Merhaba, sizce nasıl gidiyoruz?
Bu kurgu için aklımda çok güzel şeyler var umarım yazabilirim hepsini.
İyi okumalar <3
2014, Busan
Baba olmak.
______________________________________"Stresten kendimi kemireceğim şimdi ya. Ne zaman belli olur bu?"
Jimin söylenirken Roséanne da gergince elindeki hamilelik testi ile evde dört dönüyordu. Birkaç gündür hamile olduğuna dair şüpheleri vardı ve hata yaparak bunu kocasına söylemişti. Jimin ondan daha hamile görünüyordu şu an.
"Rosé, bak bakalım çizgi görünüyor mu? Kırmızı olup olmaması önemli değil, her türlü renge tamamım ben."
Roséanne sinirle kocasına bakmış elindeki testi ona fırlatmıştı. "Sen bu beyinle nasıl mezun oldun acaba?"
Jimin karısının ona attığı testi havada yakalamış ve kınarcasına bakmıştı. "Çocuğuma düzgün davran."
Roséanne sinirle göz devirdiğinde kocasının sesiyle ona dönmüştü. "Noldu lan?"
"Burada kırmızı çizgi var. Ne demek bu? Hamile misin? Değilsen bile hemen yapabiliriz, dert etme. Ama neden kırmızı çizgi var?"
Roséanne'in gözleri dolarken kocasının elindeki testi aldı. "Jimin... İnanamıyorum."
Jimin gerginlikle karısına bakıp elini tuttu. "Noldu? Hamile değil misin? Tamam, üzülme. Bu çocuğumuzun olmayacağı anlama gelmiyor, bebeğim."
Roséanne birden çığlık atıp zıplamaya başladı. "Hamileyim! Jimin! Anne oluyorum!"
Jimin şokla karısına bakıp onu durdurmaya çalıştı. "Rosé, emin misin sen? Tanrı aşkına dursana! Çocuğun beyin hücrelerine zarar veriyorsun!"
Roséanne gözyaşları arasında kocasına sarıldığında fısıltı ile konuştu. "Baba oluyorsun, aptal."
Jimin daha yeni idrak etmiş gibi birden bağırarak karısını kucağına alıp döndürmeye başlamıştı. "Baba oluyorum! Kızım oluyor! Baba diyecek bana! İmdat!"
Roséanne kahkaha atarken Jimin onu indirdi. Jimin ellerini karısının yüzüne yerleştirmiş ve kocaman gülümseyerek konuşmuştu. "Teşekkür ederim, her şey için. Hayatıma girdiğin için ve hayatımda olduğun için. Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doomed to pain
Fanfictionailesini kaybeden park jimin, intikam için geri dönmüştü. jirosé,