkadaşına yardım etmek. Veya yıllardır ölü sandığın arkadaşının intikamını almak?"
Gözlerim dolduğunda Mina bacağıma sarılmıştı. Bakışlarım aniden Lalisa'nın belindeki silaha kaydığında gözlerim açıldı. Odadan çıkmadan önce almış olmalıydı. Silahı sıkıca kavrarken o an anladım. Jungkook'u vuracaktı.
Jungkook büyük bir kahkaha attı ve alkışlamaya başladı. "Öyle mi? Arkadaşının intkamı için mi yattın benimle? İntikam için mi sana dokunmama izin verdin? O zaman yazık oldu. İntikam uğruna tüm ilkelerini benimle yaşadın."
Şaşkınlıkla ağzım açıldığında Lalisa'nın elleri titremeye başlamıştı. Mina'yı alıp odaya doğru yürüdüm. "Bebeğim, bizi burada bekle ve ne duyarsan duy sakın buradan çıkma, tamam mı?"
Mina korkuyla başını salladığında yanaklarını öpüp odanın kapısını kapattım ve yanlarına geri döndüm. Lalisa ona doğru bir adım attı ve alayla güldü. "Haklısın, yazık oldu. Tüm ilklerimi sevdiğim adamla değil de nefret ettiğim adamla yaşadım."
Çok kısa bir an Jungkook'un gözlerinin dolduğunu gördüm. Ardından şeytani gülümsemesi ile tam bana doğru yaklaşacakken Lalisa hızla belindeki silahı çıkarıp üç el ateş etti. Göğüsünden, karnından ve omzundan vurmuştu.
Jungkook olduğu yerde kalırken sadece Lalisa'ya bakıyordu. Elini ona doğru uzattığında Lalisa acımadan bacağına sıkmıştı. Susturucu olduğu için silah sesini sadece ben, Lalisa ve o duymuştu. Jungkook yere yığıldığında gözleri kapanmak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doomed to pain
Fanfictionailesini kaybeden park jimin, intikam için geri dönmüştü. jirosé,